Ik ga 22 oktober.....Zaterdag en dan daarna s'avonds mijn eerste proef met mijn knappe vent!!! Woehoe!! Ga wel kijken voor Anky setje(heb der al een heleboel) maar alleen als ze lichtgrijs die Fog ofso hebben of een lichtblauw..... Heb namelijk al 10 dressuursjabrakken allemaal met bijpassende peeskappen of bandages..... En heb dingen als zweepjes en handschoenen nodig en een liksteen. En als ze een wollen deken of een Bucas cooler hebben dan neem ik die ook mee.... Voor de rest heb ik niet echt iets nodig.......
Dat vroeg ik me ook af fjordjes, ik ga in de winkel even kijken of het wat is en besluit dan of ik het ga kopen of niet. Ik twijfel nog tussen de woensdag of donderdag om te gaan. Woensdag zal wel ontzettend druk zijn maar donderdag zijn waarschijnlijk best wel veel spullen weg als ik kijk naar vorig jaar.
Sanniejtjuh
Geplaatst: 03-10-11 13:27
Ik ga woensdag middag gelijk...zal wel gekkenhuis zijn... moet ik me wel even psychisch op voorbereiden.. Je hebt van die mensen die dan denken dat ze alleen op de wereld zijn , en of enorm in de weg staan...of aan het graaien en ellebogen zijn...ja mensen we moeten er wat voor over hebben die aanbiedingen....