Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maritsza schreef:
hier een foto van een zaterdag
Citaat:fullfocus kan je mij zeggen welke 5 jarige de 647 is ..Vyolga
Zeabiscuit schreef:Citaat:fullfocus kan je mij zeggen welke 5 jarige de 647 is ..Vyolga
Hoe bedoel je precies?
Mireille0 schreef:Hoi,
Waren mijn foto's zo erg dat er maar 1 op de site staat?
Groetjes
Wellicht was Zeabiscuit net eventjes eten halen oid en dat ze daarom niet zoveel foto's van je heeft gemaakt? besita schreef:fullfocus kan je mij zeggen welke 5 jarige de 647 is ..Vyolga (14.30-14.45)
http://www.full-focus.nl/evenementen_pavo1.htm
Citaat:Misschien dat Zeabiscuit je dat kan vertellen.
Zeabiscuit schreef:Ik ben tussendoor heel even weg geweest om één veulen op verzoek vast te leggen. Dat zou de reden kunnen zijn Mireille
Zeabiscuit schreef:haha, je kunt Abrahams slaan?
Abrahams schreef:Zeabiscuit schreef:Ik ben tussendoor heel even weg geweest om één veulen op verzoek vast te leggen. Dat zou de reden kunnen zijn Mireille
Oeps! DAt is dan mijn schuld Mireille!![]()
Abrahams schreef:Zeabiscuit schreef:haha, je kunt Abrahams slaan?
Van je vrienden moet je het hebben hmmm?
Abrahams schreef:Oeps!! Ik schaam me diep. Inderdaad, misschien weer op een andere wedstrijd. En anders kun je ze altijd nog inhuren voor een gave shoot!!
Mireille0 schreef:Abrahams schreef:Oeps!! Ik schaam me diep. Inderdaad, misschien weer op een andere wedstrijd. En anders kun je ze altijd nog inhuren voor een gave shoot!!
Ja schaam je maar! Haha. Hopen op een andere westrijd. De shoots zagen er ook leuk uit ja. Even kijken!
Nog wedstrijdplanen?