Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tjha

Re: Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 09:46

Weet iemand waar je de startlijsten kan vinden van de finales ?

Tjha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 09:50

heb het al gevonden Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:46

paardjuh schreef:
Op de bodem zit kunstgras. Vandaag was de bak goed. Ik weet niet hoe het andere jaren was.

klote Haha!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:57

wij zijn er straks ook!
vanaf een uur of 3 zijn wij in almelo te vinden
rode rijbroek met donkerblauwe polo en een grote zonnebril Pling
wie mij ziet moet maar een gil geven:P
neem trouwens ook het fototoestelmee Tong uitsteken

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 18:10

Kben weer terug van het mooie Almelo Haha!
Vanochtend nog een proefje gereden, die had ik gewonnen met 197 punten. & vanmiddag de finale. Hij liep lekker ,, Van de hoofdjury kreeg ik 200 & van de jury bij H kreeg ik 206. Bij H op 1.. bij C op 3.. Boos! Dus ik was 2e gworden Haha! Hartstikke tevreden! Met 1puntje verschil verloren.. mjáa.. het ging super! Morgen nog finale springen.. en dan krijgt komtie vakantie Knipoog

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:03

wij zijn ook weer terug.
eerst bij jacht springen gekeken. plots kwamen we daar zo schuin achter sjoert te zitten. (jaaa ik was diegene die zo lastig deed Bloos )
later vroeg hij ook of ik ene saskia was. bleek ik dus niet te zijn.veder ook niks meer tegen gezegt.
later kwam barbara opeens voorbij rijden. m'n zusje was ook mee en vroeg: wie is dat?
ik: barbara Tong uitsteken zei: roept over het terrein, barbara!!! ik: ik zei niks Clown
niemand gesproken, maar weten vast wel dat ik het was Tong uitsteken

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:26

ik ben ook terug eindelijk,..
vanochtend nog een proefje 190 en een 6e plaats.
vanmiddag finale, heb ik me nog even opgereden van een 14 e plaats naar een 4 e plaats, dus ik mocht een rondje crossen samen met daantjuh,,,,ben zeer tevreden over de hele week.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:28

Super gedaan Nameless,
heb je toch nog even een paar winstpunten erbij en een paar lintjes...
Ook super dat je in de finale 4e bent geworden, na de begin start van je deze week Haha!

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:30

Jaa dat was leuk!
Rondje crossen met Nameless Haha!
Hahahaha .

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:19

Hey!!! zijn er nog mensen die foto's gemaakt hebben vandaag en zo ja staan die ook op bokt?!? Ik heb vandaag sjoert gemeet!! leuk hoor!!

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:32

Ik vond t echt super in Almelo. Was de eerste keer, maar ga volgend jaar zeker weer (iemand al een datum???). Mijn paard stond naast die van Sanne (Olrike op bokt), dus dat was wel toevallig.
Ik was 1x 2e en 1x 8e. Verder 3 winstpunten.

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:14

Vandaag weer een leuk dagje, deze keer mocht ik een digitale spiegelreflex camera lenen van een persoon op het secretariaat. Diegene die op het springterrein stond met zo'n dikke cam: was ik dus Bloos Echt super zo'n camera!

Uiteraard heb ik Nameless en Daahn ook op de film gezet met mijn normale cam en het crossen met de digispiegelding. Morgenochtend zie ik Daahn wel weer in de finale.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:25

Ik moet vandaag finale om half 2 en Hippo Zorg Cup om half 4.
Gister liep ie niet goed, had 218 punten en 7e in de Rabo Trophy.

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:49

@Alexauto; Leuk datje foto's gemaakt hebt Haha!
hoe kan ik die te zien krijgen? Komen die op je site of?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:24

mylo schreef:
Hey!!! zijn er nog mensen die foto's gemaakt hebben vandaag en zo ja staan die ook op bokt?!? Ik heb vandaag sjoert gemeet!! leuk hoor!!

Ware het niet dat jij in eerste instantie niet wist dat ik Sjoert was. Tong uitsteken

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:15

Haha! Cool yep that was me!!
Je hebt echt mijnslechtste proef van de hele week gezien!! Duivel
Maar.... heb je de foto's on line??

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:17

ik dacht dat je alex was....

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:09

Ik ben ook weer terug! Was ergg gezellig deze week! Er werd wel super streng gejureerd! Toch nog 3 dikke punten en een 2e, een 3e en een 4e prijs binnen gesleept! Nu op naar de Z1 Haha!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:29

ook ik ben weer thuis!!!
voor mij zijn de almelose ruiterdagen een beetje een pechweek geweest.
heb het super naar mn zin gehad!!!!!
maar had met mn paard echt pech. ik was maandag aan het rijden hij liep al niet zo lekker wilde geen stelling aannemen niet nageeflijk lopen. ik ben met m naar martine gegaan (de fisio) zij constateerde dat hij last heeft van zn lende wervels. dit kan allemaal wel weer goed komen. ik mocht wel gewoon starten maar hij was dus niet ontspannen in mn proef. heb een aantal keren dicht tegen ene wp aan gezeten mede doordat zn gangen wel gewoon goed waren.
en vrijdag begon hij eindelijk een beetje beter te worden. ik moest starten in baan 9 en na best lekker los te hebben gereden was ik aan de beurt. op het moment dat ik de baan in ging zag ik het al de baan zat vol kuilen. Naja maar gewoon proberen. bij het aanspringen in galop verstapt mn paard zich opeens in een kuil met het gevolg dat ie na zn proef een warm dik been had en ik voor zaterdag af moest melden. ook heeft degene die na mij moest een stuk glas in de baan gevonden. ik heb het stuk gezien nou je wil echt niet dat je paard daar op gaat staan.
Ik heb weinig foto's kunnen maken. zat vaak als jullie moesten net op mn paard of kwam er net af.
ik heb alleen foto's kunnen maken van barbera en nicole sorry voor de rest. had een aantal mensen donderdag en vrijdag gepland om op de foto te zetten maar helaas was ik toen druk met mn paard bezig. (fisio en kreupel).
Ondanks de pech heb ik een super leuke week gehad en weet ik nu al dat ik volgend jaar weer van de partij ben.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:40

