Ik heb dit topic net helemaal gelezen. Ik wou gewoon even zeggen dat ik het super van je vind dat je zoveel voor dit paardje hebt gedaan. Jammer dat ze het niet haalde. Veel sterkte!
Ik vind het echt super wat je voor haar gedaan hebt! Echt diep respect! Echt ontzettend naar dat ze alsnog overleden is maar bij jou heeft ze nog wel een fijne tijd gehad!
Frodo
Geplaatst: 17-09-10 16:17
ik heb diep respect dat je haar nog een kans hebt gegeven. ze was echt te mager, en je hebt er alles aan gedaan om weer beter te worden. veel sterkte...
Ah nee, wat triest! Arm beessie heeft hard gevochten en moest nu alsnog de strijd opgeven. Jij hebt echt je uiterste best gedaan de merrie te redden, top!
Maurent
Geplaatst: 18-09-10 10:11
Wat erg dat ze overleden is Maar je hebt je best gedaan..
ik heb net heel je topic door gelezen whoo dat is wel eens een verhaal. wat zonde van die pony zeg ! je had zo alles gedaan op die andere fotos stond ze echt mooi in haar vacht je zou haar bijna niet terug kennen. je hebt het beste gedaan voor haar. veel sterkte.
jeetje wat een verhaal zeg....kippevel. Wat goed van je dat je dit gedaan hebt! Je moet het anders zien... ze wilde bij jou sterven, dat was juist omdat je goed voor haar was!! Zou jij willen sterven in de armen van iemand die jou verwaarloosd dan? Veel sterkte!