KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myour

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:44

Flooredking gefeliciteerd met je verjaardag :)

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:05

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:04

Bedankt allemaal! :)

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:52

flooredking schreef:
Bedankt allemaal! :)

Ook namens mij van harte gefeliciteerd!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:15

@ lemanthia : leuke foto :D staat mooi het rood op je fjord :)
@ lrtj_ : geinige foto :p beterschap!
@ Manny :wees maar blij dat daar nog geen carnaval is, ben blij als het afgelopen is. Leuk van je clinic :)
@ Denise_billy : kamer opruimen en poetsen pfff hier altijd hetzelfde probleem, nooit zin in
@ _Sofie : Hoii :) Mooi hoofdstel en wat fijn dat het trailerladen steeds beter gaat :) ik moet daar ook nog steeds meebeginnen met cavella....
@ Myour : fijn dat het niks ernstigs met het been is :)
@ kirsten3110 : ohw dat zal wel schrikken zijn, dat word een leuke uitgaven rijbroeken kopen. Zo kan je ook conditie oopbouwen ja :) ik ga ook eens proberen of ik niet znder zadel op cavella kan rijden, moet ze zich wel gedragen anders lig ik er meteen naast dan kan ik ook beetje opbouwen.
@ flooredking : Proficiat!! :D

Ik ben weg aan het vluchten voor de carnaval. Lig veilig in bed met wat filmpjes op :P Wou vandaag eigenlijk een buitenrit maken met mijn moeder met Jordy en Joy maar blijkbaar is het behoorlijk koud en heb uitgeslapen tot half 12. Morgen weer ff naar Cavella, losgooien :) En dan woensdag weer aan het werk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:33

Ooohh jongens mijn eten is zo verkeerd gevallen.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 19:11

Vandaag weer een ronde gelopen met Wyron van ruim een half uur. Gewoon aan het halster aangezien er hier nog steeds sneeuw ligt. Echt heb er gewoon schouderpijn van sjonge jonge wat een held is het toch. Constant tegen me aanlopen want oehh die containers zijn eng en aa daar staat een ander paard ook eng! Ja andere paarden ziet hij gelukkig nooit whahahah 8)7
Agh me voeten zijn niet blauw en me hakken zijn ook nog heel dus het wandelingetje is met een succes afgesloten haha! :P
Ga dit een week of 2/3 denk ik doen om de dag zo'n wandeling of buitenrit en dan weer opbouwen. Me dieseltje heeft het er maar zwaar mee haha

Oehhh jongens ik heb vandaag een fotoshoot gewonnen!!!! :D Via Facebook bij Seasons Photography! Ben zooo blij, die is dan niet voor Wyron maar voor me gepensioenneerde adhd kanon Nick. Van het voorjaar word hij gemaakt! Ik hoop ook dat ik nog een foto kan laten maken met Wyron, Nick en Edison(aka plakkie haha), dat wil ik zo lang al! Nu maar hopen dat dat kwik snel omhoog gaat zodat ik hem kan wassen. Normaal is hij wit met 3 platenbonte plekken maar momenteel is het meer een grijs muisje haha :P

Ik laat carnaval dit jaar ook aan mij voorbij gaan. Heb er echt geen kont zin in haha! Gister naar de optocht geweest en was wel super leuk maar ik heb dus echt geen zin om in de kou nu te staan in een wachtrij en zo nog is lekker strontziek te worden. Dan ga ik liever lekker op de bank liggen, filmpje op, lekker dekentje erbij en genieten van een warme chocomel met een vanavond een lekkere kruimelvlaai!! <3

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 19:23

Wat leuk Kirsten een fotoshoot gewonnen! :) Met deze kou ook helemaal niet verkeerd lekker op de bank filmpje kijken haha.

@ SRY: het was vandaag idd vrij koud met de wind erbij, maar uit de wind in het zonnetje vond ik het lekker vertoeven.

