KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xcaro

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:21

Ie docent is zooooo saaai en hij zegt de hele les door 'oke' als die aan een opdracht begint. Als die met een opdracht bezig is, als die klaar is ket de opdracht, als die uitlegt gaat geven en ga zi maar door echt vre-se-lijk
Oeeee er vallen al een paar sommen af en ik snap hett tot nu toe *\%/*

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:16

Hahahahaha Mieke, de lesgroepen zijn in groepjes van 4 _O- En dat met drie jongens op het kamp met een paard :')

Zoveel paarden komen er volgens mij ook niet, week 9A is de grootste en dat zijn sowieso allemaal pony's en bij 9B/C is het grootste deel volgens mij ook pony. Al is die van mij eigenlijk ook maar een klein paard hoor, 1,65 m is niet zo hoog voor een paard :=

Ahw balen Caro :(:) Ik moet zeggen dat het bij ons bij natuurkunde precies hetzelfde is, die man heeft ook niet echt orde, oftewel chaos daar. Maar toch ga ik het kiezen volgend jaar :')

Ik heb mijn avond ook weer nuttig besteed voor het eerst *\o/* Nederlands documentatiemap gemaakt voor het schrijven van een betoog over sociale media, echt wat een poedersuikerwerk die map. Maar hij is voor nu af, in een uurtje 25 bladzijdes :) Okeoke ik moet toegeven dat daarvan 22 bladzijdes gekopieerde artikelen zijn over sociale media, maar ze zijn zorgvuldig uitgekozen hoor :j :')

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:30

nouuuu,
dacht ik dat ik natuurkunde echt suuuuper goed kende, krijgen we weer zn toets waar ik niks van snap en dan maar random iets in vul -.-

ik wil deze sokken echt vind ze zo coool : http://www.ej.nl/products/10000066/4800142/ _O-

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 15:32

ahaha oeps balen caro :=
eujj die heb ik in het donkerblauw :Y)

haahahaha hier nog een drama natuurkunde docent;
wij zaten daar zo een keer meneer is het niet T ipv t? hij: oh no wait it's temperature not time! EN TOEN DEED IE ECHT ZO BIJ ZICHZELF:
Afbeelding
what the hell :')

yeah toch nog een 5.4 voor economie dacht echt dat ik een 3 zou hebben _O-

vanochtend op controle geweest, alles gaat goed en mag langzaam aan al beginnen met meer bewegen en zelfs al beetje afbouwen van de sling :D
het duurt waarschijnlijk zo'n 6 weken voordat alles goed vast zit enzo maar als ik geen pijn heb en het aandurf mag ik al meer doen (EN DAAR VALT OOK RIJDEN ONDER :oo *\%/* wie weet.. )

verder hebben we de foto ook mogen zien (goh thanks for sharing that with us, dokter :') ) en geloof het of niet maar ik heb een ''jong twijgje breuk'' :')
Afbeelding
dat houdt in net zoiets als op de foto, er is wel een breuk maar niet helemaal zegmaar, het zit nog wel van onderen een beetje vast dus da's wel heel gunstig *\o/*

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:41

ohhh cooowwlll.
ik ga ze denk ik in het zwart en blauw kopennn, vind ze zo vett :D
HAHHAHAHAHHA die foto _O- _O- _O-
oh beterr dat je voldoende hebt voor economiee (:
oeee maaar je gaat nu toch nog niet gelijk rijden pas over paar weekjes toch ?
niet te snel doen he, we moeten niet hebben dat straks je arm er af ligt ofzo :+
je beschrijft alles wel goed met plaatjes hoor, echt super duidelijk :=

morgen naar ruitersport winkel in apeldooorn en zaterdag naar divoza, byebye moneyy :wave:

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 15:44

bye money, hellooooooooooooo nieuwe spullies :D

neuh mag waarschijnlijk hooguit ff rondje dr op stappen over een week of 2 dus still long way to go, maar ''t is tenminste niet die volle 6 weken niks doen :=

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:49

Ennnn ik heb vanavond een date hahahaha!!

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:56

nouuu heb met mezelf al wel beetje afgesproken wat ik mag kopen,
alleeen als ik daar ben ben ik net zn klein kindje in de snoep winkel en wil ik ALLES hebben. :+

ahwww jammmerrrr :(
maaaar alsnog stappen is beter dan helemaall niet rijden.

zielona heeeft weer een dag vrij,
want caro gaat eeerst motivatie zoeken en dan goed leren :j

metttttteeeee isssssssss zooooooo schatttttig heee <3 <3 <3 <3 <3 <3

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 16:19

vertelllll mette :Y)

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:40

Oeeh Mette dat wil ik ook wel weten :Y)

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:50

Oehh Mette vertel ! :Y)

Haha lekker shoppen Caro, sommigen spullen zijn ook gewoon te leuk :o
Ik heb vanmiddag ook weer spullen binnen gehad, staartriem voor een vam m'n shetlanders, de ander was nog te groot, maar die pat dan weer wel met de longeersingel :) En wit eskadron dekje met gouden bies, dus de dressuur wedstrijdset is zo ongeveer copleet :Y)
Alleen met de springset voor wedstrijden zit ik nog te twijfelen over het dekje wat ik erbij wil.. :P

