Super joh! ik vind het echt heel erg gaaf voor jullie! en wat heb jij een vechter, wees er maar trots op! En ik vind updates over de revalidatie ook super!
Tita, ik heb je topic stilletjes gevolgd en fanatiek zitten duimen voor Prince. Wat een enorme vechter, wat een bijzonder paard! Gelukkig is hij nu weer lekker thuis. Succes met het revalideren en laat nog eens wat horen!
Wowie, wat ziet 'ie er lekker wakker en vrolijk uit op de foto's. Wat kan er toch een hoop gebeuren in een paar dagen. Geniet er lekker van dat je je vriendje weer thuis hebt. Benieuwd of hij nog streken gaat uithalen tijdens zijn revalidatie. Want als ik het een beetje goed heb begrepen, is het daar wel de pony naar.
Waw, eindelijk weer thuis, wie had dat gedacht bij de start van dit topic!! Echt super, jouw verhaal is een hart onder de riem voor iedereen wiens paard ernstig ziek is, en die voor moeilijke keuzes staan!!
Wat super dat ie weer thuis is! De eerste tijd zal best spannend zijn. Dat was ook zo toen onze merrie weer thuis kwam. Gelukkig hebben wij ze thuis staan en hadden we een camera in de stal geinstalleerd zodat we alles goed in de gaten konden houden.
Heel veel succes met het revalideren en het zou leuk zijn als je af en toe even meld hoe het met hem gaat!