Scum schreef:Mijn lijstje wordt stiekum toch steeds iets langer. Ik wil graag gaan kijken bij stands waar ze bodembedekking voor schuilstallen hebben. Gewoon kijken wat er voor mogelijkheden zijn.
Ook bij stands gaan kijken waar ze slowfeeders of systemen om buiten hooi te voeren verkopen. Ik ben op zoek naar iets waarbij ze minder hooi verspillen, makkelijk verplaatsbaar is, maar toch geen modderplekken er omheen komen.
Misschien neem ik ergens voor een goede prijs een dressuurdekje mee. Huidige dekjes zijn zeker 15 jaar oud en beginnen er nu echt schandalig uit te zien.
Ik ga dus meer voor wat informatie, niet om te shoppen
Op het gebied van voersystemen zijn ze in Duitsland way ahead en je zult je daarop uit kunnen leven maar modder rond een voerplek kun je alleen voorkomen door verharding rond die voerplek. Daar zijn vele variaties op te bedenken maar in de essentie is het gewoon hetzelfde. Zoek de versie die bij jouw situatie past.
Ik ga ook maar beperkt om te shoppen. Waarschijnlijk ga ik nog een setje katoenen teugels en een leidtouw halen bij een specifieke stand, simpelweg omdat dat spul niet zomaar in NL te koop is. Je weet wel, is geen fancy zooi dus ligt het niet in de ruitershop.