Ik heb dat ook met mijn Nokia. Ik bok meer via mijn iPod als ik thuis zit, maar als ik geen wifi heb pak ik mijn mobiel.
Pfffff... Daar heb ik geen centjes voor. Ik heb niet eens een laptop. Maar we dwalen af. Jij zit dus ook in de Party-Bungalow bij HE?
Neuhhhhhh... Wij hebben als het goed is alcohol afgezworen op eventueel iets te drinken bij het avondeten..
Bellatrix schreef:Ik ga toch echt wel een wijntje drinken bij het eten. Eentje maar? Op een been kun je niet lopen hoor.
Bellatrix schreef:Ja, zij hoort bij de Twigirls. Ik niet meer echt Ik volg het topic overigens nog wel, maar ook nog bijlezen en op alles reageren word me teveel
Bagheera_206 schreef:Bellatrix schreef:Ik ga toch echt wel een wijntje drinken bij het eten. Eentje maar? Op een been kun je niet lopen hoor. Ze hoeft na het eten ook niet meer te lopen
Ach HE is vlakbij en gaat pas om 9u open. Heb je nog even om uit te brakken en wat Red Bull en koffie naar binnen te gieten. Inge komt helemaal uit Anna Paulowna dus even kijken wat ons reisschema zal gaan worden...