Horse-event 2008!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara21

Re: Horse-event 2008!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:23

Oke ga ik ze even uploaden.

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:26

ik schrok me rot van de prijzen! Geld, geld! een kopje thee 2,50!! en de stands vond ik ook duur en trouwens niks voor shetlanders, te koop! Huilen verder best geinig maar ik zou er geen 2,5 uur meer voor gaan rijden! Bloos
ik heb wel een foto met Monty en daar ging ik uiteindelijk voor! OK dan!
maar het eten en drinken vond ik een schande! Stoom uit je oren jeetje wat duur!
groetjes!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:26

Ik zag een Shetlander zadel. Babyblauw. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:27

En roze... Clown

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:28

Eten en drinken vond ik ook duur Bloos maar dat heb je op alle evenementen!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:30

ja dat is altijd, maar idd erg prijzig!
hihi bedoel je die zadeltjes van barefoot? die hadden ook gekleurde mini-zadels..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:31

Maya schreef:
En roze... Clown

ik zag een cap met roze die ik eigenlijk best wel cool vond.. Bloos

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:31

Nou hier even een paar foto's:

Afbeelding
Monty Roberts en wij

Afbeelding
Hans-Peter en Anky

Afbeelding
Spaanse Hengsten(volgens mij Bloos )

Afbeelding
Imke

Afbeelding
Monty Roberts

Heb er nog veel meer.
In totaal 150 foto's gemaakt. Bloos

Het was voor mij de eerste keer Horse-event en ik vond het erg leuk.
Wel was inderdaad alles errug duur: een blikje cola 3,50euro.
En de stands vond ik ook niet echt goedkoop.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:34

nou ik heb 2 pads voor 45 euro.. van HQP valt toch wel mee? ik heb trouwens een roze in pony maat gekocht perongeluk.. iemand geïntreseerd? Vork

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:37

Het was leuk om eindelijk eens wat Bokkers in het echie te zien Ja . Van de clinics heb ik niet zo heel veel meegekregen, ben alleen bij de gesprekken met Emiel Voest, Chris Irwin, Monya en Annemarie vd Toorn in de Boktlounge geweest, en met Urielle ben ik nog wezen kijken bij de 'schriktraining' waar Amable ook te zien was met Jauke.

Heb ook nog een stuk gezien van de afsluiting met Imke en Monty, en ik heb daar echt gelachen, maar eerlijk is eerlijk: erg vernieuwend of indrukwekkend was het bepaald niet. Die foto die ik een paar pagina's terug tegenkwam van Imke's paard is trouwens zeker wel gaaf *LOL* .

Dank je wel trouwens voor alle kritische noten m.b.t. de Boktlounge. Er zijn al een heleboel dingen gezegd waar we zeker wat mee kunnen voor volgend jaar Ja .

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:45

Het was zoooooo leuk Haha! volgend jaar weer Cool
Echt leuk! Trein reis heen en terug ook Tong uitsteken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:50

Ik ben moe, erg moe maar heb wel een super leuk weekend achter de rug! Veel demo's met Jauke gegeven en hopelijk vooral laten zien hoe leuk het is om lol met je paard te maken, zoals gewoon lekker in het zonnetje met een halstertje voor de bokt lounge komen loungen Haha! Alleen applaus hoort volgens Jauke duidelijk niet bij lounchen dus dat was even eng Clown

Verder helaas weinig gezien, wel wat mee gekregen van de PRM's, daar kon je niet omheen. Die mannen waren echt best aardig hoor, 1 van hun paarden stond over het dak van een auto heen met Jauke te flirten *LOL* Alleen jammer dat ze zo onwijs lomp met hun dieren omgaan. Persoonlijk heb ik dan liever een paard die het iets minder perfect doet maar dan wel met plezier!

Vond het ook super dat ik via het Balingehof toch de mogelijkheid had om op Horse-Event op te treden en reclame te maken! En ook een eer om onder hun vlag te mogen werken Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:52

Amable schreef:
Ik ben moe, erg moe maar heb wel een super leuk weekend achter de rug! Veel demo's met Jauke gegeven en hopelijk vooral laten zien hoe leuk het is om lol met je paard te maken, zoals gewoon lekker in het zonnetje met een halstertje voor de bokt lounge komen loungen Haha! Alleen applaus hoort volgens Jauke duidelijk niet bij lounchen dus dat was even eng Clown

Verder helaas weinig gezien, wel wat mee gekregen van de PRM's, daar kon je niet omheen. Die mannen waren echt best aardig hoor, 1 van hun paarden stond over het dak van een auto heen met Jauke te flirten *LOL* Alleen jammer dat ze zo onwijs lomp met hun dieren omgaan. Persoonlijk heb ik dan liever een paard die het iets minder perfect doet maar dan wel met plezier!

