Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Marcella schreef:Hhhmm niks te vinden over Dallmar clogs op de site of daar een verkoper van is. Nu moet ik ook een cap hebben (bruin en verstelbaar).
Strohm Hufbeslag staat er en op hun site staat dat ze het wel verkopen. Of ze het meehebben naar de Equitana is natuurlijk de vraag... https://www.strohm.de/de/productgroup,0.html .
Marcella schreef:Verwacht dat ze ook wel aanwezig zijn de voorgaande 2x dat ik geweest ben heb ik iedere keer staan twijfelen bij deze hoefschoenen en iedere keer spijt dat ik ze toch niet gekocht heb. Maar moet nu echt nieuwe schoenen voor de voorhoeven hebben, want heb niks passends meer. Pony is na hoefijzers van kleine voeten naar behoorlijk grote voeten gegaan.
Jaime_ schreef:astwice schreef:Is er misschien iemand die de 24e gaat en ik kan meerijden, alle kosten gedeeld?
Misschien ff vermelden vanaf welke plaats(en) je eventueel in zou kunnen stappen. Dan kunnen mensen rekening houden met of het op de route ligt..
Jet schreef:Marcella schreef:Hhhmm niks te vinden over Dallmar clogs op de site of daar een verkoper van is. Nu moet ik ook een cap hebben (bruin en verstelbaar).
Strohm Hufbeslag staat er en op hun site staat dat ze het wel verkopen. Of ze het meehebben naar de Equitana is natuurlijk de vraag... https://www.strohm.de/de/productgroup,0.html .
magootie schreef:Citaat:18:kyrkelover, HorsemanDays, magootie
19:kyrkelover, HorsemanDays fjordjes, _Marinke_+adrienne93, Farahtjuh
20:kyrkelover, HorsemanDays, _Marinke_+adrienne93 , spatter
22: Laurievc, kyrkelover, HorsemanDays, Jackytje, _Marinke_+adrienne93
23: Bagheera_206+Lara, Margrietjuh, kyrkelover, HorsemanDays, Duality
24: Bagheera_206+Lara, kyrkelover, HorsemanDays, Duality, Alexandra__
25: Bagheera_206+Lara, kyrkelover, HorsemanDays, Tilmar, Leonyvk, Duality, xLiez, Jinte
26: Josien, Jinte
spatter schreef:18:kyrkelover, HorsemanDays, magootie
19:kyrkelover, HorsemanDays fjordjes, _Marinke_+adrienne93, Farahtjuh
20:kyrkelover, HorsemanDays, _Marinke_+adrienne93 , spatter , Tsplendid
22: Laurievc, kyrkelover, HorsemanDays, Jackytje, _Marinke_+adrienne93
23: Bagheera_206+Lara, Margrietjuh, kyrkelover, HorsemanDays, Duality
24: Bagheera_206+Lara, kyrkelover, HorsemanDays, Duality, Alexandra__
25: Bagheera_206+Lara, kyrkelover, HorsemanDays, Tilmar, Leonyvk, Duality, xLiez, Jinte
26: Josien, Jinte
HorsemanDays schreef:Nou onze stand begint er op te lijken.
Nog flink wat werk aan de winkel, maar het wordt wel gaaf.
[ Afbeelding ]
Ben benieuwd hoeveel mensen we mogen verwelkomen.
Heb er zelf ook zin in om nog wat spullen voor mezelf te shoppen.
Bagheera_206 schreef:Op zoek naar bepaalde jodhpurbroek?