Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

moet wel een klein beetje opschieten anders kom ik nooit in de Z2
klumpertje schreef:@Lowara; dacht ik ook toch..moet wel een klein beetje opschieten anders kom ik nooit in de Z2
Kion99 schreef:Ik start L1 in plaats van B met mijn pony.
Het ging allemaal ook zo snel.
Welke categorie?
.
oeh.. moet ik alleen ff kijken hoelaat ik moet starten zaterdag, anders kan ik het niet zo heel laat maken
maarja, avondje waag is nooit verkeerd

Jannekee schreef:Kion99 schreef:Ik start L1 in plaats van B met mijn pony.
Ik start ook L1Welke categorie?
Jannekee schreef:Kion99 schreef:Ik start L1 in plaats van B met mijn pony.
Ik start ook L1Welke categorie?

Lowara schreef:wanneer worden de start tijden eigenlijk bekend gemaakt? ook gewoon een week van tevoren?
nathalie1980 schreef:Lowara schreef:wanneer worden de start tijden eigenlijk bekend gemaakt? ook gewoon een week van tevoren?
Deze vraag stelde ik ook begin deze week, maar toen kreeg ik als antwoord dat deze vraag een beetje te vroeg kwam.
Ik denk dat je het wel eerder hoort dan 1 week. Lisette staat in de M2 ingeschreven en dat houdt in dat we op vrijdag al moeten starten. Aangezien iedereen als het goed is op school zit, lijkt het mij verstandig dat het secretariaat hier rekening mee houd dat de starttijden op tijd bekend worden gemaakt. Op deze manier weet je of je de middag afwezig bent van school.

Elessar schreef:klumpertje schreef:@Lowara; dacht ik ook toch..moet wel een klein beetje opschieten anders kom ik nooit in de Z2
Ach, jij vliegt naar 't Z2.
kwam er net achter dat de winstpunten van de verenigingskampioenschappen ook meetellen
is er weer 1tje meer en met springen 2

klumpertje schreef:Deze vraag stelde ik ook begin deze week, maar toen kreeg ik als antwoord dat deze vraag een beetje te vroeg kwam.
Ik denk dat je het wel eerder hoort dan 1 week. Lisette staat in de M2 ingeschreven en dat houdt in dat we op vrijdag al moeten starten. Aangezien iedereen als het goed is op school zit, lijkt het mij verstandig dat het secretariaat hier rekening mee houd dat de starttijden op tijd bekend worden gemaakt. Op deze manier weet je of je de middag afwezig bent van school.
de starttijden worden eerder bekend gemaakt omdat er ook mensen van ver weg komen. ik weet het niet helemaal zeker maar 2-3 weken voor de ruiterdagen denk ik. zal het anders voor de zekerheid even navragen hier.

) ingang daar toch?
TeeGee schreef:Alex zei eind mei geloof ik, dat de lijsten op de site staan.