Geplaatst: 28-03-10 16:10
Tweetyj schreef:
oh jammer, nu heb ik haar gemist zit ze in de barrage?
Küchengirl? Ja; die was foutloos.
Edwina Alexander is er ook bij met dat kleine paardje van d'r. Die zijn ook altijd wel goed voor een spannende barrage.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-03-10 16:12
Vooral knap dat Marcus in haar is blijven geloven ondanks dat zijn teamgenoten het niet meer zagen zitten Wel een moeilijk parcours dit voor Gotha Zoveel ervaring heeft ze nou ook weer niet.
mairead
Geplaatst: 28-03-10 16:25
Nou, zet hem op, Gotha! Ik duim alvast voor haar!
Cayenne
Geplaatst: 28-03-10 16:27
JAAAA, Gotha foutloos!!! Alsof het helemaal geen moeite kost! Dat dier zeilt ook overal overheen.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-03-10 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal toch moeten afhaken Ik zal de barrage nog terugkijken dat is zeker Helaas moet ik nu gaan, maar lees morgen alles en dan ben ik in een handomdraai weer bij met het nieuws
mairead
Geplaatst: 28-03-10 16:29
Yeah; Go Gotha! Die kwam over het algemeen helemaal niet in de buurt van het hout, hoewel ze op de driesprong wel iets aanraakte...
Cayenne
Geplaatst: 28-03-10 16:31
mairead schreef:
Yeah; Go Gotha! Die kwam over het algemeen helemaal niet in de buurt van het hout, hoewel ze op de driesprong wel iets aanraakte...
Ze is nog jong dus dat inschatten komt vanzelf wel Ik kan me nog herinneren dat Ludger na haar eerste internationale wedstrijd al zei dat ze de potentie heeft om nog beter te worden als haar vader Goldfever.
mairead
Geplaatst: 28-03-10 16:40
Potentie heeft Gotha zeker!
Flinke barrage met 16 deelnmers, trouwens. Nederland is goed vertegenwoordigd met 5 ruiters; maar stiekum ben ik een beetje voor Duitsland, want ik hoop toch dat Gotha gaat winnen. (hoewel de concurrentie in deze barrage heel zwaar is voor haar...)
Cayenne
Geplaatst: 28-03-10 16:44
Spannende barrage wordt het idd! Er zitten een heleboel gave combinaties tussen. Ik ben voor Gotha, Wings, Opium en Powerfee (maar bovenal natuurlijk voor Gotha )
mairead
Geplaatst: 28-03-10 16:53
Opium liep wel goed, vandaag! Zouden ze aan dat gebok tijdens het parcours gewerkt hebben? Laatst liep het toch namelijk een keer niet zo goed af?
Volgens mij rijdt hij hem nu gewoon meer naar voren dat ie minder bokt. Het laatst concours dat ie liep bokte hij nog wel gewoon tussen de hindernissen (was ook minder tijdsdruk.) Hoe leer je hem dat bokken tussen de hindernissen eigenlijk af
mairead
Geplaatst: 28-03-10 17:00
Tja... geen idee. Ik dacht, misschien, dat Opium na die ene val zelf ook wel geschrokken was en dat het daardoor misschien wat minder was geworden. Maar als hij laatst nog zoals gewoon bokte, is hij het vast nog niet verleerd. Misschien had ie vandaag een goeie bui; ik heb zelf een merrie staan, dus over die 'buien' kan ik meepraten...
Ik duim ook voor Küche... al was Jessica Kürten wel erg vlug...