KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:37

jep heb gehoord dat dit het wordt:

Afbeelding

nog niet helemaal zeker maar heb t gehoord.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 06:26

Oeeh Mette wat mooi! Jammer dat ze nog niet af zijn op het kamp -O-

En Floor, oh nee dan gaat maatje full niet passen inderdaad, ik gebruikte ze voor mijn pony met lange smalle benen := . Maar de Style carbon is echt heel goed! Sowieso alles van Style is heel goed qua crossmateriaal vind ik. Nouja, ik doe ze weg omdat ik een zeikerd ben, achter zijn de beschermers van Prolite, en die hebben een blauwe binnenkant (speciaal koelmateriaal) en een blauw label, en ik wil geen blauw in mijn outfit *luxeprobleem* := . Heb zelf de voorbeschermers en springschoenen van Style, met 10 crossen op een jaar gaan ze 2 seizoenen mee, inclusief 5/6 keer terreintraining per jaar. Ik doe ze wel gewoon allemaal in de wasmachine na het afspuiten, dus het klittenband slijt wel wat. En je wil niet weten door wat voor modder en waterplassen we allemaal gaan := . Maar Style in Xfull komt dan wel goed uit, heb je voorkeur voor een kleur? :P

Noo de patronen van mijn airjacket zijn op, mocht ik vallen moet ik er wel even een nieuw patroon in kunnen steken als ik 2 poonies meeneem naar de cross -O- . Als je dan bij de 2e valt is niet erg, maar bij de eerste wel :'). Die gaspatronen zijn nog dure krengen, 25 euro -O- . Duur vallen zo :').

Hmm vandaag weer een dagje school, 2 uurtjes les maar :).

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 07:43

hahah da's indd een duur grapje bij elkaar :+

oh leuk die stallen in de KNHS kleuren *D

morgen weer naar school, denk ik.. latste dagje om te kijken hoe het met mn mislukte botje gaat :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:43

Ze gaan die stallen huren, zijn afgelopen maand volgens mij geopend.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 17:32

kiek 'ns aan :Y)

zoo even kleine update over dag#5 (ja ik houd dat bij ja :') )
zit vandaag tot nu toe maar op 3 pijnstillers dus da's wel mooi :+ Jo heeft Twitter vandaag gereden, straks even kijken of ik nog langs kan met mama en morgen weer naar school.. daar ben ik dan weer wel lichtelijk zenuwachtig voor, voel me zo ''breekbaar''.. := :Y)
donderdagochtend op controle in het ziekenhuis, daar heb ik dan weer wél zin in, hoop op een of andere manier op goed nieuws (nouja dat ze iets positiefs zeggen haha, gewoon niet iets van ''ohja toch rechtzetten/opereren'' of ''janee dit gaat nog minstens 8weken duren'' ) :P

jullie fijne dag gehad? :D

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:36

Ja heeerlijk, 4 uur uitval & net de pony's fijn gedaan! Epke gewassen en staartje gewassen en de kleine ook ! :D Nu pizza eten en dan een dressuurlesje ! Ga maar eens aan de middendraf en het hals strekken werken want daar heb ik steeds 5en of 6en voor haha! Voor het hals strekken altijd een 4 :o

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:52

Haha ooh Nadine dan zit er al wat verbetering in :P! Ja ik vond dat ook altijd eng, toen ik geopereerd was had ik 2 pinnetjes aan de buitenkant van mijn arm zitten, en ik vond mezelf dan zo eng altijd op school, was bang dat er iemand tegenaan stootte ofzo, tja dan gil je het wel uit := .

Mette, ooh lekker jullie hebben veel uitval! Succes met je dressuurles :).

Zo, ik heb al mijn herkansingen voor de schoolexamens opgegeven, nu hopen dat er wat leuks uitkomt ^^

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 18:54

komt goed!

ohhh echt, écht boos nu := mama had beloofd dat we wel gewoom elke dag naar stal konden en nu is het inneens ''ohnee we gaan niet ze is al gereden!''
ik loop de hele dag NIKS te doen omdat ik gewoon geen ruk kan en nu is het enige waarnaar ik uitkeek ook weg ;(

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:35

Aahw 't komt allemaal goed :(:) , misschien kun je zeggen dat je gewoon heel graag je pony wil zien?

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:42

Hahaha Mieke dat is best wel een luxeprobleem ja := Vind die prolites er ook wel fijn uitzien, maar het moet natuurlijk wel in je outfit passen haha <<) Heb je nog een nieuwe crossset voor dit jaar?
En ja ik heb een 'lichte' voorkeur voor bruin := En als ze er dan toch in het bruin zijn :P Ze hebben alleen wel zwart klittenband, das dan weer minder maar ach :P Ik had ook nog naar bruine Kentucky's gekeken, die zijn er maar in 1 maat en dat is tussen cob en full, die ga ik waarschijnlijk niet eens in de buurt van dicht krijgen :+

Ahh fijn Nadine dat het al wat beter gaat! :) Hopen op goed nieuws morgen!
Wel balen zeg dat je niet naar Twitter kan :(:) Hopelijk kan je snel zelf weer!

