Ik ben wel weer van de partij bij Equitana in maart! Echt geweldig is dat, en lekker vlakbij voor mij. Tentenkamp is zelfs verder weg... Maar wil er graag nog een x heen
Ik weet ook nog niet echt hoe of wat, of ik uberhaupt nu nog wel ga en welke dag, twijfel zelf nu ook beetje. Spaar m'n geld liever voor equitana, maarja, ff snuffelen in tentenkamp is ook wel weer leuk..
xDenies
Geplaatst: 03-10-12 21:28
De folders slaan ook nergens op Ze liggen bij ons op stal, maar is wel errug dun.
Ook al zijn de aanbiedingen niet denderend en heb ik niet veel nodig, vind ik het altijd wel leuk om even te snuffelen en met een groepje er een dagje weg van te maken
Geen scapa's voor 25? Waar heb ik dat dan weer vandaan gehaald?
PrimaDonna_
Geplaatst: 04-10-12 10:44
Nee geen Scapa's voor 25,-, net nog gekeken zijn gewoon 10,-. Maar dat zijn dan gewoon de basic dekjes.. HV Polo zijn 25,-
Wil denk ook nog naar een regendeken kijken, hoop dat ze er hebben liggen voor een klein prijsje, paard heeft hem gesloopt en loopt met 2 gaten aan de zijkant buiten
vorig jaar eigenlijk niet op gelet omdat ik hem niet nodig had maar worden er ook winter dekens met hals verkocht op tentenkamp?? (buiten de rambo's die vorig jaar aangeboden werden)
PrimaDonna_
Geplaatst: 04-10-12 13:03
_Ananas_ schreef:
En er staat nog steeds niets over Eurostars..
Maar het zou wel fijn zijn een trolley te scoren die mee mag naar Equitana
Ik vraag me ook af of er Eurostars worden aangeboden, wil al heel lang zo'n dekje..
lisaislisa
Geplaatst: 04-10-12 19:09
Eeffii schreef:
lisaislisa schreef:
Die jas is fijn! Heb hem vorig jaar gekocht en vind hem lekker warm
Foto??
sorry voor de late reactie, zou even foto opzoeken!