Komend maart is het weer equitana ik kan daar ook echt niet op wachten, meer dan 10 hallen met alleen maar paarden spullen! Echt geweldig! Maar op tentenkamp ben ik nog nooit geweest, maar ook daar zal ik vast wel kunnen slagen
Ik ben laatst op Equitana open air geweest, was ook ergl euk. Maar Equitana in Essen kan daar niet aan tippen!
Equitana indoor is veel groter dan buiten, buiten vind ik niet zo bijzonder. Maar nu eerst maar focussen op Tentenkamp!
Ik wil ook weer gaan . niet dat ik echt wat nodig heb maar had de manager beloofd met mn baby langs te komen aangezien ik de vorige 2x zwanger was .
Haha dacht al dat je dat bedoelde Denies!Leuk ilse, neem je Jesse mee? Stoere laarsjes/ rijbroekje voor 'm kopen?
calice schreef:Ik wil ook weer gaan . niet dat ik echt wat nodig heb maar had de manager beloofd met mn baby langs te komen aangezien ik de vorige 2x zwanger was .Meetennnnn!
Mel, Jesse gaat mee ja . denk wel in de draagdoek want anders ga ik over tenen rijden met de wagen .moet alleen nog vervoer zien te regelen .
ellen_xx schreef:gaat iedereen ook op dezelfde dag dan ?Hoop t toch niet, anders word het zo geprop met alle mensen
MelanieB schreef:ellen_xx schreef:gaat iedereen ook op dezelfde dag dan ?Hoop t toch niet, anders word het zo geprop met alle mensen ja das waar
Ik ga toch met mn hele gezin omdat mn zusjes ook mee willen beslissen wat ponylief krijgt (geeeeen roze hoop ik)