Geweldig, ze was een BOM na een paar dagen op stal met zoals gewoonlijk veel teveel eten en dan wetende dat ik niet loslaat als ik buiten met 'r rij omdat ze volle galop naar huis racet ... gelukkig zijn de foto's wazig zie je niet hoe ik steeds meer modder verzamel XD Heb me daarna maar deken aangeschaft en ben er toch maar mee begonnen r los te gooien voor ik ging rijden ook al zat elk plekje dat niet onder de deken zat dan volkomen onder de modder
http://www.youtube.com/watch?v=dBcZ_euUp5k Het filmpje is niet zo heel erg duidelijk enzo, en het kan ff duren Wat er dus gebeurt is Ik zat voor de 3e keer in galop, ik was mijn beugel verloren en ik wou moortje (waar ik dus op zat) op de volte draaien zodat ik mijn beugel misschien zou vinden. Diten wou ze dus niet en ik maakte zo'n klik geluidje en toen ging ze wel maar dat had ik niet echt zien aankomen, dus ik vloog half uit het zadel. Moortje is een tuigpaard en gooit heel hoog op en toen ging ze dus draven waardoor ik er alleen maar verder naast stuiterde. Gelukkig kwam toen mijn lerares aangelopen Hahaha, dit filmpje word trouwens nog regelmatig op verjaardagen laten zien
Ik heb even de spellingsfoutjes eruit gehaald, en de link deed het niet
Laatst bijgewerkt door lauraP op 24-06-09 16:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Nou hij stopte toch echt serieus hoor, maar kon niet helemaal stil blijven staan en deed daarom nog een stapje naarvoor waardoor alles viel. Gemene stop, leuke blooper!