KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 07:48

Ja, scheren geeft altijd een grappig effect met de kleur!

leuke foto floor ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 10:36

Mijn paard heeft humor hij wil alleen i de spiegel samen met mij op de foto anders krijg je dit.
Afbeelding

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:00

Hallo Iedereen,

k ben stiekem even op het netwerk van de buurman gegaan, de ziggo man komt pas dinsdag bij ons. Dus tot die tijd internetloos. Ik lees nog braaf mee op mijn telefoon maar typen ga ik me niet aan wagen.

@ SRY, wat een mooie longeerbak! hoe gaat het met de kreupelheid ?
@ Myour, wat fijn dat de nieuwe instructrice ook beviel. Altijd lastig om iemand te vinden.
@ Denise, gaat het al wat beter met je na de koudbloedige mededeling ?
@ Kirsten, er zou niks van mijn spaarrekening over blijven als ik in zo'n zaak zou werken. Ik kom standaard met teveel spullen thuis.
@Sizzy, wat een lief vriendje, en een ontzettend moooi hoofdstel!!
@ Lemanthia, loopt je handel wat op de boktmarkt ?

Ik heb van de week nog even kunnen rijden helaas is de bak niet weer keihard. Hopen dat het snel beter word, nu word het wel een erg lange vakantie voor Vonnie.
Mijn paardje gaat van bruin naar zwart/grijsAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Manny op 07-02-13 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:22

Mijn paard word niet geschoren haha

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 14:06

Ik had eens een vraagje en vroeg me af of iemand uit dit topic misschien antwoord daarop kan geven :) Ik zie de KNHS instructieweken nou best wel vaak langs komen := En ik vroeg me af of dat als publiek ook leuk is om te zien?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 14:15

Jaa op de laatste dag mag je komen kijken bij de keuze lessen. Het os volgens mij best gaaf om te zien al die verschillende paarden niveaus en combinaties.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:49

@ SRY: begrijpelijk dat je een dressuurzadel wilt, wil zelf ook echt niet anders meer. Balen dat de osteopaat pas zo laat komt, kun je geen oproepje op bokt plaatsen voor goede referenties?

@ lemanthia: zo daar is een leuk kleurtje onder vandaan gekomen.

@ flooredking: leuke foto van jullie!

@ Manny: balen van jullie bak, maar je moet het zo zien: nog maximaal 3 weken :P

Mexx liep van de week echt heel fijn, gisteren gelongeerd en vandaag vrijaf gegeven. Heb 'm helemaal weer kortgewiekt aan alle kanten (benen, manen, oren). Hij had zich alleen opengehaald op 1 of andere manier, zat vlak onder z'n spronggewricht een lapje vel los en onderaan z'n achterbeen nog paar schaafwondjes. 't Zag er erger uit dan het was, ziet er altijd spectaculair uit al dat bloed op een wit beentje :P heb 't maar even afgespoten en ingesmeerd. Hij liep gewoon goed dus vermoed niets ergs, maar dat kun je vaak pas na een dag zien, of er zwelling ontstaat ofzo.

Heb m'n pad binnen, de Eskadron bicolor mint/teak <3 erg he, ik wil er nog niet mee rijden, zou 't zo zonde vinden als ie net zo vies wordt als m'n andere dekjes :') dus ik wacht nog maar even tot het weer opgeknapt is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:51

Pimmetje heeft vandaag buiten en binnen gespeeld met zijn vriendje... En rennen en bokken en gek doen rare beesten.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:22

@ lrtj_ : Leuke foto haha :P Samen kunnen ze altijd heel idioot doen :D

@ Manny : Stiekem op internet foei :P Hoop voor je dat de bak snel weer beter is maar met de weersvooruitzichten ben ik er bang voor. Met Cavella gaat het redelijk. Het is gelukkig geen peesblessure, was een overbelasting, maar ze moet naar de osteopaat. Ze heeft iets niet goed in haar schouder. Dus afwachten tot die langs is geweest.

@ Myour : Ohw balen dat die zich open gehaald heeft. Je komt soms wondjes tegen waar je je van af vraagt hoe ze eraan komen :? Oh Eskadron bicolor mint/teak <3 Twijfelde elke keer en heb nu spijt dat ik hem niet gekocht heb van de zomer. Vind mijn vzh een heel fijn zadel, maar merk toch dat ik met springen meer steun heb dan met de dressuur. En ik wil dit zadel dan in dressuur versie. Maar nu me ouders nog overhalen. Ik heb daar ook al over nagedacht maar dan heb ik hetzelfde probleem de volgende keer, laat haar toch liever naar die Janek Vluggen gaan. Als er weer iets zou zijn, dan kan ze gewoon naar die andere man.

