Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hem hem zelf ingereden samen met zijn 5 jarige broertje jinx waar ik er tros op ben

.
Dus morgen vertel ik jullie meer haha.
sorry
Dat oefenen met de trailer, daar ben ik helemaal voor, maar mijn trailer staat niet bij stal. Dat betekent dus dat ik 20 minuten bezig ben voor ik met de trailer op stal ben. Om dan even te oefenen met het er alleen opstaan en weer eraf, dat vind ik dan weer teveel gedoe.
Ik voel me ineens niet meer zo zeker van de hulpen die doorkomen bij paardlief. Dat wordt dus nog meer en vooral beter trainen..
In het begin was ze iets vlot, wat rennerig (Niet zo gek, ze stond al een paar week stil).. Later begon ze wat meer te ontspannen en begon ze lekker te lopen. Zaten echt al lekkere stukjes tussen. Alleen moet ik er goed om blijven denken dat ik contact blijf houden met de mond en niet altijd mee ga, ik ben een beetje te zacht daarin waardoor ik geen constante aanleuning heb. Dus daar ga ik hard aan werken!! Echt zo'n valkuil van mij. Als iemand nog tips heeft daarmee
zal wel heel handig zijn maar het is even een stukje bewust wording denk ik. .
.

En te diep vind ik persoonlijk helemaal niet erg voor zo'n jonkie. Liever te diep zodat ze lekker de spieren aan het werk kunnen zetten en ontspannen dan helemaal in de krul!
!

.
. Ben wel benieuwd naar je punten?
.
ze liep erg fijn.
Morgen komt onze nieuwe camera binnen! Rara wie wordt er gauw de sjaak