Me koffer aan het inpakken, geen idee hoe ik het er allemaal in ga krijgen. Morgen ben ik nu gewoon in het HHH! Wie van jullie staan er allemaal op de oranje camping?
Ik sta op de oranje camping Eigen tent plek op de glamping, met een oranje partytent met oranje en blauw zeil.. Met vlaggetjes... Kan niet missen
Cavalia
Geplaatst: 31-07-12 21:10
ik sta vanaf vrijdag op de camping! blauw tentje (kan neit missen hahaha).
Zo, alle tickets zijn binnen, vandaag ook al mijn travelcard voor vrijdag:D. trein kaarten uitgeprint, os ticket op zat.. Let the games begin! haha.
Koffer bijna ingepakt, ik ben er klaar voor haha. eigenlijk moet ik nog wel een oranje vlaggetje aan mijn tentje maken nietwaar? wat gaan jullie savonds doen? of heben jullie allemaal hhh kaarten?
Ja ik vind ook een oranje vlaggetje hoor, dat zie je erg weinig.. Ik heb nog wel een oranje slinger voor je Heb 4 slingers mee maar pas 1 opgehangen hahaha..
IK ga 2, 5 en 7 nog naar het HHH, Woensdag zit ik tot 8 uur in het Wembley stadion, voetbal wedstrijd.. Rest zit ik op de camping.. is nu ook pas 1e avond hier op de camping.. gister aan gekomen en toen was ik in het HHH. Ga vanaaf misschien maar eens de feesttent hier bekijken
De stad is zeker 30 minuten met de metro vanaf de camping en ze rijden niet allemaal snachts.. Fietsen is hier echt gevaarlijk in het donker.. Niet door ons, maar die automobilisten snappen niks van ons fietsers...
Zo goed als alles ligt in mijn koffer. Ik ben klaar voor vertrek.
WillemYntJee
Geplaatst: 31-07-12 21:59
Ik ga denk ik morgenochtend voor stage maar wat dingen inpakken anders wordt t vrijdag denk ik pas.. Iemand een idee wat t weer gaat doen? En nog tips voor dingen om niet te vergeten?