Amable schreef:Ik ben moe, erg moe maar heb wel een super leuk weekend achter de rug! Veel demo's met Jauke gegeven en hopelijk vooral laten zien hoe leuk het is om lol met je paard te maken, zoals gewoon lekker in het zonnetje met een halstertje voor de bokt lounge komen loungenAlleen applaus hoort volgens Jauke duidelijk niet bij lounchen dus dat was even eng
![]()
Verder helaas weinig gezien, wel wat mee gekregen van de PRM's, daar kon je niet omheen. Die mannen waren echt best aardig hoor, 1 van hun paarden stond over het dak van een auto heen met Jauke te flirtenAlleen jammer dat ze zo onwijs lomp met hun dieren omgaan. Persoonlijk heb ik dan liever een paard die het iets minder perfect doet maar dan wel met plezier!
Vond het ook super dat ik via het Balingehof toch de mogelijkheid had om op Horse-Event op te treden en reclame te maken! En ook een eer om onder hun vlag te mogen werken
Heb genoten van jullie saampjes..
Wat heb jij een heerlijk paard en zo relaxed bezig,het leukste hij heeft er echt zichtbaar plezier in om dit met je te doen