Ik heb zowaar een programma in elkaar weten te flansen..Nu richting bed en morgenochtend richting het zuiden!
Dott schreef:moonforever schreef:Terein viel me alles mee had erger verwacht...Vandaag met paar gemeetHoeist met je hoofd??Gaat redelijk niet duizelig geworden of iets pijn ook niet toe genomen
We hadden vaatwastabletten en afbakbroodjes voor morgen ochtend mee. Hebben we geen vaatwasser en oven
Mjetterd schreef:We hadden vaatwastabletten en afbakbroodjes voor morgen ochtend mee. Hebben we geen vaatwasser en oven En wat nou?
Mjetterd schreef:We hadden vaatwastabletten en afbakbroodjes voor morgen ochtend mee. Hebben we geen vaatwasser en oven whaha handig ah joh onafgebakken zijn ze ook lekker hoor haha
NathalietjeB schreef:Mjetterd schreef:We hadden vaatwastabletten en afbakbroodjes voor morgen ochtend mee. Hebben we geen vaatwasser en oven whaha handig ah joh onafgebakken zijn ze ook lekker hoor haha Kampvuurtje stoken?
Wat ik ou jammer vind als het morgen regent dat ik dan 50 euro daaraan uitgeef terwijl alles buiten is
Lynn_FDA schreef:Wat ik ou jammer vind als het morgen regent dat ik dan 50 euro daaraan uitgeef terwijl alles buiten isTsja, dat wist je al voordat je het kaartje kocht of niet? enne, niet alles is buiten hoor
HorseyDude schreef:Mjetterd schreef:We hadden vaatwastabletten en afbakbroodjes voor morgen ochtend mee. Hebben we geen vaatwasser en oven En wat nou? Morgen ochtend naar de park supermarkt broodjes en afwasmiddel halen