Jeetje, ik lees het nu pas! Heel veel sterkte, maar Pimber heeft een paar prachtige maanden gehad met mensen die echt om haar gaven.....
tootje71
Geplaatst: 22-08-10 16:42
Ook hier schrik.....ik keek even mijn eigen berichten na en zag de update.. het is goed zo ze heeft nog een paar prachtige maanden bij jouw gehad sterkte met het verlies !
he wat een naar bericht zeg. Heel je ziel en zaligheid in d,r gestoken en helaas....... Fijn dat ze toch nog een paar maanden liefde en aandacht heeft gehad. Sterkte hoor
jeetje zeg.. Meis sterkte! Je hebt je best gedaan en meer kon je niet doen.. Gelukkig heeft ze de afgelopen maanden de aandacht en zorg gehad die ze verdiende en heb jij haar die kans gegeven!
Ik heb als stiller lezer je hele topic gevolgt. Ik vind het echt hartverscheurend dat juist zij moest overlijden. Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen, en ik weet zeker dat ze je meer dan alles je heel dankbaar is.
Al een week of 2 niet meer gelezen hier en dan nu dit bericht! Wat vreselijk zeg! Maar super dat jullie haar zo goed hebben opgevangen en dat is in een goede omgeving haar laatste maanden heeft doorgebracht! Je hebt het goed gedaan, helaas heeft het lot anders bepaald! Heel veel sterkte en nogmaals klasse voor hetgeen wat jullie voor haar hebben gedaan!!!!
En ook ik schrok ervan, heb eerder een post geplaatst. heel veel sterkte je hebt je best gedaan! Jullie hebben het super gedaan, echt respect. Nogmaals heel veel sterkte!
NessaX
Geplaatst: 26-08-10 23:55
Veel sterkte.. Je hebt echt je best gedaan.
Yellomofoon
Geplaatst: 27-08-10 01:49
Eerst en vooral heel veel sterkte! Ik heb echt enorm veel respect voor je, wat je hebt gedaan is echt bewonderingswaardig! Als kleine troost heb je toch nog dat Pimber als een gelukkig paard is gestorven met een lekker gevuld maagje, en dat ze zich eindelijk geliefd en gewild voelde...
Ik zie nu pas de update....... Nog gefelicivlaflipt met het halen van je rijbewijs.... en gecondoleerd met Pimber. Ik ben blij voor haar dat ze nog een paar mooie maanden bij jou en je andere paardjes heeft gehad. Heel veel sterkte het het verwerken van dit verlies.......
tjady
Geplaatst: 27-08-10 13:42
Ik schrik van de update. Arme Pimber en arme jij. Zo je best gedaan en nu deze wending. Gelukkig is ze in liefdevolle omgeving en een na paar fijne maanden ingeslapen. Diep respect voor alles wat je voor haar gedaan hebt!
lieke_
Geplaatst: 27-08-10 13:53
Ook ik heb het topic vanaf het begin gevolgd. Ik dacht dat het echt goed ging komen met haar. Veel respect voor wat je voor pimber gedaan hebt en veel sterkte!
Ach wat sneu ... Hopelijk is ze dan iig gegaan met de gedachte dat er ook goed exemplaren van de mensheid rondlopen ...
nienke_H
Geplaatst: 27-08-10 19:34
Omg ik vind het echt verschrikkelijk hoe het paardje eruit ziet!!!! Ik vind het juist goed dat je dit diertje hebt gered! Jammer dat ze het niet gered heeft
Heel veel sterkte met Pimber ! Ik had je update niet gezien, gecondoleert met het verlies. Je hebt haar in ieder geval nog een goed einde bezorgt, en de moeite genomen om haar nog een laatste kans te geven!