Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jesss_amigo

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:08

Iemand gezien of Kramer er ook staat?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:10

Perryx schreef:
[ [url=m/614Qyh.jpg]Afbeelding[/url] ]

De schade van mijn dagje equitana.
Helaas heb ik er niet echt van kunnen genieten aangezien ik buikgriep heb.. en me dus totaal niet goed voelde. :(

Beterschap! En dat is daarvoor dan toch nog een beste buit, hoor!

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:12

jesss_amigo schreef:
Iemand gezien of Kramer er ook staat?

Kramer niet, wel loesdau

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:34

Zo laatste keer gezwommen van mijn vakantie. Dadelijk huisje opruimen want morgen EQUITANA *\o/* en vrijdag moet ik voor 10.00 uit het huisje wezen. Geen zin om een wekker te zetten dus ik doe zoveel mogelijk vandaag dan hou ik donderdag helemaal leeg.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:36

Nu krijg ik allemaal reclame van Loesdau op bokt :')

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:52

Kramer staat nooit op Equitana, dat willen ze zelf niet. Maar volgens mij rij je er toch zowat langs als je naar Equitana gaat? Althans, de vestiging in Vluyn. En het is maar 2 minuutjes van de autobaan af dus niet echt een omweg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:18

Faelynn schreef:
Ik had toch wel een behoorlijk lijstje van “nodige” spullen die ik toch wel van plan was te kopen, aanbieding of niet.. wonderbaarlijk genoeg voor alles geslaagd

Zacht bitloos hoofdstel ongeveer 90

Winter handschoenen van roeckl want die ik nu heb is net gatenkaas, dat kon echt niet meer :') ongeveer 35

Naambordje 12

Sokken 2 paar voor 10 maar met goed voetbed zodat ik geen blaren loop.

En mijn meest moeilijke aankoop.. bow balance stijg beugels, 200 euro.. stel de aankoop al 1,5 jaar uit omdat ze zo duur zijn.. maar wil nu toch echt wel ritjes gaan maken langer dan een uur en dat gaat op het moment met Mn knieën gewoon niet, kom er dan af of ik 90 ben. Ik hoop wel echt dat dit gaat werken, anders was t wel een beetje een dure aankoop, maar hoor er veel positieve dingen over dus heb goede hoop

Verder wat dingen zoals het voer van goodiebags enzo

[ [url=m/TQg3oQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OKMAsi.jpg]Afbeelding[/url] ]

200€? Ik zou ze lekker online besteld hebben met korting of tweedehands. Heb ze voor 70 euro weten over te nemen via MP ZGAN.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:37

Banyu schreef:
Faelynn schreef:
En mijn meest moeilijke aankoop.. bow balance stijg beugels, 200 euro.. stel de aankoop al 1,5 jaar uit omdat ze zo duur zijn.. maar wil nu toch echt wel ritjes gaan maken langer dan een uur en dat gaat op het moment met Mn knieën gewoon niet, kom er dan af of ik 90 ben. Ik hoop wel echt dat dit gaat werken, anders was t wel een beetje een dure aankoop, maar hoor er veel positieve dingen over dus heb goede hoop

200€? Ik zou ze lekker online besteld hebben met korting of tweedehands. Heb ze voor 70 euro weten over te nemen via MP ZGAN.

Ja, ik schrok ook al van die prijs! Bij Hypostore zijn ze nu nieuw te koop voor 165 euro..

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:56

Misschien is het niet heel leuk voor iemand om te horen dat ze niet zo'n goede deal hebben gemaakt... Sommige dingen kun je beter voor je houden ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:53

Whisperke schreef:
Lowara schreef:
Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.

Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet

Ik lees heel stiekem mee.
Maar in welke hal stond dat rad om te draaien?
Ik ga zaterdag.

Zo’n beetje elke hal had wel een draai rad voor iets staan eigenlijk. Elk gratis ding deden we aan mee, en heb geloof ik 3 keer aan een rad gedraaid bij verschillende standjes?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:56

JanneJ2001 schreef:
Hee guys!

Ik zag hier een aantal bakken paardensnoep voorbijkomen (die je zelf samen kunt stellen dacht ik)
Hoeveel hebben jullie hier ongeveer voor betaald :0
Kan ik er een beetje rekening mee houden in mijn budget!

