Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Word er een beetje verlegen van haha! Voor mij is het zó normaal om een paard op deze manier te behandelen en in te rijden.. Helemaal niet het idee dat ik iets bijzonders doe. Ik vind het gewoon allemaal zo knap van hem!
Heb vanochtend nog even al mijn berichten hier terug zitten lezen, we komen van ver. 
Cinnepin schreef:Wat goed, je zit alleen wel wat achter in je zadel
Maar hij was is Spanje toch ook wel eens bereden? Dus niet helemaal nieuw meer voor hem?
Ofja, beleerd is een groot woord. Er heeft 2 of 3 keer een jongen van 14 op gezeten die, als ik het zo zag, niet zwaarder was dan 40kg dus dit is wel een heel ander verhaal.
Ik heb toen inderdaad aangegeven dat ze mochten stoppen met het proces omdat ik het zelf wil doen, en weet hoe ze daar in het algemeen met paarden om gaan.
Kan me niet voorstellen dat die drie keer voor hem erg plezierig zijn geweest, als ik kijk hoe bang hij voor mensen was toen hij hier kwam.

Captain schreef:Ohja en ik heb mezelf gisteren voor het eerst in 7(!!!) jaar getrakteerd op nieuwe rijkleding! En kon 3 maten kleiner aan.
Nielojram schreef:Nu weet ik waarom ik hem zo gaaf vind, hij lijkt op mijn barbiepaard van vroegah ( Barbie Dallas horse)
[ [url=m/gADEQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil je hem niet bitloos rijden? Hij lijkt mij op het filmpje zo bezig met zijn bit( niet met jou
)

Oke, het is maar 500 meter om de stallen heen, maar we did it! 
) maar toen hij eenmaal ontspan vond ik dat het wel tijd was.
Buiten is hij eigenlijk ook nog relaxter dan in de bak aangezien we al zoveel KM's buiten gemaakt hebben!