Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als ik mijn pasje heb ga ik waarschijnlijk nog niet direct starten, gewoon als ik denk dat we er klaar voor zijn!
schrikt van nagenoeg alles achter haar, maar goed met de tijd zal dat ook wel minder worden ze is immers nog jong.
.
.
. Moet waarschijnlijk geopereerd gaan worden maar dat is nog afwachten. Om wat tijd in te bouwen voor het eventuele herstel mogen we van mijn vriend in 1 weekend 2 dagen starten om dan te proberen nog wat punten te scoren om misschien net voor de selecties naar de L1 te kunnen gaan
) En dan even flink doorpakken? Yvank_ schreef:Beterschap met je paard ulaantje!
Ik heb vandaag ook wedstrijd gehad. Had 178... ze sluit zich op wedstrijd deels af voor mijn hulpen wat dan resulteerd in verkeerd aanspringen, drammen bij doorzitten. En er gewoon net niet lekker aan blijven trekken.
Hebben jullie daar nog tips voor?
.
Het voornaamste punt is die galop nog maar dat komt nog wel, gewoon oefenen oefenen oefenen..
,
, ook nog tips om dr wat ruimer nog te laten bewegen in middendraf
? Ze heeft een vrij sterk achterbeen alleen dr voorbenen wikkelen wat moeilijker af omdat ze een heel stijl voetje heeft.