Had zomaar zin om een extra weekje weg met Mexx uit te zoeken. Alleen omdat in juni de instructieweek gepland staat en in augustus ik een weekje met 'm naar de Veluwe ga, zal het waarschijnlijk mei of juli worden. Bij een bekende plek kan alleen nog van 8-12 juli maar zou dat niet te gauw zijn na de instructieweek? Hij moet wel de tijd krijgen om weer wat aan te komen na zo'n intensieve week.
Hier trouwens niemand die er zin in zou hebben? :) Ben ook aan het navragen bij stalgenoten enzo maar met stalgenoten ga ik dus in augustus al en de meesten vinden 1x wel genoeg.

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:35

Kirsten: Leuk joh zo'n fotoshoot!! Hopenlijk komen er veel mooie plaatjes uit!
Irtj: beterschap!
Sry: haha doe je goed is ook heerlijk even onder de wol en helemaal niks doen!

Ik ben alleen vandaag te carnavallen geweest.. Met een groepje mensen uit den bosch.. Kan wel duidelijk verschil merken tussen noord-holland en hier (brabant). Kon sommige mensen slecht verstaan.. Hahaha dat rare dialect :p nu lekker op bed lekker slapen! Weltrusten iedereen!!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:00

@ lrtj_ : Hopelijk gaat het weer een beetje met je.
@ Myour : Leuk dat je zoveel weg gaat met Mexx :) Jij kent je paard het beste.
@ Denise_billy : Is overal met dat dialect :P Ja heerlijk alleen thuis, ouders zijn wel carnaval vieren.

Zo net al bij Cavella geweest, manege is vandaag ivm carnaval van 9 tot 12 uur open. Nou die stond me er toch bij :wow: Stond op het beton en het stro wat er in lag was vies. Oke ze waren bezig met opstrooien maar gister hebben ze dus helemaal niks gedaan behalve voeren. Wou haar losgooien, loop met haar over het plein begint madam te stuiteren en idioot naast me te doen. :+ Daarna in de longeerbak wou ik haar zonder deken laten rollen en rennen. Nou heb er 5 minuten over gedaan om deken af te doen want ze wou niet stil blijven staan. _-:( Daarna toen ze mocht kwam me er toch een energie uit _O- Nu weer lekker warm thuis en blijf ook maar binnen. Is koud buiten brrrrr :brr:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:01

Ola,
Thankss, mijn neis speelt een heel gemeen spelletje. Ik zit lekker verstopt en jij kan niet ademenen....

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:01

Ohh dat is niet fijn :(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:04

Nee:(
Ik baal zo erg ik was al 2 kaar niet ziek geweest.... En nu bam griep,
Ik ga denk ik zo even uitwaaien in de polder met pim. Doe me vast goed.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:05

Doe je dan maar warm aan, het is echt vies koud, ten minste hier in limburg :brr:
Valt me op dat veel mensen goed ziek zijn dit jaar.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:17

Jaa het heerst heel erg,
En ook een lichte kink hoest zei de dokter, hoestdrank was hier bij de etos al op.

Ohw echt mm ben nog niet buiten geweest thanks voor de tip.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:40

floor: een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd :D

Martine: vallen de rijbroeken echt als maat 176 of wellicht ook 36? :)
zitten leuke broeken tussen!

Kirsten wat gaaf dat je een fotoshoot hebt gewonnen!! Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Er heerst idd flink griep overal, heb het ook al te pakken gehad. Tis niet anders, goed uitzieken en goed aankleden buiten. Gisteren was de wind ook enorm koud!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:24

Aangezien ik dus uit 3 van de 4 normale rijbroeken ben gegroeid heb ik ze maar op marktplaats gezet maar dacht kan ze natuurlijk ook net zo goed hier weg zetten! :D Wie weet kan ik er iemand anders ook nog blij mee maken.
Zijn in prima conditie en niet veel gebruikt.
Het gaat om een donkerblauwe Equi-Theme broek maatje 36. En een ribfluwelen Pikeur broek maatje 182 maar dit valt ook als een (krappe) 36.
Beide zonder lederen rijzit.

