S__L schreef:Had t ook wel hueeeeeeeeel raar gevonden als jij niet door was!! Top hoor, gefeliciteerd!

Gefeliciteeerd!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kara schreef:een vraagje als ik jullie reacties zo lees, zijn de meningen best verdeeld over
de macrider cup, zouden jullie het andeen aanraden mee te doen?
Anders gezegd zou je volgend jaar weer mee doen, als het niet is voor de ervaring voor een jong best, maar gewoon om te kijken waar je staat?
Ik ga ook met een wat jonger dier, die de hele winter niet op conours is geweest dus een mooie training om weer van huis af te zijn.
Overigens verbaasd me best dat er een heel aantal professionals/ semi-professionals mee doen. Tuurlijk zijn die getalenteerd, want ik kan me niet voorstellen dat als je geen talent je hebt je dan fulltime in de paarden gaat en op concours bovenaan staat.
Het zou zo leuk zijn als er eens een test/clinic/talentenjacht is die enkel is opengesteld voor amateurs en echt gericht zijn om die groep naar een hoger niveau te tillen.
De goeie die vaak al goeie begeleiding hebben komen altijd weer vooraan te staan wat ik soms best lastig vind.
Nog een vraag waarop wordt dan beoordeeld als er matig slecht of redelijk staat? Wel l** dat je op voorhand weet dat je niet door bent en je dus voor niks een rondje rijdt en ze dus ook redelijk snel met je groepje klaar zijn, geef dan op z'n minst nog begeleiding waar je wat aan hebt
kara schreef:Kan me voorstellen dat als er bijv een criteria is dat je in de afgelopen 5 jaar meer dan 3 paarden naar de Z hebt gereden, je meer in de richting van prof kan denken. Logisch als die dan een L paard goed kan voorstellen en je daar mee selecteert
kara schreef:Maar het voelt wel moeilijk dat je als je bij een bekende ruiter wil lessen, dat dat lastig is omdat zij aan hun tijden denken en niet aan mensen die fulltime werken en paardrijden voor de hobby. en werken om de hobby te betalen. Alsof je geld niet goed genoeg is.
kara schreef:Met een eenvoudiger dier en met zelf voldoende doorzettingskracht en misschien minder talent moet je er toch ook kunnen komen, dat mag ook wel eens beloond worden juist door dit soort initiatieven