Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ben echt blij dat ze er zo goed op letten, zou anders gewoon niet eerlijk zijn 
Ach ja, zolang we in die top 50 blijven is het goed 

Eliine schreef:@Eveliniepien: ik heb ook op je knappe Anda gestemd! (was stem nr 16)
, kijkers genoeg
)! Jij hebt ook weer een stem bij
Eliine schreef:Volgens mij zitten er hier al zo'n 15 in het topic toch die in de top 50 staan? Zou wel super gaaf zijn als het 1 grote bokt finale wordt![]()
Gewoon allemaal op elkaar gaan stemmen in de volgende ronde!! Zijn we al n heel eind met zn allen
! Kunnen jullie ( de 15 top 50gers) dan niet wat vrienden vragen op Gui te stemmen
, dan maak ik nog eens kans voor de 2e ronde. Anders nie
Evelienepien schreef:Ik wil ook door en in dit topic blijven! Kunnen jullie ( de 15 top 50gers) dan niet wat vrienden vragen op Gui te stemmen
, dan maak ik nog eens kans voor de 2e ronde. Anders nie
![]()
Wat zijn jullie geheimen voor het aantal stemmen? Ik bedoel: ik kom toch niet in de top 50 dus een beetje hulp kan ik wel gebruiken (via pb?)
heeft ook paar maandjes geduurd. Gewoon iedereen die je kent een mailtje sturen
wij hebben er 4 bij gehad vandaag alle beetjes helpen! Eliine schreef:Maar je doet nog maar n dag mee toch?! Wij hadden ook echt geen 800 stemmen in 2 dagen hoorheeft ook paar maandjes geduurd. Gewoon iedereen die je kent een mailtje sturen
)