Hierbij de link:

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... mympSeller

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:45

@kirsten3110: wauw, wat leuk dat je een fotoshoot gewonnen hebt! Wel de foto's laten zien hè, als ze gemaakt zijn :D
@Myour: ik denk dat dat niet te snel na de instructieweek is, hoor :) Zou er wel zin in hebben, maar ga in augustus ook al een keertje weg met Vic. Dus daar hou ik het voor komende zomer maar bij :P
@Denise_billy: haha, sommige dialecten zijn inderdaad niet te verstaan :+
@SRY: Cavella was zo te horen blij dat ze er even uit mocht :D
@lrtj_: gemene neus :(:)
@Sizzy: beterschap!

Hoi :wave:
Brr, wat is het koud :brr: Van mij mag het wel zomer worden!
Morgen weer lekker les met Vic :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:47

Vic in de sneeuw, zondag <3
Afbeelding

Afbeelding

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:56

[quote="_Sofie"]Vic in de sneeuw, zondag <3

volgens mij was er aan de rechterkant iets moois te zien...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:09

Wat een leuke foto's

Ik ben mijn stem kwijt en ze lachen mij uit.

Denicee_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:57

@Sofie Mooie foto's! :)
@lemanthia : Mooi staat echt mooi op je fjord! :j
@ Manny : Oh leuk! Ik zou ook graag eens een clinic doen maar dat is altijd zo ver weg van hier.
@ lrtj_ : Haha! Leuke foto! en beterschap! Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe was je sollicitatie gegaan?
@Myour: altijd schrikken als er een lap vlees loshangt! Gelukkig niks ernstigs!
@Floor: Leuke verjaardag gehad? :)
@Sofie: Fijn dat het trailerladen steeds beter gaat, bij ons op de manege is iemand ook al een half jaar bezig maar het paard wil nog steeds niet.. heeft al ontzettend veel professionele mensen ingehuurd maar hij vertikt het gewoon haha.
@ kirsten: Oh wat leuk! Als de foto's gemaakt is laat je ze zien he! :D
@Soroya: Bij ons zag de stal ook niet uit, gelukkig gisteren gemest.. Hoe is het nu met Cavella?

Zo ik ben er weer een tijdje niet meer geweest, maar was ook best druk!
Ben bezig met solliciteren op een nieuwe (beter betalende :P ) baan, nog steeds op zoek naar een appartement.. Hadden we een supermooi appartement gevonden, echt helemaal mijn smaak, hadden we een afspraak gemaakt worden we 20 minuten later weer opgebeld 'Oh, ik hoor net, hij is al verhuurd maar we waren vergeten hem van de site en uit het systeem te halen.' bummer. En.. En.. En...!!!

Ik ga naar Beyonce!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Ik zat vrijdagochtend al klaar voor de kaartjes in NL en Antwerpen, maar ik kwam maar niet door, dus ik keek zaterdag avond en zag ik dat de kaartjes voor Parijs nog in de verkoop moesten en nu na heel veel stress.. Ga ik naar Beyonce in Parijs *\o/* So excited! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:01

Omg super gaaf dat je naar beyonce in Parijs gaat!!!!

Jaa de solicitatie ging wel,
Maar heb er geen goed gevoel bij uiteindelijk. Hij zei ja je hoort wat in week 7 en als je niks hoort moet je zeg even bellen.
Maar ik heb zoiets van ja ji wil personeel dus ik ga er niet achteraan bellen.
Dus als ik deze week niks hoor dan ben ik niet aangenomen, maar ik vertik het gewoon om te gaan bellen.

En ik heb een nieuwe bij naam marc marie huijbrechts ofz omdat ik ook een hoog stemmetje heb nu haha.

Denicee_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:06

Jaa! Ik ben ook echt super excited!

En als ik jou was zou ik wel gewoon bellen hoor, bedrijven krijgen nu 300000 sollicitanten op een baantje, dus je moet er wel wat voor doen wil je een baan krijgen!

Afbeelding
haha, je zou bijna denken dat ie hard gewerkt heeft! Hij lijkt net een ezeltje, kijk die benen ook :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:29

Hahaha hij is gewoon moe en heeft geen zin haha.