Ik had een emmer voor 10 euro, maar die was wel belachelijk groot. En je moet het wel meeslepen de hele dag :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:58

Oh leuk om te weten, zo'n gratis dingen!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:12

gratis GRATIS GGRRAATTIISS kom maar op. En als ik ze alleen krijg nadat ik heb lopen banketstaaf als brugman is ook prima. Ik kan banketstaaf. Ik banketstaaf iedere banketstaaf van zijn eigen stand af :+ _O-

Grote snoepbak van 8/10 euro dat is een grote 4kante emmer toch? Waar zeker 3 kg in zit? Misschien trolley meenemen van het park.... Dat is een lekkere stevige waar best wat in kan.
Officieel mogen die dingen niet van het park af...maar ja...
Maak ik reclame voor ze.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:16

Hahaha Chamion. Ja ik ben ook goed in afdingen en banketstaaf totdat ik krijg wat ik wil. De meeste mensen in Rome kenden me ondertussen als ik weer eens kwam onderhandelen voor klasgenootjes en weigerden gewoon, hahaha.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:21

Eerlijk is eerlijk ze moeten wel willen onderhandelen, anders loop gelijk op een muur en zijn ze in staat het product juist duurder te maken. Ach liever berucht dan onbemind hahaha

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:48

Alja schreef:
Waar waren die naambordjes?
Helemaal gemist, voorgaande jaren was die stand boven

Heb wel 2 standjes gezien met van die naambordjes.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:33

Banyu schreef:
Faelynn schreef:
Ik had toch wel een behoorlijk lijstje van “nodige” spullen die ik toch wel van plan was te kopen, aanbieding of niet.. wonderbaarlijk genoeg voor alles geslaagd

Zacht bitloos hoofdstel ongeveer 90

Winter handschoenen van roeckl want die ik nu heb is net gatenkaas, dat kon echt niet meer :') ongeveer 35

Naambordje 12

Sokken 2 paar voor 10 maar met goed voetbed zodat ik geen blaren loop.

195 om precies te zijn, heb gewoon de “normale” prijs betaald hoor, geen aanbieding dat klopt ;) ze zijn bronskleurig, niet zilver, die zijn inderdaad goedkoper en ook 2e hands te vinden, de bronskleurige bijna niet helaas

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:37

Ik heb soms het exact hetzelfde probleem Faelynn ;) Wat ik mooi vind is net niet te vinden 2de hands of in de aanbieding. Dus moet ik bijna altijd de volle mep betalen. Jammer, maar ik heb mezelf erbij neergelegd. Betekend dat weinig mensen dezelfde smaak hebben. Daarom ga ik ook graag naar Equitana. Vaak krijg je er toch een beetje korting erover en kan je het eindelijk eens vasthouden en uitproberen.

Ps, in welke hal zijn de men spullen?
Jessica komt vanavond deze kant op en we gaan morgen rond 09.00 rijden, dan zijn we rond half 10 bij P10 (waar had ik dat adres nu opgeschreven) en dan iets voor openingstijd bij de beurs.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:47

Er zijn bijna geen menspullen te vinden.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:47

Ik krijg het nog niet voor elkaar om p10 in mijn navigatie gevonden te krijgen. Lilienthalstrasse oke, maar hij wil per see een huisnummer hebben. Kruising ingeven kan niet bij mijn navigatie.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:49

JudithO schreef:
Ik krijg het nog niet voor elkaar om p10 in mijn navigatie gevonden te krijgen. Lilienthalstrasse oke, maar hij wil per see een huisnummer hebben. Kruising ingeven kan niet bij mijn navigatie.

Dat is niet erg, als je daar grofstoffelijk in de buurt bent staat er goed aangegeven waar P10 is.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:49

nr. heb je niet echt nodig. als je de snelweg af komt dan spreekt het voor zich.
ik vul ook altijd gewoon een willekeurig huisnummer in

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:53

JudithO schreef:

Als je Google maps gebruikt kun je direct navigeren naar Messe Essen parking 10.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:55

Oke, top dan komt het vast goed.

@Josien, ik gebruik geen google maps.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:57

Nou mijn moeder en ik konden p10 anders echt niet vinden _O-
Uiteindelijk Na meermaals zoeken en keren op p9 terecht gekomen, was eigenlijk wel beter want dat was zo goed als voor de deur. Kwamen om 10:30 aan dinsdag.
Moet wel zeggen dat wij in de navigatie het adres van equitana ingetikt hebben, niet die van een parkeerplaats, we hadden verwacht van daar uit wel er naar toe geleid te worden, maar dat viel dus tegen