Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Remy schreef:Zamora schreef:Als er nog mensen langs de Rocky Mountain Horses komen, ff zwaaien he
Hé, was jij dat? Ik heb nog even met je staan babbelen (over dat Rocky Mountain paard dat in het nieuws was geweest ivm die scheiding)
Prachtig paardje hadden jullie mee, ik miste jullie alleen bij het rassendefilé?
rockwitch schreef:Nou ik was echt niet dol op die fransoos, wat een arrogante kwast zeg. Ik heb die paarden zo'n 90% van de tijd oren plat in de nek en staart zwiepend gezien, jaa echt geweldig hoor. Tuurlijk het zag er gaaf uit allemaal, maar ik ben toch benieuwd hoe hij ze dat allemaal heeft geleerd, want zo vriendelijk zag het er echt niet uit, als ze niet luisterden kregen ze gerust met de zweep tegen hun gezicht, misschien niet hard, maar toch.
rockwitch schreef:Hij heeft een clinic gegeven over hoe hij het ze allemaal aanleertTuurlijk het zag er gaaf uit allemaal, maar ik ben toch benieuwd hoe hij ze dat allemaal heeft geleerd, want zo vriendelijk zag het er echt niet uit, als ze niet luisterden kregen ze gerust met de zweep tegen hun gezicht, misschien niet hard, maar toch.
0ojannekeo0 schreef:Motje11 schreef:Hoe was de Bokt-act van Stable Enable? En de freestyle competitie? Ik ben er nieuwsgierig naar maar heb er nog weinig over gelezen...
Heel leuk! Heb er stukjes van gezien vanuit de stand.
Had deze combi's ookal op andere evenementen gezien dus kende het al wel.
Zamora schreef:de omroepster noemde allemaal verkeerde info betreft de Rocky Mountain Horse, ze noemde het de mountain pony en de reden niet mee volgens haar omdat we het niet aandurfden tussen al die andere paarden te rijdenbeetje jammer want er klopt dus van alle info helemaal niks..
DL_ schreef:Zamora schreef:de omroepster noemde allemaal verkeerde info betreft de Rocky Mountain Horse, ze noemde het de mountain pony en de reden niet mee volgens haar omdat we het niet aandurfden tussen al die andere paarden te rijdenbeetje jammer want er klopt dus van alle info helemaal niks..
Sorry, maar hier wil ik even op reageren.
Als de info niet klopt had je zelf informatie bij de omroepers in moeten leveren, net zoals vrijwel ieder ander ras heeft gedaan. Ieder ras heeft de keus gekregen zelf info aan te leveren bij de omroeper, het evt. zelf te vertellen (in geval van de fokkerijwereld) of om gewoon de standaard informatie te laten voorlezen door de omroeper. Tja, als jullie er dan voor kiezen niets aan te leveren gaat inderdaad de omroeper zelf iets vertellen, aangezien zij er niet zoveel van af weten als de mensen van de rassen zelf, heb je dan een kans dat er fouten insluipen ja. Beetje eigen verantwoordelijkheid dus.