Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
staat mooi het rood op je fjord 

Mooi hoofdstel en wat fijn dat het trailerladen steeds beter gaat
ik moet daar ook nog steeds meebeginnen met cavella....
ik ga ook eens proberen of ik niet znder zadel op cavella kan rijden, moet ze zich wel gedragen anders lig ik er meteen naast dan kan ik ook beetje opbouwen.
Wou vandaag eigenlijk een buitenrit maken met mijn moeder met Jordy en Joy maar blijkbaar is het behoorlijk koud en heb uitgeslapen tot half 12. Morgen weer ff naar Cavella, losgooien
En dan woensdag weer aan het werk.
Via Facebook bij Seasons Photography! Ben zooo blij, die is dan niet voor Wyron maar voor me gepensioenneerde adhd kanon Nick. Van het voorjaar word hij gemaakt! Ik hoop ook dat ik nog een foto kan laten maken met Wyron, Nick en Edison(aka plakkie haha), dat wil ik zo lang al! Nu maar hopen dat dat kwik snel omhoog gaat zodat ik hem kan wassen. Normaal is hij wit met 3 platenbonte plekken maar momenteel is het meer een grijs muisje haha 
Met deze kou ook helemaal niet verkeerd lekker op de bank filmpje kijken haha.
Ben ook aan het navragen bij stalgenoten enzo maar met stalgenoten ga ik dus in augustus al en de meesten vinden 1x wel genoeg.
Jij kent je paard het beste.
Ja heerlijk alleen thuis, ouders zijn wel carnaval vieren.
Stond op het beton en het stro wat er in lag was vies. Oke ze waren bezig met opstrooien maar gister hebben ze dus helemaal niks gedaan behalve voeren. Wou haar losgooien, loop met haar over het plein begint madam te stuiteren en idioot naast me te doen.
Daarna in de longeerbak wou ik haar zonder deken laten rollen en rennen. Nou heb er 5 minuten over gedaan om deken af te doen want ze wou niet stil blijven staan.
Daarna toen ze mocht kwam me er toch een energie uit
Nu weer lekker warm thuis en blijf ook maar binnen. Is koud buiten brrrrr

Wie weet kan ik er iemand anders ook nog blij mee maken.
Zou er wel zin in hebben, maar ga in augustus ook al een keertje weg met Vic. Dus daar hou ik het voor komende zomer maar bij 

Van mij mag het wel zomer worden!

) baan, nog steeds op zoek naar een appartement.. Hadden we een supermooi appartement gevonden, echt helemaal mijn smaak, hadden we een afspraak gemaakt worden we 20 minuten later weer opgebeld 'Oh, ik hoor net, hij is al verhuurd maar we waren vergeten hem van de site en uit het systeem te halen.' bummer. En.. En.. En...!!!
Ik zat vrijdagochtend al klaar voor de kaartjes in NL en Antwerpen, maar ik kwam maar niet door, dus ik keek zaterdag avond en zag ik dat de kaartjes voor Parijs nog in de verkoop moesten en nu na heel veel stress.. Ga ik naar Beyonce in Parijs
So excited!