Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IVAANAA__ schreef:HOIIII,
nou vanochtend op half 10 voor de deur,
en jemig wat een drukte!, ik ging gelijk naar de scapa fleece dekens , wat hadden ze er daar nog weinig van.vond onderop nog paar berge en donker blauwe.maar weinig maten.Toen later besloten toch de scapa fleece cooler te nemen .in het donkerblauw.
veel betere kwaliteit dan die andere fleece!en heb hem laten borduren.en nog een regendekengekocht.
en een zoutblok,likit,poetskist,longeerzweep(knal paaarsss).
heb me wel in kunnen houden voor dekjes haha!!
ga van de week denk nog even terug, nog een keertje effe kijke![]()
is toch dichtbij.
sharona87 schreef:
Spulletjes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7R38DZ6W.jpg
Detail van mn anti jat ding..die zijn ze vergeten eraf te halen..
en 'n leren halster
IVAANAA__ schreef:HOIIII,
nou vanochtend op half 10 voor de deur,
en jemig wat een drukte!, ik ging gelijk naar de scapa fleece dekens , wat hadden ze er daar nog weinig van.vond onderop nog paar berge en donker blauwe.maar weinig maten.Toen later besloten toch de scapa fleece cooler te nemen .in het donkerblauw.
veel betere kwaliteit dan die andere fleece!en heb hem laten borduren.en nog een regendekengekocht.
en een zoutblok,likit,poetskist,longeerzweep(knal paaarsss).
heb me wel in kunnen houden voor dekjes haha!!
ga van de week denk nog even terug, nog een keertje effe kijke![]()
is toch dichtbij.
Lucifer123 schreef:Hé is hier een topic van?
Ik ben vanmorgen ook geweest, het was inderdaad lekker druk.
Ik heb een Anky setje (lake blue) gekocht, een wollen deken met hals voor maar 15 euro, handschoentjes en twee likstenen.
Die anky dekjes hadden ze in meer kleuren liggen dan in het foldertje (ook in het rood, lichtoranje, lichtpaars). Maar die groene heb ik niet zien liggen.
Lucifer123 schreef:Ik zal zo even foto's makenScapa dekens heb ik niet echt zoveel gezien inderdaad. Aan het begin wel wat, maar geen hele bergen (of ik heb verkeerd gekeken)
beyosa schreef:wij gaan aanstaande vrijdag naar de hyporama(tentenkamp)met 5 meiden vanaf de veluwe gaan we naar rotterdam.
ik kijk speciaal uit naar een fleecedeken voor onze welsh(maat 155
IVAANAA__ schreef:ik zal even uitleggen wat het verschil is,
de scapa fleece die van 89,95 en nu 40% waren er idd heel weinig alleen donkerblauw en berge zag ik en grote maten.geen eens rood ect.
De scapa cooler waren er wel veel dat een een fleece deken maar een gladde buitenkant soort regenstof, zag er super chique uit die man zij ook is betere kwaliteit en ziet er mooier uit helaas nog geen foto.