hihi en volgens mij gaat dat wel lukken
gisteravond naar feestje geweest, iedereen bleef slapen maarja dat zit er voor mij gewoon nog niet in dus dat was wel jammer..
zucht ik word écht gek van die pokkebreuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, tot die tijd kun je lekker hier in het topic je vermaken
, kun je al naar Twitter?
Ik moet nog even kijken of ik zeker weten ga, zal de eerste keer in het B springen worden. Over 2 weken heb ik nog een oefenparcours op 1 meter, als dat lekker gaat ga ik B springen. Ik heb me wel alvast ingeschreven, moet alleen nog een bevestiging krijgen maar die zal nog wel komen 
Ja inderdaad dit jaar misschien beter!
Ik heb ook nog voor Renswoude in augustus gekeken, maar dat is al langer dan een uur rijden en meneer maakt zich vaak nogal druk in de trailer, dus als hij dan nog een cross moet gaan lopen..
En tijdens Lisse kan ik niet, dus dit jaar ga ik waarschijnlijk alleen Vlietlanden en Princenhage rijden en nog wat oefencrossen hier in de buurt in september 

. Maar B moet best lukken, hoogte is in principe meestal het probleem niet, dat zit hem in je afstanden
. Renswoude is inderdaad wat uit de richting. Lisse is ook een hele fijne cross, wel wat zware bodem, maar staat ook niet al te moeilijk, daar ga ik wel naartoe, dus dat is jammer dat je niet kunt! Maar dan zien we elkaar vast wel in Princenhage en Heerjansdam
.
Het is meer dat hij soms alles nog wat overweldigend vind en we nog weinig parcours ervaring hebben, maar de laatste tijd is hij eigenlijk ontzettend braaf op vreemd terrein voor ons doen
Dus hopelijk over twee weken nog een lekker oefenrondje

! En Floor, als je dat dekje neemt met die bruine bies, heb je wel een bruin jasje nodig vind ik
.
. Alleen Avantgarde is 8 maanden
. Unbelievable is 11, Volenka is 10 en Miss Handsome is 13
In mei wordt Elzo alweer 14 

Twijfel..

!
, komt allemaal goed
.
. Dus dan wordt het eerst naar Handsome kijken, dan Unbelievable laden en wegbrengen, dan weer Handsome kijken, en dan zelf starten, wat een gedoe allemaal
.
! 
! Ja inderdaad een druk dagje!
. 

loop dus de hele tijd rare oefeningen te doen maargoed als het daar beter van wordt 
thankgod krijg ik thuis ook nog les dus zonder les kom ik nooit te zitten