Ohh die stallen zijn wel mooi Mette! <3
Maar ik had gemaild voor die stallen, en het zouden concoursstallen zijn, dus denk niet dat dat deze stallen zijn :( Al hoop ik van wel, anders gaat hij die stallen echt afbreken :=
Twee jaar geleden was ik bij zn oude manege met hem op kamp, daar heeft die in een week in 3 verschillende stallen gestaan. Elke ochtend begon die om 6 uur non-stop tegen zn staldeur te trappen := Eerst maakte die de leiding dan wakker, in een andere stal maakte die het halve kamp wakker :+

zooo ik heb de tv bij mn oppasadres even aan de praat gekregen *\o/*

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 19:51

haha floor
:P

mja daar vielen ze helaas niet voor mieke := ben behoorlijk pissed off, hele avond boven zitten dus;
Afbeelding
*guilty _O- *

maargoed, zag het al aankomen, 5 dagen verplicht thuis binnen zijn is echt niks voor mij dat gaat gewoon geheid een keer fout :x

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:54

Ahw Nadine hopelijk kun je snel weer naar Twitter! :(:)
Ze zullen vast gauw genoeg merken dat ze beter met je naar Twitter kunnen gaan _/-\o_

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:01

Haha als je erg genoeg bent zullen ze vast toegeven Nadine :').

Floor, de Kentucky's zijn wel heel mooi, maar niet in X-full begreep ik. Maar meestal in de cross worden alleen de springschoenen gekocht in de kleur van de outfit en de beschermers gewoon zwart, omdat dit gaat om de functionaliteit en niet echt om de kleur, want meestal komt er toch event-crème overheen en dan zijn ze wit :+ . Ik vind de Prolites ook heel fijn, hebben tenminste geen neopreen voering want díe worden pas warm. Voor heb ik Style met nylon voering, dat gaat best goed, maar de prolites hebben ander materiaal (wel heel zacht en glad, raar gevoel eigenlijk als je ze voelt) , waardoor de benen goed koel blijven. Helaas voor mij niet in de ideale kleur :+.
Ik heb namelijk een hékel aan neopreen. Wordt zo warm, bah, geef mij maar leer of echt bont.

Ik start in het goud met zwarte sterren ^^ , mijn springschoenen zijn goud, mijn dekje is goud (geen Eskadron goud/brons, nee écht goud ^^), en mijn outfit zelf ook :). Alleen de beschermers zijn zwart :).

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 20:06

hmmm zó had ik er nog niet over nagedacht... ~~}> ~~}>

ooh gaaf mieke! *D

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:20

Ja klopt, het id dat de styles er in het bruin zijn, dus dat vind ik dan wel mooier bij mn zadel enzo :) Ze zijn er ook in andere kleuren, dat zou ik dan zelf ook weer niet zo snel doen. :P
Wauww klinkt super gaaf Mieke! :o

Hahaha Nadine, hopen dat het helpt :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:34

De noodstallen zijn toch concours stallen ?
We zien het wel :)

Net super fijn les gehad, ben nu wel echt super moe.. Morgen weer een lange dag, maar weinig les eigenlijk..

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:11

ahww heb echt medelijden met je nadine !

toen het nog licht was echt heerlukkk gereden op pad. eerste even ingereden in de bak .
maar na tien minuten was mevpvruw al z rustug dat ik toen maar gelijk op pad ben gaan rijden.
en daar wilde ik ook even rustig beginnen maar zielona vond het zo leuk da ik dr maar gewoon heb laten gaan. en wauw wat ging zij hard echt zn galop dat als je dan klaar bent dat je traan ogen hebt en op adem moet komen, echt geweldig <3

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 15:58

nice caro&mette! :D

woepwoep school overleegd was wel lekker even thuis weg te zijn O:) heb nu wel beetje last maargoed haha

yeahh Anky French Blue binnen, wel wat minder dat ik hem pas over weet ik hoelang kan gebruiken _-:(
morgen op controle in het ziekenhuis, ben benieuwd.. :=

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:37

Oeeeh nice kleurtje hoor Nadine :D ! Wel jammer dat je hem pas laat kan gebruiken indd, maar komt goed hoor :)!

En Nadine, niet te veel zorgen maken, als het al íets beter gaat, sleutelbenen doen ze niks mee, opereren ze niet als het geen open breuk is, dus komt vast goed :).

Lieve mensjes, weten jullie trouwens of er toevallig lekker boyfriend-material rondloopt op KNHS-instructiekamp? <3

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:48

Ik weet het niet.. aahahah ! zien we vanzelf welll (:

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:59

Okay I admit; ik geb dr al een paar opgezocht maar helaas nog niks leuks gevonden :') :') _O-

Haha ja hoop ook dat het meevalt hihi :P

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:05

Hmm geen idee Mieke :P Voordeel is dat er tijdens de eventingweek misschien wel wat komen en die zullen dan sowieso wel niet gay zijn haha :) Al zijn sommige homo's echt hilarisch _/-\o_
Hahahahhaa Nadine :') Jij kan niet wachten hahaha :') _O-

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:25

Mensen, ik val op homo's, dus hoe meer hoe beter :') . Ik ga er ook een paar opzoeken, misschien zit er wel wat voor mij tussen :P .

We hebben trouwens 3 jongens in week B/C, alle 3 met een paard volgensmij, dus floor dat moet wat voor jou zijn :P.

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:37

HAHHAHAHAHAHAH _O- _O- _O- _O-

ik wil even medelijden hebben.
ik kan vandaaag en niet paardrijden en geen film kijken die vanavond op tv is.
omdat ik natuuurkunde moet maken :(
heb het laatste paar dagen zo erg uitgesteld dat ik nu 66 opdrachten moet maken op een avond.
en als ik dat niet doe haaal ik zwz een onvoldoende. omdat ik eigenlijk elke les mn huiswerk niet had gemaakt en ik lag gewooon elke les plat op mn tafel. dus heb echt niks maar dan ook niks meegekregen.
dus nu moet ik dat ALLEMAAAAAAL inhalen -.-
poedersuiker leven = -:(-

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:08

Aahw Caro :(:) , maar dan had je misschien beter op kunnen letten := .
Maar plannen is gewoon poedersuiker, je stelt het toch tot het laatste moment uit omdat je dan toch wat beters te doen hebt, ik herken je verhaal helemaal. Planningen daar houden we niet van :o