Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maya schreef:En roze...
Amable schreef:Ik ben moe, erg moe maar heb wel een super leuk weekend achter de rug! Veel demo's met Jauke gegeven en hopelijk vooral laten zien hoe leuk het is om lol met je paard te maken, zoals gewoon lekker in het zonnetje met een halstertje voor de bokt lounge komen loungenAlleen applaus hoort volgens Jauke duidelijk niet bij lounchen dus dat was even eng
![]()
Verder helaas weinig gezien, wel wat mee gekregen van de PRM's, daar kon je niet omheen. Die mannen waren echt best aardig hoor, 1 van hun paarden stond over het dak van een auto heen met Jauke te flirtenAlleen jammer dat ze zo onwijs lomp met hun dieren omgaan. Persoonlijk heb ik dan liever een paard die het iets minder perfect doet maar dan wel met plezier!
Vond het ook super dat ik via het Balingehof toch de mogelijkheid had om op Horse-Event op te treden en reclame te maken! En ook een eer om onder hun vlag te mogen werken
Amable schreef:Het was dus geen teleurstelling dat Monya er niet was?Ik vond het zo jammer dat die demo niet doorging omdat dat voor Jauke en mij gewoon leuker is dan de schrik en obstakeltraining, daar kunnen we minder in vden. En de ringmeester(es) was volgens mij wel erg blij dat ik het gat van de uitgevalle demo op wilde vullen, dus kwam mooi uit zo
Hoeveel publiek er nu uiteindelijk was, geen idee, dat heb ik echt niet meer door als ik eenmaal met Jauke aan de gang ga. Was wel blij dat ik nog iets zinnigs kon uitkramen, vaak begin ik wat te hakkelen als ik iets zinnigs wil zeggen en tegelijkertijd met Jauke werk, aandacht verdelen is moeilijk
Stef_Winston schreef:http://i286.photobucket.com/albums/ll12 ... 130360.jpg
PedrooWat een lol gehad om die man en dat paard zeg
Die man reed namelijk ook een keer alleenEn hij of dat paard heette Pedro
Haha
Nou toen die daarna buiten kwam kwamen we echt niet meer bij
Waarom weet ik eig ook niet meer
Thats_Me schreef:Had iemand trouwens de pas de deux van die twee kinderen gezien op muziek van het spookhuis van de efteling? Weet niet of die zaterdag en zondag ook te zien was maar vond het écht zo schattig om te zien
Gwen schreef:Het was leuk om eindelijk eens wat Bokkers in het echie te zien. Van de clinics heb ik niet zo heel veel meegekregen, ben alleen bij de gesprekken met Emiel Voest, Chris Irwin, Monya en Annemarie vd Toorn in de Boktlounge geweest, en met Urielle ben ik nog wezen kijken bij de 'schriktraining' waar Amable ook te zien was met Jauke.
Heb ook nog een stuk gezien van de afsluiting met Imke en Monty, en ik heb daar echt gelachen, maar eerlijk is eerlijk: erg vernieuwend of indrukwekkend was het bepaald niet. Die foto die ik een paar pagina's terug tegenkwam van Imke's paard is trouwens zeker wel gaaf.
Dank je wel trouwens voor alle kritische noten m.b.t. de Boktlounge. Er zijn al een heleboel dingen gezegd waar we zeker wat mee kunnen voor volgend jaar.