Neem aan dat ze daar wel aan gedacht hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sabszz schreef:Zo dit is hem dan:
Beste KNHS,
Ten eerste mijn excuses voor het mailen naar beide adressen, ik wist niet heel goed waar ik dit mailtje het beste naartoe kon sturen dus heb voor deze oplossing gekozen.
Een stel vriendinnen en ik willen dit jaar erg graag op zomerinstructieweek, wij zijn vorig jaar samen naar één van de weken geweest en zijn dit, dit jaar weer van plan.
Nou hebben wij vandaag gezien dat de data+prijzen en de bijbehorende informatie op de site is verschenen, dit heeft bij ons enige onduidelijkheid opgewekt en wilde daarom een aantal dingen vragen. Ik heb aangeboden om namens ons allen een mailtje te sturen zodat jullie niet overladen worden met 15 mailtjes met dezelfde vragen.
Hier komen ze:
1. Het inschrijven is ons een beetje onduidelijk. "De inschrijving is openbaar waardoor je gelijk kunt zien of je ingeschreven staat. Na de plaatsing van je inschrijving krijg je direct een bevestiging. Als het maximale aantal deelnemers voor een week is bereikt, word je op de reservelijst geplaatst." Wij vroegen ons af hoe wij dit precies voor ons moesten zien, betekend dit dat er niet meer per fax opgegeven kan worden? en hoe zal de inschrijving dan verlopen? gaat het per mail? en waar komt er dan te staan dat je erbij zit?
2. Wij hebben ook gelezen dat het verblijf voor ons en voor de paarden enigszins veranderd zal zijn door de bouw. Dit wekte ook een aantal vragen bij ons op,
hoe zit dat met de voorzieningen qua douchen/toillet? hoeveel zullen er dan aanwezig zijn en waar zullen deze geplaatst zijn? aangezien deze aansluitend aan de slaapzalen waren gebouwd en deze afgebroken zijn. verder vragen wij ons af of er elektriciteit aanwezig is in de tenten? en wat deze nood stallen precies inhouden? moet ik mij hierbij concour stallen voorstellen?
3. Aangezien de beatrixhal "gesloopt" wordt nemen wij aan dat de bijbehorende zadelkasten ook verdwijnen. hoe wordt dit opgelost? of blijven deze bestaan?
4. Hebben wij gedurende de zomerinstructieweek nog beschikking over paddocks of zijn deze tegen die tijd ook nog verwijderd ?
5. Wij hebben gelezen dat er van ons verwacht wordt dat wij helpen met voeren en vegen. wat wordt hier precies mee bedoeld? wordt er van ons verwacht dat wij dit jaar ZELF ons paard voeren om bepaalde tijden? en wordt er qua voer nog steeds voer van de KNHS uit gevoerd of wordt er van ons verwacht dit zelf mee te nemen ?
En hoe zit het met het voeren van het hooi? aangezien wij hebben begrepen dat mocht je EXTRA hooi willen dat dit je 15 euro kost?
6. Verder hebben wij nog de vraag hoe het verder zit met de voorzieningen, beschikt de knhs tegen deze tijd nog steeds over 2 binnenbakken of is het tegen die tijd nog steeds 1 hal?
7. Verder zijn wij natuurlijk ontzettend nieuwschierig wat er precies allemaal gaat gebeuren aangezien dat ons niet helemaal duidelijk is, er worden 48 nieuwe stallen gebouwd hebben wij begrepen maar welke "oude" stallen worden er verwijderd ? de pony stallen aan de kant van de willem-alexanderhal of de stallen aan de kant van de beatrix-hal die tamelijk nieuw zijn? En wordt de spuitplaats daar ook gesloopt of blijft deze bestaan ?
Dit waren zo ongeveer onze vragen, na het beantwoorden van het mailtje hopen wij meer duidelijkheid te hebben over de zomerinstructieweken en mochten wij verder nog vragen hebben dan hoort u het nog!
Met vriendelijke groeten,
Sabrina Nieman
beantwoord in ieder geval een hoop van onze vragen! zodat als mensen hier weer vragen hebben wij die terug kunnen verwijzen naar het antwoord op de mail

U2andI schreef:Sabrina, er staat bij dat de inschrijving digitaal plaats vindt... Er zal dus een opgave systeem op de site komen te staan... Dus no fax en no e-mail!
anders zit ik zometeen met vraagtekens dat ding in te vullen en dat werkt natuurlijk niet
Ben ook benieuwd naar de reactie!
of zou het te maken hebben met het startpassysteem? Zomaar een hersenspinsel hoor!