Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faelynn schreef:Ik had toch wel een behoorlijk lijstje van “nodige” spullen die ik toch wel van plan was te kopen, aanbieding of niet.. wonderbaarlijk genoeg voor alles geslaagd
Zacht bitloos hoofdstel ongeveer 90
Winter handschoenen van roeckl want die ik nu heb is net gatenkaas, dat kon echt niet meerongeveer 35
Naambordje 12
Sokken 2 paar voor 10 maar met goed voetbed zodat ik geen blaren loop.
En mijn meest moeilijke aankoop.. bow balance stijg beugels, 200 euro.. stel de aankoop al 1,5 jaar uit omdat ze zo duur zijn.. maar wil nu toch echt wel ritjes gaan maken langer dan een uur en dat gaat op het moment met Mn knieën gewoon niet, kom er dan af of ik 90 ben. Ik hoop wel echt dat dit gaat werken, anders was t wel een beetje een dure aankoop, maar hoor er veel positieve dingen over dus heb goede hoop
Verder wat dingen zoals het voer van goodiebags enzo
[ [url=m/TQg3oQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OKMAsi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Faelynn schreef:En mijn meest moeilijke aankoop.. bow balance stijg beugels, 200 euro.. stel de aankoop al 1,5 jaar uit omdat ze zo duur zijn.. maar wil nu toch echt wel ritjes gaan maken langer dan een uur en dat gaat op het moment met Mn knieën gewoon niet, kom er dan af of ik 90 ben. Ik hoop wel echt dat dit gaat werken, anders was t wel een beetje een dure aankoop, maar hoor er veel positieve dingen over dus heb goede hoop
200€? Ik zou ze lekker online besteld hebben met korting of tweedehands. Heb ze voor 70 euro weten over te nemen via MP ZGAN.
Whisperke schreef:Lowara schreef:Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.
Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet
Ik lees heel stiekem mee.
Maar in welke hal stond dat rad om te draaien?
Ik ga zaterdag.
JanneJ2001 schreef:Hee guys!
Ik zag hier een aantal bakken paardensnoep voorbijkomen (die je zelf samen kunt stellen dacht ik)
Hoeveel hebben jullie hier ongeveer voor betaald :0
Kan ik er een beetje rekening mee houden in mijn budget!
Banyu schreef:Faelynn schreef:Ik had toch wel een behoorlijk lijstje van “nodige” spullen die ik toch wel van plan was te kopen, aanbieding of niet.. wonderbaarlijk genoeg voor alles geslaagd
Zacht bitloos hoofdstel ongeveer 90
Winter handschoenen van roeckl want die ik nu heb is net gatenkaas, dat kon echt niet meerongeveer 35
Naambordje 12
Sokken 2 paar voor 10 maar met goed voetbed zodat ik geen blaren loop.
En mijn meest moeilijke aankoop.. bow balance stijg beugels, 200 euro.. stel de aankoop al 1,5 jaar uit omdat ze zo duur zijn.. maar wil nu toch echt wel ritjes gaan maken langer dan een uur en dat gaat op het moment met Mn knieën gewoon niet, kom er dan af of ik 90 ben. Ik hoop wel echt dat dit gaat werken, anders was t wel een beetje een dure aankoop, maar hoor er veel positieve dingen over dus heb goede hoop
200€? Ik zou ze lekker online besteld hebben met korting of tweedehands. Heb ze voor 70 euro weten over te nemen via MP ZGAN.
JudithO schreef:Ik krijg het nog niet voor elkaar om p10 in mijn navigatie gevonden te krijgen. Lilienthalstrasse oke, maar hij wil per see een huisnummer hebben. Kruising ingeven kan niet bij mijn navigatie.