poedersuiker elke x confirm reservering en moest ik alleen betalen, word eruit gegooid, nu gelukt mag ik niet betalen ben dus reserve 7b.....
nou fijn… omdat ik zo vaak overnieuw moest beginnen sta ik nu op de wachtlijst ipv dat ik gewoon binnen ben
ik kreeg een bericht ''reservering bevestigd'' bij 8B, kan je ergens de lijst zien met de mensen die erin zitten zolas vorig jaar?
hoe betalen jullie als jullie het via de mail doen?er staat dat mijn reservering gemaakt, maar ik moet nog betalen?
kwarktaart schreef:hoe betalen jullie als jullie het via de mail doen?er staat dat mijn reservering gemaakt, maar ik moet nog betalen?ik heb eerst moeten betalen voordat ik dat bericht kreeg..
MonteKarlo schreef:Christy__94 schreef:Helaas wachtlijst voor mij Hoe weet je dit ? Omdat ik bij het inschrijven die melding kreeg en in de mail staat dat ook
Ik wil weten wie er allemaal op de lijst staan.Wel poedersuiker hoor van de knhs, heel veel mensen kunnen nu niet mee terwijl ze wel gewoon om 6.30 klaar zaten, maar niet verder konden met de site.