Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ScarOfWars schreef:Ah die foto's zijn weer super leuk! En ja, ik geniet ook van haar lollige acties. Het brengt altijd weer een glimlach op mijn gezicht!
Coconut schreef:Haha geweldig die foto's![]()
alles voor wat lekkers!
Coconut schreef:Oh!! Wat een aandoenlijk filmpje
Wat een band tussen jou en Lotje!
Felien_Kyra schreef:Elke dag er heen geweest nog of niet?![]()
Ga je dat straks niet weer erg missen?
En is je vriend meegekomen met jou? Of wonen jullie normaal gewoon verder uit elkaar?
Riel schreef:De foto's zien er allemaal top uit! Ontzettend veel plezier gewenst samen met je lieve Lotje
Wat betekent deze maatregel voor je studie?
Ik wens jullie allemaal ontzettend veel gezondheid toe. (altijd het allerbelangrijkste)
Punz schreef:Oh heerlijke foto's en filmpje..
Die close up van dr snoet![]()
![]()
emilyslaluna schreef:ScarOfWars schreef:Leuke foto's weer!
Hier eigenlijk geen thuis isolatie gehad omdat ik gewoon moest werken, nou had ik donderdag mijn laatste werkdag, dus ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden!
Toch wel fijn denk ik dat je gewoon mag/mocht blijven werken. Wat voor werk doe/deed je?
ScarOfWars schreef:Ik werkte in de retail, bij de Big Bazar. Opzich was het wel fijn on niet thuis te zitten, maar aan de andere kant was het ook weer apart. Je weet nooit met wat voor klanten je te maken krijgt en sommigen hielden zich ook niet aan de 1.5m Dus tja.
Het was een beetje van beide kanten zeg maar.
darkangel23 schreef:Ik snap Lotje ook wel, als ze voor het eerst weer op gras staat. Maar voor jou natuurlijk wat minder leuk dat ze opeens nul aandacht voor je heeft. Ik kan niet in je andere topic reageren, maar vind je digitale tekening heel mooi geworden.
Coconut schreef:Ik was je topic even kwijt
Wat ziet Lotje er toch goed uit!
Lekker gepoetst en gesopt in het zonnetje, heerlijk hoor!
Geniet van je lange weekend!
Punz schreef:Oh, wat een heerlijke foto's weer!
Heb genoten van de snoepjes foto's. Heerlijk genieten van elkaar!!
En tja.
Er gaat vervolgens niets boven gras natuurlijk!!
Heb je tekening gezien! Respect!! Zou willen dat ik dit zo kon!
Coconut schreef:Lief dat je het vraagt! Mijn pols is weer helemaal oke.
Ik zou gewoon kijken naar wat Lotje leuk vindt en hoe ze erbij staat de volgende dag na wat intensiever werk.