Sundral schreef:Ja maar je zegt zelf dat ze opzoek zijn naar iemand die al bovenaan mee doet, zodat ze er niet teveel werk aan hebben. Je spreekt jezelf nogal tegen op dat punt. Misschien vindt je de MacRider Cup daarom wel zo fantastisch, die spreekt zichzelf ook tegen.
Met de A en B kaderleden bedoel je de junioren en young riders mag ik hopen. Ben benieuwd of je daar wel eens bent wezen kijken, schrijven of jureren. Lees eens verslagen van die wedstrijden, feedbacks van juryleden. Het niveau daar is ook niet fantastisch, op een enkeling na natuurlijk. Ik zat er zelf bij dat juryleden zeiden: "Als dit onze toekomstige top is, moet er nog heel wat gebeuren". Ik praat nu even vanuit de junioren en young riders he, de senioren even daargelaten aangezien die zich volgens mij al hebben bewezen.
Ik heb niet gezegd dat iemand al bovenaan mee moet doen, maar dat diegene wel zn punten zal moeten rijden om in de picture te staan, op welk niveau dan ook.
En of ik wel een kijk bij junioren en youg riders? Ik ben zelfs bij de europese kampioenschappen YR en Junioren wezen kijken in Duitsland ( op de Schafhof, van de familie Rath...) en ik ben bijna ieder weekend op subtop en andere wedstrijden . Afgelopen weekend in Kootwijk, volgend weekeinde weer in Ermelo bij de 3e selectie voor het kampioenschap outdoor enz. enz. ....(dat zijn dan idd de senioren...) en ook de senioren hebben zich zeker niet altijd al bewezen. Daar rijden ook meisjes en jongens mee die nog junioren en YR starten en zich steeds weer een stukje verder omhoogwerken tussen de 'oude rotten' ( met respect...)