[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:50

Sundral schreef:
Ja maar je zegt zelf dat ze opzoek zijn naar iemand die al bovenaan mee doet, zodat ze er niet teveel werk aan hebben. Je spreekt jezelf nogal tegen op dat punt. Misschien vindt je de MacRider Cup daarom wel zo fantastisch, die spreekt zichzelf ook tegen.

Met de A en B kaderleden bedoel je de junioren en young riders mag ik hopen. Ben benieuwd of je daar wel eens bent wezen kijken, schrijven of jureren. Lees eens verslagen van die wedstrijden, feedbacks van juryleden. Het niveau daar is ook niet fantastisch, op een enkeling na natuurlijk. Ik zat er zelf bij dat juryleden zeiden: "Als dit onze toekomstige top is, moet er nog heel wat gebeuren". Ik praat nu even vanuit de junioren en young riders he, de senioren even daargelaten aangezien die zich volgens mij al hebben bewezen.

Ik heb niet gezegd dat iemand al bovenaan mee moet doen, maar dat diegene wel zn punten zal moeten rijden om in de picture te staan, op welk niveau dan ook.
En of ik wel een kijk bij junioren en youg riders? Ik ben zelfs bij de europese kampioenschappen YR en Junioren wezen kijken in Duitsland ( op de Schafhof, van de familie Rath...) en ik ben bijna ieder weekend op subtop en andere wedstrijden . Afgelopen weekend in Kootwijk, volgend weekeinde weer in Ermelo bij de 3e selectie voor het kampioenschap outdoor enz. enz. ....(dat zijn dan idd de senioren...) en ook de senioren hebben zich zeker niet altijd al bewezen. Daar rijden ook meisjes en jongens mee die nog junioren en YR starten en zich steeds weer een stukje verder omhoogwerken tussen de 'oude rotten' ( met respect...)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:23

Citaat:
Aan de andere kant, iedereen kent MacRider en dat is denk ik een van de hoofddoelen van dit hele gebeuren

En dat ben ik helemaal met je eens.
Mijn voormalige zadelmaker zei dat het een "bekende" is in de paardenwereld die failliet is gegaan en onder een ander naam verder is gegaan.

Ik wil nu toch wel eens graag weten wie of welk merk dat geweest is.

Zooist

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:41

Dat heb ik ook gehoord. Maar complimenten voor degene die de draad heeft opgepakt! En zeker in deze tijd!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 08:42

tita schreef:
Citaat:
Aan de andere kant, iedereen kent MacRider en dat is denk ik een van de hoofddoelen van dit hele gebeuren

En dat ben ik helemaal met je eens.
Mijn voormalige zadelmaker zei dat het een "bekende" is in de paardenwereld die failliet is gegaan en onder een ander naam verder is gegaan.

Ik wil nu toch wel eens graag weten wie of welk merk dat geweest is.

Het was eerst MR zadels en de eigenaar is dezelfde als van Harley World stables, is mij verteld.

cindy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:10

Tjonge nooit geweten dat de 3 noorderlijke provicies (zoals de selectie procedure beloofde) helemaal tot heerjansdam reikt! :+

Blij dat ik niet met hele jonge paarden mee heb gedaan, dan had ik toch echt niet een jong paard zo lang op de kar gezet!

Zag ergens voorbij komen dat er slechte parkeer gelegenheid is, weet iemand hoe dat zit? en hoe de lokatie eruit ziet?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:31

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:36

Onder die bomen onderin kan je namelijk ook parkeren. Hier was vroeger het regiokampioenschap voor ZH altijd, dus parkeren is echt goed te doen :j

cindy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:52

Ow parkeergelegenheid genoeg dus! was gewoon beetje onzin dus ;)

nou maar hopen dat de paarden goed lopen anders zo'n reis voor niets :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:02

Volgens mij waren er mensen een beetje in de war welke locatie het zou zijn.

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:05

Soms is het wat moeilijk om weer weg te komen van dat parkeerterrein, dan rijden er tractoren om je eruit te trekken (bij slecht weer bijv.)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:51

Hanne52 schreef:
Soms is het wat moeilijk om weer weg te komen van dat parkeerterrein, dan rijden er tractoren om je eruit te trekken (bij slecht weer bijv.)

Nou, ik rij hier van jongs af aan al wedstrijden en dat heb ik echt nog nooit meegemaakt :n
Dat is ook eigenlijk niet nodig. De vrachtwagen staat sowieso op het beton.
En zelf met mijn normale personenauto weet ik er goed uit te komen met de trailer erachter :?

Heb ik een cc gemist daar?

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:24

Zooist schreef:
Hanne52 schreef:

Nou, ik rij hier van jongs af aan al wedstrijden en dat heb ik echt nog nooit meegemaakt :n
Dat is ook eigenlijk niet nodig. De vrachtwagen staat sowieso op het beton.
En zelf met mijn normale personenauto weet ik er goed uit te komen met de trailer erachter :?

Heb ik een cc gemist daar?

Ik heb het wel meegemaakt! De wagens met trailer waren na een paar uur weggezakt (was bij een kampioenschap, dus het was erg druk...) het had geregend en veel wagens kwamen niet zonder hulp weer naar 'boven', de weg op.

Niet iedereen heeft een 4wdrive om de trailer te trekken....

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:26

Ik ook niet.....

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:38

:) had ik ook niet, maar ik wil niemand bang maken!
Ik heb het daar 2x meegemaakt. Omdat het erg druk was moesten we op het veld naast de plaatsen bij de bomen parkeren. En daar kwam je dus niet meer vandaan... En door de regen was het voor veel autos ook moeilijk om van het terrein bij de bomen, dat een stuk lager lag, weer de weg op te komen. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het prachtig weer wordt!!
;) :)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:33

Je bent wel aanvallend Zooist.. Sorry dat ik het zeg..

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:48

Huh? Waarom?

:?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:50

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:51

Ik vind Zooist niet aanvallend hoor, maar misschien ben ik bevooroordeeld want Zooist schrijft stukjes voor Paard&Lifestyle! *\o/* haha

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:54

Ik heb mijn eigen berichten nog eens terug gelezen maar kan mezelf niet betrappen op aanvallend zijn. :)

Ik ben alleen duidelijk in mijn mening en daardoor kan je je aangesproken voelen. Dat ligt dan wellicht aan de eigen interpretatie.

Het is in ieder geval niet aanvallend bedoeld. :D

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:29

ok dan!

laudo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:14

Gaat er iemand nog zondag meedoen, bij Beukers? Ik doe mee in de M, ik ben benieuwd! We hebben maar een kwartier en we zijn met zn 6en.. Wel jammer dat het verandert is!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:45

Kwam er net achter dat er in debielst een stukje staat over de selectie in Werkendam. Wel leuk om te lezen! Iemand bij mij op stal en Wilke en ik worden ook genoemd :D

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:27

Vandaag in Lissebroek gereden! Was een superaccomodatie.
Helaas weinig commentaar/ tips gehad.....
Maar wel door!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:30

ik heb een filmpje van de keer dat ik reed, maar hou er rekening mee dat ik een angsthaas ben en het twee jaar geleden is dat ik met hem op ander terrein ben geweest :o

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 10:05

Gefeliciteerd Mootje82

Leuk filmpje, Thirza. Je hebt een leuk paard. Maar je kunt inderdaad aan je houding zien dat je angstig bent. Gewoon lekker op pad gaan, dan wordt de angst misschien ook wat minder op een gegeven moment.