Oeeee er vallen al een paar sommen af en ik snap hett tot nu toe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat met drie jongens op het kamp met een paard

Ik moet zeggen dat het bij ons bij natuurkunde precies hetzelfde is, die man heeft ook niet echt orde, oftewel chaos daar. Maar toch ga ik het kiezen volgend jaar 
Nederlands documentatiemap gemaakt voor het schrijven van een betoog over sociale media, echt wat een poedersuikerwerk die map. Maar hij is voor nu af, in een uurtje 25 bladzijdes
Okeoke ik moet toegeven dat daarvan 22 bladzijdes gekopieerde artikelen zijn over sociale media, maar ze zijn zorgvuldig uitgekozen hoor

wie weet.. )
) en geloof het of niet maar ik heb een ''jong twijgje breuk''

En wit eskadron dekje met gouden bies, dus de dressuur wedstrijdset is zo ongeveer copleet 

, haha en Nadine, naamvallen zijn echt om te janken, gelukkig heb ik het laten vallen
. Maargoed, als je het niet weet, gebruik altijd 'die' , dat is meestal wel goed
.
!

hahahaha
Ik hou duits wel volgend jaar
Volgende week junior PTA week met 9 toetsen, dus dat wordt nog even bikkelen dit weekend..
Maar zondag wel nog even een wedstrijdje rijden
!
. En dat zijn veel PTA's, pfoe, maar gelukkig heb je nog wel wedstrijd
. Waar ga je naartoe?
!
Ze tellen soms ook 3 of 4 keer dus ja
Dit weekend ga ik naar Schiedam, dus dat is iets meer jou kant op. En met Hemelvaart ga ik naar Heerjansdam, ook al wat meer richting jou kant 
Dat is vlak bij jou toch?
Is wel pas een tijdje na kamp haha
! Hemelvaart ga ik ook naar Heerjansdam! Dus dan meeten we daar wel haha ^^ . Dit weekend ga ik zelf naar Roosendaal, volgend weekend naar Etten-Leur en 20 april naar Waregem
. Dat blijkt een van de makkelijkere te zijn in het buitenland , dus dan proberen we die maar eerst
. Starten vanaf de renbaan, dus dat kan pony wel vrij goed ^^. Van de zomer wilde ik eigenlijk internationaal nog Mont le Soie, Arville en Genk doen, maar Genk is het weekend vóór de instructieweek. Dus dan heb ik op zondag nog gesprongen, zou pony 's avonds weer naar Ermelo moeten, helemaal in de klei en koel-dinges en weetikveel
, reisje van 4 uur, gaat 'm niet zo worden haha!
. Maar op die cross ligt voor mij best wel een vloek, daar heb ik namelijk mijn eerste oefencrossje gereden en toen lag ik ernaast, vorig jaar kon ik ook niet starten want toen heb ik net daarvoor een ongeluk gehad en het jaar daarvoor was pony geblesseerd. Maar nu heb ik wat meer paarden dus de kans wordt al wat groter
! Maar dat is inderdaad heel vlak bij mij, is een thuiswedstrijd voor onze stal!