Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Kan iemand wat vertellen over hoe de freestyle competitie ging? Zaten daar trouwens ook bokkers tussen? Iemand nog foto's gemaakt?
hexodrien schreef:Citaat:Kan iemand wat vertellen over hoe de freestyle competitie ging? Zaten daar trouwens ook bokkers tussen? Iemand nog foto's gemaakt?
Ik heb aan de freestyle competitie meegedaan, er was iemand afgevallen en werd dinsdag gebeld of ik mee wilde doen. Heb nog wel even getwijfeld omdat ik me er moeilijk een competitie bij kon voorstellen. Uiteindelijk besloten om toch mee te doen, voornamelijk voor de ervaring.
Ik was niet door naar het middagprogramma (aan de ene kant wel jammer maar aangezien ik niet heel handig ben met de dubbele lijnen vond ik het niet zo erg) maar vond het wel een leuke ervaring! Heb fijn met het paardje gewerkt, en kon met vrij kleine hulpen duidelijk maken wat ze moest doen. De reden dat ik niet door was, was dat ik mijn lijnen niet altijd netjes opgerold hield (klopt) en omdat mijn paardje zo snel goed aan de hulpen was had ik de bewegingen nog meer kunnen afbouwen en minder hoeven lopen (klopt ook). Ze vonden wel dat ik duidelijk was naar het paard en dat het paard goed op mij reageerde. Degene die uiteindelijk gewonnen heeft vond ik een terechte winnaar. Er werd gelet op contact maken met het paard, inschatten van het paard (gevoeligheidscirkels), rust, houding, positie en techniek. Heb wel een paar foto's maar staan nog niet op de computer.
Heeft er nog iemand van hier het loswerken gezien? ben wel benieuwd hoe het over kwam bij het publiek.
tos schreef:heej,
je kon aan prijsvragen mee doen wie heeft er een link van de sites?
ik kan het namelijk nergens vinden
tos schreef:heej,
je kon aan prijsvragen mee doen wie heeft er een link van de sites?
ik kan het namelijk nergens vinden
Laura82 schreef:Ik ben ook net weer terug. We wilden eigenlijk nog voor de laatste show blijven (Pignon) maar ik had het helemaal gehadZoveel indrukken!!
Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...
xFioon schreef:Laura82 schreef:Ik ben ook net weer terug. We wilden eigenlijk nog voor de laatste show blijven (Pignon) maar ik had het helemaal gehadZoveel indrukken!!
Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...
Heb ik (zondag) ook een keer geroken, was in het primeval welness centre toen dacht ik... bah
CaPrIoLe`79 schreef:Erg boeiend hoor, het `wilde beest` temmen. Dat ze dat ergens achteraf in een bijring hadden gedaan, ipv in de hoofdring, waar je na die dure kaartjes toch wel iets interessants verwacht.
Maar die fransman was natuurlijk geweldig!
Remy schreef:Ik vond het jammer dat je nergens (tenminste ik heb ze niet gezien) van die proefzakjes met muesli kon meekrijgenIk vind het altijd leuk om eens een ander product te proberen maar nu moest je de zakjes laten afvullen of zo kopen voor een paar euro. Tikt toch wel aan als je wat verschillende soorten wilt proberen.
Verder vond ik de organisatie prima, en de inhoud van de clinics waren geen rocket science, maar dat was juist leuk omdat wij met ons gezinnetje waren. Mijn man die gek is van onze eigen paarden (en helemaal verliefd is geworden op één van die noord-zweedse paarden), vond het ook interessant en goed te volgen en dat zegt wel wat.
Kortom, ook voor de leken en kinderen was het een leuke familiedag