Ik geloof dat ze het gescheiden wilde houden maar dat dat niet handig ging. Veel trailers staan gewoon langs de weg op een niet parkeren-zone. En daardoor kunnen er een aantal autos moeilijk uit de parkeerplaatsten. Onder andere wij had ik net gezien :s
Ik ben vandaag geweest en heb weer zo'n beetje iedereen gesproken op een paar na.... Maar iedereen gefeliciteerd!! goed gedaan! Wat een gave arena en locatie! See you all
SusanW
Geplaatst: 16-09-11 21:16
Het parkeren is inderdaad een puntje van aandacht voor de volgende keer (is wel gratis voor iedereen, dus super!). Met name de grotere combinaties konden daar niet makkelijk geparkeerd worden, waardoor de kleinere combinaties niet meer makkelijk weg konden Ook beter om het een volgende keer mogelijk gescheiden te houden, bezoekers en deelnemers met trailers.
Is de reining nou al geweest of moet die nog komen? Ik ben pas om een uur of 20.30 weer gaan kijken dus heb geen idee. Als er nu nog reining moet komen wordt het wel een latertje!
Goddd dat barrelracen, is toch niet leuk om te zien! jakkiebah... schaam me echt als een dressuurvriendin dit ziet...
ElCid
Geplaatst: 16-09-11 22:42
Goed barrelracen is wel leuk om te zien, maar dat zier er dan ook anders uit dan dit. Daar gaan ze plat door de bocht, en soms dicht genoeg bij de barrel om die aan te raken! De snelste tijden liggen dan op 13 a 14 seconden. Overigens is barrel racing eigenlijk een rodeo onderdeel, voornamelijk gereden door dames, met paarden die wenden op een dubbeltje. Niet te vergelijken dus met het gemiddelde ruk en pluk werk wat hier getoond wordt!
Laatst bijgewerkt door ElCid op 16-09-11 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
mlc
Geplaatst: 16-09-11 22:44
ElCid schreef:
Is de reining nou al geweest of moet die nog komen? Ik ben pas om een uur of 20.30 weer gaan kijken dus heb geen idee. Als er nu nog reining moet komen wordt het wel een latertje!
Bedankt! Dan moet ik de uitslagen daarvan morgen maar ergens lezen, wordt me te laat, jammer.
melissa_b
Geplaatst: 16-09-11 22:48
ElCid schreef:
Niet te vergelijken dus met het gemiddelde ruk en pluk werk wat hier getoond wordt!
Dan zal ik daar aan liggen, want ik vind dit is pijnlijk voor mijn ogen. Wat een niveau! Ppfff en dan ook nog op internet, zien veel meer mensen dit 'ruk-en-plukwerk' 'ooo is dat barrelracen, dat kan ik ook! denken alle pennymeisjes!
mlc
Geplaatst: 16-09-11 22:49
Nou, dat barrel racen was behoorlijk teleurstellend.
Yiehoeee rondsjeeeezen door de bak met de amerikaanse vlag in nederland
minidriving
Geplaatst: 16-09-11 23:11
hoi allemaal,ik ben 2 dagen geweest en ja hoor met mijn mini paardjes zal even uitleggen wat wij daar deden!!!!!
die mini paardjes zijn americaanse miniatuurpaardjes en in amerika gaan deze show samen met de western sport het ligt namelijk erg dicht bij elkaar en is in amerika haast net zo groot en leeft daar erg! het leek de organisatie leuk kennis te maken ook mede doordat het rule book overeen komt wij hebben ook trail obstacle met driving aan de hand showmmanship halteren en noem maar op alleen zijn de paardjes kleiner!
het idee was leuk de reactie van sommige mensen teleurstellend! zelf 15 jaar geleden begonnen met westernrijden en daar werd toen heel lacherig en banketstaaf over gedaan! ondertussen is het behoorlijk uitgegroeid en leeft het echt wat natuurlijk onwijs gaaf is! ik heb echt genoten van alle mooie paarden en net gekleden mensen mijn complimenten. het is niet leuk wat je doet in de paarden sport als er banketstaaf om gedaan wordt ik vind dar we respect voor elkaar moeten hebben!
wat kleding betreft jullie hebben gelijk dat was soep met ballen maar ik ben gevraagt door stal hazelberg en zorg dat ik er wanneer dan ook netjes uitzie ik reed met tandem de 2 bruintjes voor de kar! de demo had ook beter gekunt maar was niet door mij georganiseerd ik moest gewoon rondjes rijden, de bak was naar mijn gevoel veel te zwaar voor onze minis maarja het was ook voor een ander doel toch vond ik het onwijs leuk al heb ik geen gangen kunnen laten zien!
jammer dan om te horen,kijk ze zijn zelf serieus ja natuurlijk wij hebben in heel europa shows/wedstrijden en trainen net zo om een driving paardje te kunnen rijden of een halter paard te kunnen halteren. zielig nee absoluut niet maar die discussie ga ik niet aan dat is ieder persoonlijk voor zich!
ben alweer thuis en van de mensen die wel positief waren bedankt ik heb genoten en ben blij dat er in america ander over gedacht wordt misschien zijn wij nederlanders te nuchter wil iedereen sucses wensen want wat je plaatsing ook is het is keihard werken en afzien zet hem op
maar heb toch respect voor elkaar ,hopelijk is het nu duidelijk
Kayila
Geplaatst: 16-09-11 23:18
@ minidriving, ik vond het een super idee! Alleen ik vond het echt heel erg jammer van de vrijetijdskleding van de mensen die de demo liepen. Wat ik ook eerder schreef was dat de dames van de karretjes het super netjes deden en die mevrouw met de tandem (jij dus) zag er super sjiek uit. Alle paardjes ook trouwens niets op aan te merken echt super sjieke paarden. Jammer is dan dat je als handler niet het zo serieus neemt en in je stalkloffie dan je paard te showen snap je?
Vond het ook jammer dat die vette auto al zo in de weg stond dat we het amper konden zien op de live stream.
Dus een paar verbeterpuntjes voor de volgende keer, anders niets. Vond het onwijs leuk de sjieke paarden te zien, helemaal opgetut en het zijn ook echt paardjes! alles erop en eraan en helemaal show klaar erg leuk om te zien daar lag het ook zeker niet aan. Volgende keer allen in nette keuring kleding (neem aan dat die mensen zo ook niet naar de keuring gaan...) en dan ziet het er super gelikt uit!
melissa_b
Geplaatst: 16-09-11 23:27
Ik ga helemaal met Kayila mee!
Minipaardjes zijn geweldig! En met hun was ook niets mis, de karretjes ook niet. Maar de rest, ai ai ai... Jammer dat er over de kleding niet nagedacht is, want het had een goede promotie kunnen zijn voor het volgende NK, de verkoop, het beeld wat mensen van de paardjes hebben enz. Eerlijk gezegd moest ik me concentreren om een zuiver beeld en mening over de paarden te kunnen maken, de kleding van de voorgangers stoorde mij verschrikkelijk.
Hopelijk een leerpunt voor volgend jaar en komende shows. Een show is uiteindelijk ook een visitiekaartje voor de verkoop en promotie van het ras wat gehouden wordt.