nog niet helemaal zeker maar heb t gehoord.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar de Style carbon is echt heel goed! Sowieso alles van Style is heel goed qua crossmateriaal vind ik. Nouja, ik doe ze weg omdat ik een zeikerd ben, achter zijn de beschermers van Prolite, en die hebben een blauwe binnenkant (speciaal koelmateriaal) en een blauw label, en ik wil geen blauw in mijn outfit *luxeprobleem*
. Heb zelf de voorbeschermers en springschoenen van Style, met 10 crossen op een jaar gaan ze 2 seizoenen mee, inclusief 5/6 keer terreintraining per jaar. Ik doe ze wel gewoon allemaal in de wasmachine na het afspuiten, dus het klittenband slijt wel wat. En je wil niet weten door wat voor modder en waterplassen we allemaal gaan
. Maar Style in Xfull komt dan wel goed uit, heb je voorkeur voor een kleur? 
. Als je dan bij de 2e valt is niet erg, maar bij de eerste wel
. Die gaspatronen zijn nog dure krengen, 25 euro
. Duur vallen zo
.
. 

)
Jo heeft Twitter vandaag gereden, straks even kijken of ik nog langs kan met mama en morgen weer naar school.. daar ben ik dan weer wel lichtelijk zenuwachtig voor, voel me zo ''breekbaar''..

Nu pizza eten en dan een dressuurlesje ! Ga maar eens aan de middendraf en het hals strekken werken want daar heb ik steeds 5en of 6en voor haha! Voor het hals strekken altijd een 4
! Ja ik vond dat ook altijd eng, toen ik geopereerd was had ik 2 pinnetjes aan de buitenkant van mijn arm zitten, en ik vond mezelf dan zo eng altijd op school, was bang dat er iemand tegenaan stootte ofzo, tja dan gil je het wel uit
.
.
mama had beloofd dat we wel gewoom elke dag naar stal konden en nu is het inneens ''ohnee we gaan niet ze is al gereden!''
, misschien kun je zeggen dat je gewoon heel graag je pony wil zien?
Vind die prolites er ook wel fijn uitzien, maar het moet natuurlijk wel in je outfit passen haha
Heb je nog een nieuwe crossset voor dit jaar?
En als ze er dan toch in het bruin zijn
Ze hebben alleen wel zwart klittenband, das dan weer minder maar ach
Ik had ook nog naar bruine Kentucky's gekeken, die zijn er maar in 1 maat en dat is tussen cob en full, die ga ik waarschijnlijk niet eens in de buurt van dicht krijgen 
Hopen op goed nieuws morgen!
Hopelijk kan je snel zelf weer!
Al hoop ik van wel, anders gaat hij die stallen echt afbreken 
Eerst maakte die de leiding dan wakker, in een andere stal maakte die het halve kamp wakker

ben behoorlijk pissed off, hele avond boven zitten dus;
*
.
. Ik vind de Prolites ook heel fijn, hebben tenminste geen neopreen voering want díe worden pas warm. Voor heb ik Style met nylon voering, dat gaat best goed, maar de prolites hebben ander materiaal (wel heel zacht en glad, raar gevoel eigenlijk als je ze voelt) , waardoor de benen goed koel blijven. Helaas voor mij niet in de ideale kleur
.
. Alleen de beschermers zijn zwart
.
! Wel jammer dat je hem pas laat kan gebruiken indd, maar komt goed hoor
!
.

, maar dan had je misschien beter op kunnen letten
.