sheda schreef:
Voor mij zit Almelo er ook weer op, heb ervan genoten ondanks dat ik geen prijs had,
191 en 173 punten was zoals ik verwachtte en dus tevreden, volgend jaar kom ik beslist weer
borrie01 nog hartstikke bedankt voor het voorlezen van 4 proeven binnen een half uur!!!! (ook voor Rosann) superdepuper dat je dat doet voor iemand die je helemaal niet kent en na die tijd kwamen we erachter dat we allemaal bokkers waren haha TOPPIE Haha! Haha!

graag gedaan hoor!!!!!!!!! Haha!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:54

Sjoert schreef:
mylo schreef:

Ware het niet dat jij in eerste instantie niet wist dat ik Sjoert was. Tong uitsteken

Net als ik Nagelbijten / Gniffelen Het spijt me dat ik niets gezegd heb!! Er waren zoveel mensen mee en voor ik het wist waren jullie (jij en een vrouw ofzo?) weg.. Nou ja geen excuus natuurlijk, sorry!
Mijn proef was trouwens ook de slechtste van de week Clown

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:54

hay,, ik ben ook net thuis gekomen!

heb wel een leuke week gehad veel geleerd vooral.
wel strenge juries had ik steeds maar dat is ook wel weer goed.
de eerste dag was ik 6 de 216 punten (niet zo goed gereden) wel prijs
2 de dag was ik 9 de met 215 punten (ging nog steeds niet goed Bloos )
3de dag was ik 14 de met 200 punten ( slechter heb ik nog nooit gereden als die dag Bloos )
4de dag was ik 2 x 2 de met 230 en 225 ( eerste proef ging ook super 2de was hij moe had ik niet zo veel verdient)
5de dag ging het echt goed in de rabo trophy maar was niet echt tevreden met de uitslag had er 210 en 3 na laatste Huilen maar kan ook gebeurden
vandaag ging het niet goed was wel nog 9 de met 212 en 213 punten Haha!
kur was ik trouwens 3 de wel fijn op de muziek gereden maar de proef zelf was niet zo

gefeliciteerd iedereen Knipoog

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:04

sjaantje schreef:

Net als ik Nagelbijten / Gniffelen Het spijt me dat ik niets gezegd heb!! Er waren zoveel mensen mee en voor ik het wist waren jullie (jij en een vrouw ofzo?) weg.. Nou ja geen excuus natuurlijk, sorry!
Mijn proef was trouwens ook de slechtste van de week Clown

Euhm.. Sjaantje.. volgens mij heb ik juist van jou hele leuke foto's.
Ga morgen kijken naar alle foto's en zal wel een hoop moeten bewerken, maar ga er dus mee bezig.

Ik heb wat B-combi's en Oratio gemist. Scheve mond
Het was zo'n chaos en het eerste half uur kon ik bepaalde ringen niet vinden. Nagelbijten / Gniffelen

Mag ik even melden dat ik de organisatie van dit concours echt geweldig vond! Wat verliep het allemaal soepeltjes zeg!!
Helemaal top. Volgend jaar probeer ik er weer te zijn.
(dan met betere apparatuur. Schijnheilig )

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:28

Zooo, Almelo zit er voor mij ook weer op. Pff vind het wel saai weer zo alleen thuis.
Heb volgens mij alleen Alex, Lissy, Nameless en Daahn gezien. Voor Nameless en Lissy, ik was dat meisje met die bril en dat paard wat zo raar stapt Tong uitsteken
En Daahn, ik moest vanochtend nog tegen jou springen, ik had helaas een balk op de laatste... zoo frustrerend.

Alex bedankt voor het maken van al die gave foto's!!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:38

Nou wij zijn ook weer thuis!
Yvette12 had 5 wp in 6 proefjes in de L2. Toch erg netjes aangezien hij nog maar een maandje L2 loopt. En ze mogen nu M1!

Pasteur had ik alleen zaterdag en zondag gestart. Zaterdag liep hij super in de kur en was dan ook ex. eaquo 1e met 67.9 %. En we mochten nog een rondje prijsuitreiking doen Haha! In de Rabo was ik 4e met 225.
Vanmiddag moest ik Finale Kur rijden, maar dat was heel erg uitgelopen, waardoor Pasteur erg moe was. Hierin was ik 4e met 66.50%. En omdat hij zo moe was, heb ik de Hippo Zorg afgezegd. Dat vond ik een beetje teveel van het goede.
Al met al toch een lekkere week gehad en de paardjes hebben het super gehad bij Stal Olthuis! Op naar volgend jaar!