Vond het ook super dat ik via het Balingehof toch de mogelijkheid had om op Horse-Event op te treden en reclame te maken! En ook een eer om onder hun vlag te mogen werken Lachen

Ik heb zondag je show gezien ipv Monya met de barokke paarden en vond het errug leuk!
Je kreeg ook steeds meer toeschouwers of niet!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:56

Het was dus geen teleurstelling dat Monya er niet was? Knipoog Ik vond het zo jammer dat die demo niet doorging omdat dat voor Jauke en mij gewoon leuker is dan de schrik en obstakeltraining, daar kunnen we minder in vden. En de ringmeester(es) was volgens mij wel erg blij dat ik het gat van de uitgevalle demo op wilde vullen, dus kwam mooi uit zo Lachen Hoeveel publiek er nu uiteindelijk was, geen idee, dat heb ik echt niet meer door als ik eenmaal met Jauke aan de gang ga. Was wel blij dat ik nog iets zinnigs kon uitkramen, vaak begin ik wat te hakkelen als ik iets zinnigs wil zeggen en tegelijkertijd met Jauke werk, aandacht verdelen is moeilijk Clown

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:58

Ik ben ook moe, was vanaf half 6 al wakker gisteren!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:59

Ik heb jou ook gezien met Jauke. Ja

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:01

Amable schreef:
Het was dus geen teleurstelling dat Monya er niet was? Knipoog Ik vond het zo jammer dat die demo niet doorging omdat dat voor Jauke en mij gewoon leuker is dan de schrik en obstakeltraining, daar kunnen we minder in vden. En de ringmeester(es) was volgens mij wel erg blij dat ik het gat van de uitgevalle demo op wilde vullen, dus kwam mooi uit zo Lachen Hoeveel publiek er nu uiteindelijk was, geen idee, dat heb ik echt niet meer door als ik eenmaal met Jauke aan de gang ga. Was wel blij dat ik nog iets zinnigs kon uitkramen, vaak begin ik wat te hakkelen als ik iets zinnigs wil zeggen en tegelijkertijd met Jauke werk, aandacht verdelen is moeilijk Clown

Sommige mensen vonden het wel een teleurstelling maar ik vind juist dat VD wel leuk!
Je kreeg steeds meer publiek dankzij je enthousiaste geklets Knipoog omdat je op weg naar de uitgang zat!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:03

Je demo op zondag was hardstikke leuk, en heeft hier het een en ander enthousiast gemaakt hoor... Ja

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:06

Ja als ik mijn paard nog had, was ik ook acuut aan het VD'en gegaan!!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:22

Ik heb je ook nog met Jauke gezien, zondag! Ja

HE was zéker voor herhaling vatbaar.. volgende keer gaan we wel voor de 3 dagen Clown We waren nu meer bezig met heen en weer rennen om maar zoveel mogelijk dingen te zien. Hartstikke leuk, echt, maar 's avonds waren m'n voetjes niet zo blij meer.. Maar ik heb zeker de meest mooie dingen gezien, kan nu nog steeds nagenieten van de foto's. En Monty die met een Haflinger the invisible cow achterna gaat op zondag, tja, dat maakt het helemaal af.. Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:29

http://i286.photobucket.com/albums/ll12 ... 130360.jpg

Pedroo Kwijl Wat een lol gehad om die man en dat paard zeg Knipoog

Die man reed namelijk ook een keer alleen Tong uitsteken En hij of dat paard heette Pedro Tong uitsteken Haha Knipoog Nou toen die daarna buiten kwam kwamen we echt niet meer bij Clown Waarom weet ik eig ook niet meer Huilen van het lachen

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:30

Stef_Winston schreef:
http://i286.photobucket.com/albums/ll12 ... 130360.jpg

Pedroo Kwijl Wat een lol gehad om die man en dat paard zeg Knipoog

Die man reed namelijk ook een keer alleen Tong uitsteken En hij of dat paard heette Pedro Tong uitsteken Haha Knipoog Nou toen die daarna buiten kwam kwamen we echt niet meer bij Clown Waarom weet ik eig ook niet meer Huilen van het lachen

Wie was dat ook alweer? Tong uitsteken
Jij zat naast my Nagelbijten / Gniffelen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:32

Hoe bedoel je Huilen van het lachen En ja klopt Tong uitsteken We gingen nog een paar keer pedro roepen Haha Haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:33

Thats_Me schreef:
Had iemand trouwens de pas de deux van die twee kinderen gezien op muziek van het spookhuis van de efteling? Weet niet of die zaterdag en zondag ook te zien was maar vond het écht zo schattig om te zien Haha!

Heb ik zondag gezien Ja ook fotos van gemaakt Haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:35

Gwen schreef:
Het was leuk om eindelijk eens wat Bokkers in het echie te zien Ja . Van de clinics heb ik niet zo heel veel meegekregen, ben alleen bij de gesprekken met Emiel Voest, Chris Irwin, Monya en Annemarie vd Toorn in de Boktlounge geweest, en met Urielle ben ik nog wezen kijken bij de 'schriktraining' waar Amable ook te zien was met Jauke.

Heb ook nog een stuk gezien van de afsluiting met Imke en Monty, en ik heb daar echt gelachen, maar eerlijk is eerlijk: erg vernieuwend of indrukwekkend was het bepaald niet. Die foto die ik een paar pagina's terug tegenkwam van Imke's paard is trouwens zeker wel gaaf *LOL* .

Dank je wel trouwens voor alle kritische noten m.b.t. de Boktlounge. Er zijn al een heleboel dingen gezegd waar we zeker wat mee kunnen voor volgend jaar Ja .

Ik heb jullie stiekem op de foto gezet tijdens schriktraining zondag Vork