Josien_ schreef:JudithO schreef:Ik krijg het nog niet voor elkaar om p10 in mijn navigatie gevonden te krijgen. Lilienthalstrasse oke, maar hij wil per see een huisnummer hebben. Kruising ingeven kan niet bij mijn navigatie.
Als je Google maps gebruikt kun je direct navigeren naar Messe Essen parking 10.
Dit is echt een hele goeie tip. Net even getest en je komt dat idd precies goed uit!
 Ik ben er nu al een aantal keer geweest, maar het is toch altijd zoeken haha.
 Ik ben er nu al een aantal keer geweest, maar het is toch altijd zoeken haha. Wij gaan morgen! Heb er al helemaal zin in!

En ben helemaal hebberig geworden door alle foto's van jullie aankopen
 En ben helemaal hebberig geworden door alle foto's van jullie aankopen  

Geplaatst: 13-03-19 16:06
               Geplaatst: 13-03-19 16:06				         
 Gelukkig vooral met winacties enzo.
  Gelukkig vooral met winacties enzo.                                                         

Vorig jaar met Open Air gingen we zelfs in de schaduw van de trailers/vrachtwagens die op het terrein stonden. Want toen waren er wel zitplekken maar alleen in de volle zon (+32 graden, geen wind)
 Vorig jaar met Open Air gingen we zelfs in de schaduw van de trailers/vrachtwagens die op het terrein stonden. Want toen waren er wel zitplekken maar alleen in de volle zon (+32 graden, geen wind)                                                         
 super veel zin in Equitana
  super veel zin in Equitana