! Haha, buiten de prijzen gevallen maar wel weer een winstpuntje erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Haha, buiten de prijzen gevallen maar wel weer een winstpuntje erbij
liezzie schreef:ja op donderdag en vrijdag. Dan loop ik met een toeter van een camera. Wat zijn dan je start tijden? spreek me maar aan, dan maak ik als het even kan foto´s
Ik ben heel gemakkelijk te herkennen paard heeft 4 witte benen en een rara bles. rij met s&t hoofdstel en heb gewoon een hoedje op
maar als ik je zie dan zal ik wel even wat zeggen

Sjoert schreef:Menk: U staat genoteerd!
l0esjj schreef:Sjaantje gefeliciteerd, beloofd idd nog wat voor de verdere dagen!
. Hadden nu 220 punten, dus erg tevreden. Helaas ben ik elke dag in een vrij sterke ring ingedeeld, dus we waren nu ook 'maar' 5e. l0esjj schreef:ik zie 't al,
ze was 1e en 2e en mag dus ook naar de B finale paarden,
Daniëlle je hebt haar vast wel gezien met de prijsuitrijking
Trouwens echt leuk die Webcam, zag net een paar clubgenootjes voor bijkomen
xxarmandoxx schreef:alleen de webcam doet het niet helemaal goed steeds. Dat is best jammer

Sommige (voor mij bekende) namen onthou ik de plaatsingen wel van, dus als je weer een keer iets moet weten... sjaantje schreef:
Ik start zaterdag om 17:08u in de Rabo Trophy in ring 3. Zou je mij ook willen fotograferen??

sjaantje schreef:@ DAAHN_ in allebei de rubrieken ben je 1! Gefeliciteerd
Maar toch bedankt!
DAAHN_ schreef:sjaantje schreef:@ DAAHN_ in allebei de rubrieken ben je 1! Gefeliciteerd
Dankjewel!![]()
Mn pa die had al gekeken op internet, dus hij had de uitslag al gezien! & gisteravond toen sliep ik alMaar toch bedankt!
Tot strax?
) 

ok, dan weet ik dat ook weer
nee, alex was het njiet, die ken ik wel
ik denk gewoon een andere fotograaf, hij zei wel dat hij vaker paarden fotografeerde...