Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
paardjuh schreef:Op de bodem zit kunstgras. Vandaag was de bak goed. Ik weet niet hoe het andere jaren was.

Dus ik was 2e gworden
Hartstikke tevreden! Met 1puntje verschil verloren.. mjáa.. het ging super! Morgen nog finale springen.. en dan krijgt komtie vakantie
)
zei: roept over het terrein, barbara!!! ik: ik zei niks

Echt super zo'n camera!
mylo schreef:Hey!!! zijn er nog mensen die foto's gemaakt hebben vandaag en zo ja staan die ook op bokt?!? Ik heb vandaag sjoert gemeet!! leuk hoor!!
yep that was me!!
sheda schreef:Voor mij zit Almelo er ook weer op, heb ervan genoten ondanks dat ik geen prijs had,
191 en 173 punten was zoals ik verwachtte en dus tevreden, volgend jaar kom ik beslist weer
borrie01 nog hartstikke bedankt voor het voorlezen van 4 proeven binnen een half uur!!!! (ook voor Rosann) superdepuper dat je dat doet voor iemand die je helemaal niet kent en na die tijd kwamen we erachter dat we allemaal bokkers waren haha TOPPIE![]()
Sjoert schreef:mylo schreef:Hey!!! zijn er nog mensen die foto's gemaakt hebben vandaag en zo ja staan die ook op bokt?!? Ik heb vandaag sjoert gemeet!! leuk hoor!!
Ware het niet dat jij in eerste instantie niet wist dat ik Sjoert was.
Het spijt me dat ik niets gezegd heb!! Er waren zoveel mensen mee en voor ik het wist waren jullie (jij en een vrouw ofzo?) weg.. Nou ja geen excuus natuurlijk, sorry!
)
)
maar kan ook gebeurden
sjaantje schreef:
Net als ikHet spijt me dat ik niets gezegd heb!! Er waren zoveel mensen mee en voor ik het wist waren jullie (jij en een vrouw ofzo?) weg.. Nou ja geen excuus natuurlijk, sorry!
Mijn proef was trouwens ook de slechtste van de week

) 
In de Rabo was ik 4e met 225.