Ohh Nadine gelukkig dat het meevalt! Hopelijk kun je snel weer op Twitter rijden en zelf weer alles doen, vermaak je je nu nog een beetje? :(:)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 19:15

Erger me aan alles en iedereen kan nog steeds zo freaking weinig echt niet leuk dit :x
net bij de springles gaan kijken, pony sprong weer goed. Precies een week geleden zat ik nu bij de ehbo.. :=

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:19

oee leuke spulletjes floor !
ik ga ook dit weekend even leuke dingetjes kopen,
alleen beetje jammer dat ik niet zo heul veel geld heb :+

ahww je mag mijn lichaam wel even lenen nadine ?
als je hem maar wel weer heel terug geeft :Y)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:20

ho poedersuiker verkeerde smiley aangekliktt
die moest het zijn : :')
in plaats van die : :Y)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 19:21

:') :')

Iew natuurkunde en duits leren :O

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:23

ik moet engels leren en kan alweer niet rijden.
word dr wel zooooo chagerijnig van _-:( _-:( _-:( _-:(

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:40

Hahaha ik moet eigenlijk nog een hoodfstuk economie maken.. en morgen uur nablijven -.-

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 20:19

Ouchh hard mette wat heb je gedaan :=

DEGENE DIE NAAMVALLEN BEDACHT HEEFT _-:( 8)7

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:54

2 uur te laat gekomen.. Zien ze als spijbelen:s
Maar nu heeel fijn dromen. Wat een topdag <3

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 06:50

Mette vertel nou :):) , haha en Nadine, naamvallen zijn echt om te janken, gelukkig heb ik het laten vallen :Y). Maargoed, als je het niet weet, gebruik altijd 'die' , dat is meestal wel goed :').

Oeeh pony en ik gaan binnekort voor het eerst internationaal starten :D!

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 13:32

waoee mieke wat gaaf!! _/-\o_

mette tell usssss :')

hahah ja ik laat duits ook vallen volgend jaar, ga lekker door met frans nog 3 jaar niks doen :Y)

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:19

Jaaa mette je maakt ons nieuwsgieriggg ! :Y)

Wow Mieke ga je nu al internationaal starten? Wel súper gaaf ! *\o/* _/-\o_

hahahaha Nadine duits is zooo makkelijk, frans is gewoon irritant :Y) hahahaha :') Ik hou duits wel volgend jaar

Zooo ik heb ook weer 'weekend' :) Volgende week junior PTA week met 9 toetsen, dus dat wordt nog even bikkelen dit weekend.. :( Maar zondag wel nog even een wedstrijdje rijden :)

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 07:47

Ja binnekort, 20 april als het goed is :D !

Nee Frans is echt supermakkelijk! Hoef je tenminste niks te doen :P . En dat zijn veel PTA's, pfoe, maar gelukkig heb je nog wel wedstrijd :). Waar ga je naartoe?

Weetje, Floor ik wil jou alvast van te voren meeten, want jij zit wel in die regio waar ik veel wedstrijden rijd, dus dat is wel handig om elkaar al eens tegen te komen :P!

En Nadine, als jij na je blessure nog eens bij ons op stal bent wil ik jou ook alvast meeten ^^

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:02

Oeh super gaaf! Waar ga je dan 20 april?

Ja het zijn er wel veel, maar ze tellen gelukkig nog niet als PTA's. maar het is een indicatie, als voorbereiding op volgend jaar, dus extra grote toetsen. -O- Ze tellen soms ook 3 of 4 keer dus ja

Jaaa dat is leuk Mieke ! *\o/* Dit weekend ga ik naar Schiedam, dus dat is iets meer jou kant op. En met Hemelvaart ga ik naar Heerjansdam, ook al wat meer richting jou kant :)
Ga je SGW Princenhage nog rijden? :) Dat is vlak bij jou toch?
Wil ik ook proberen heen te gaan dit najaar :j Is wel pas een tijdje na kamp haha

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:29

Ja dat zijn inderdaad de richtingen waarin ik rijd :)! Hemelvaart ga ik ook naar Heerjansdam! Dus dan meeten we daar wel haha ^^ . Dit weekend ga ik zelf naar Roosendaal, volgend weekend naar Etten-Leur en 20 april naar Waregem :). Dat blijkt een van de makkelijkere te zijn in het buitenland , dus dan proberen we die maar eerst :P . Starten vanaf de renbaan, dus dat kan pony wel vrij goed ^^. Van de zomer wilde ik eigenlijk internationaal nog Mont le Soie, Arville en Genk doen, maar Genk is het weekend vóór de instructieweek. Dus dan heb ik op zondag nog gesprongen, zou pony 's avonds weer naar Ermelo moeten, helemaal in de klei en koel-dinges en weetikveel :P , reisje van 4 uur, gaat 'm niet zo worden haha!

Princenhage ga ik ook zeker rijden :). Maar op die cross ligt voor mij best wel een vloek, daar heb ik namelijk mijn eerste oefencrossje gereden en toen lag ik ernaast, vorig jaar kon ik ook niet starten want toen heb ik net daarvoor een ongeluk gehad en het jaar daarvoor was pony geblesseerd. Maar nu heb ik wat meer paarden dus de kans wordt al wat groter :P! Maar dat is inderdaad heel vlak bij mij, is een thuiswedstrijd voor onze stal!