Sundral schreef:Hanne, dan heeft MacRider toch niet zo'n goede kijk op talent. Hier is iemand geselecteerd in het Z die met 180 punten thuis komt van concours. Noem ik niet echt bovenaan mee rijden. En aangezien Zooist zegt dat ze op zoek zijn naar iemand die niet meer hoeft te groeien daarin, is dat wel een beetje raar toch?
Verder vind ik het gewoon ontzettend slecht dat ze dingen veranderen terwijl het evenement al begonnen was. De openingspost moet namelijk even gewijzigd worden. Er staat dat er vier regionale selecties zouden zijn, echter is dat nu nog maar 1 ( als ik moet geloven wat op hun site staat ).
Ook al organiseer je zoiets voor het eerst, dat mag gewoon niet. Er gaan overal en altijd, bij elk evenement waar dan ook, dingen fout in de organisatie/achter de schermen. Het verschil is alleen dat je daar als deelnemer of wat dan ook vaak niks van mee krijgt, en hier ondervinden heel veel mensen gewoon hinder van! Ik kan me er ontzettend aan storen dat mensen roepen: 'ach het is de eerste keer, dan gaan er nu eenmaal dingen fout'. Ik weet zeker dat als ik, Marketing en Communicatie Sportevenementenorganisatie student, zo een evenement zou organiseren, ik het niet zou halen.
Misschien wil dat paard in de ring op wedstrijd niet zo goed lopen en hebben ze gezien dat het talent bij de ruiter er zeker is om dat paard beter te laten gaan. Ook A en B-kaderleden rijden niet iedere wedstrijd boven de 65 of 70%