Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:W1 was deelnemers tribune.
Vond het trouwens erg slecht gefilmt en commentaar, had ook liever wat meer nederlanders willen zien bij het springen ..
Martine__ schreef:Ik heb net eurosport ook nog even gezien. Jemig een keer benen zien is leuk, maar overdrijven is ook een vak
Fleury schreef:Ik vond die commentatoren echt zo vervelend!
Bijna niet verstaanbaar maar er kwam ook echt onzin uit hoor!
Sientje schreef:missfcdb schreef:Eergisteren Was wel comies toen vloog dat paard er vandoor.
In de losrijbaan haha.
Anky is in het echt een echte bitch alleen op tv is ze lief en grappig in het echt is het echt een vervelend saggie mens.
Je hoeft maar wat te vragen en ze begint te snauwen.
En ze is ook echt een schijtert ze gaat alleen maar op het paard als die al moe is heb het zelf allemaal gezien en als ze de ring uit is gaat ze er gelijk af en geeft ze hem aan de groom.missfcdb schreef:De waarheid iedereen ziet het als een lief aardig mens wel op tv.
Je had der eens moeten horen schelden tegen de pers.
Waarheid is hard ik wens haar wel veder het beste maar ze doet zich eenmaal voor wat ze niet is.
doeraklover gistern heeft ze tegen iemand van de pers lopen schreeuwen wij staan er horen alles en zien echt alles.
Elk mens heeft recht op een rothumeur. Wanneer zij wel of niet op of van haar paard stapt, moet zij zelf weten. Dat ze kan rijden, heeft ze volgens mij vandaag wel weer bewezen.
En dan nog iets. Misschien vind jij het zelf interessant dat je zogenaamde 'inside-information' hebt, maar ik vind het persoonlijk zeer ongepast dat iemand, die zegt bij de organisatie werkzaam te zijn, zulke uitspraken doet op een forum. Ongeacht waar de waarheid ligt, lijkt mij integriteit wel op z'n plek.