Cavella krijgt met scheren altijd haar zomerkleur en die vind ik toch mooier dan de winterkleur. Zomers heel licht bruin en in de winter als ik haar niet scheer wordt ze echt een donker vosje van kleur.
De verbouwing op het werk is klaar, er liepen toch een leuke jongens rond :o Had al een paar gevonden op facebook maar hebben zoals gewoonlijk een vriendin -O-
Net Cavella nog even losgelaten, ze heeft alleen gerold, voor de rest had ze geen zin.
Maar heb haar wel op de foto gekregen, samen met mij :D

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:30

Ik zag hem al op fb leuke foto^^ ik heb morgen sollicitatie bij de action aahh ben zo zenuwachtig.
Morgen kan ik mijn zadel al ophalen en had hem vandaag pas gebracht echt super.
En ik had een gaaf zadel zien liggen een bruine nu hopen dat ik snel werk heb en hem dan kan halen.
Ik ben verliefd geworden op dat zadel <3
Laatst bijgewerkt door Lau op 07-02-13 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:32

Succes alvast :)
Gewoon je zelf blijven :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:33

Dankje,
Ik hoop zo dat ik aangenomen word.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:38

Ja ik weet niet hoe ze bij de action zijn met aannemen. Maar sommige bedrijven nemen heel snel mensen aan. Ik weet nog toen ik ging solliciteren bij de supermarkt, brief ingeleverd, week later werd ik gebeld voor afspraak, naar de afspraak en na afloop kreeg ik meteen te horen dat ik aangenomen was :P Bij mijn huidige werk heb ik eerst stage gelopen en kon daarna blijven. Helaas wel niet met de uren die ik wou, maar val zoveel mogelijk in en als er ooit iets vrij komt, dan krijg ik die uren erbij.
Ohh dat is snel geregeld dan :) Zadels haha :~ een bruine zal wel leuk staan op een fries :D Ik wil een dressuurzadel erbij maar eerst eens sparen ervoor ....

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:00

@ SRY: leuke foto!

@ Irtj: succes met je sollicitatie morgen :)

Bij mijn werk had ik een open sollicitatie gestuurd, paar maanden later kreeg ik een mailtje. Na een gesprek kon ik eigenlijk vrij snel beginnen, dat is alweer ruim 5 jaar geleden.

Is ook wat he, staat eindelijk hét zadel wat ik zoek te koop (17 inch Wintec spring), komt de verkoper uit België. Heb toch maar een pbtje gestuurd.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:03

Super,
Jaa ik wil al heel lang bruin omdat zwart op zwart zo saai is.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:07

Hoi allemaal!!

ik ben niet meer de laatste op de lijst bij de inschrijvingen haha. Is ook wel een fijn gevoel op 1 of andere manier hahaha XD
Owhhh er zijn nieuwe kieffer hoofdstellen binnengekomen dames, hier heb ik het zelfs moeilijk mee. Echt super mooi, ook met lak in bruin en zwart. Agh ik hou me weer in haha ;)

Zijn er nog mensen hier aanwezig die gaan carnavallen?? Ik als rasbrabander zou eigenlijk wel moeten gaan maar ik voel me echt zwaar belabberd. Hoop maar dat ik snel beter word, anders gaat carnaval dit jaar aan mij voorbij |( .
Ben die regen, sneeuw, hagel en weet ik veel nog meer zo beu ook. Heb godsamme nog steeds niet kunnen rijden! Dat word helemaal niks tijdens die weken hahaha :P Over dik 4 maanden is het zover! Hoop zo dat ik mee kan! Ontzettend veel zin in.
Voor de mensen die vaker zijn geweest, kan je ook een half uur lessen of eerder stoppen tijdens een les? Mijn dieseltje kijkt me anders echt niet meer aan na 2 uur werken hahaha :P

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 07:57

Succes vandaag lrtj! Ik ben ook sinds kort over op bruine spullen, ben er super blij mee :j snel sparen dan maar! ;)

Leuke foto SRY!

Balen is dat he Myour! Ik ben ook steeds op zoek naar een Prestige springzadel, 17 inch, boom 33/34... maar als ze er zijn zijn ze OF zgan en dus heel duur of binnen de kortste keren weg...

Kirsten: ik wil de zaterdag nog gaan carnavallen, maar ben beetje gaar en half ziek heel de tijd, dus wellicht moet ik eens een dagje niks doen :+ baal er wel van! We probeerden trouwens vorige week nog een hotel te boeken in Breda, maar echt ALLES zat vol :+ (ik woon in Den Haag, maar kom uit Brabant)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 09:06

ik doe niks met Carnaval..

foto die een stalgenoot gemaakt heeft,
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 09:27

Ahww,
Ik ga een poging tot carnaval vieren doen. Kwakkel een beetje van net wel net niet..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:56

Wat klopt hier niet?

Afbeelding

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:58

Wat een geweldige foto!
Ik weet zelf ook nog steeds niet of ik ga carnavallen. Zit ook constant te kwakkelen, wel ziek niet ziek zucht hahaha.
Agh misschien zondag een avondje als het ziek zijn niet doorzet haha!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:05

Laura, hoe is je sollicitatie gegaan?

Gelukkig hier geen carnavals stress ;). Al heb ik wel het idee dat het carnaval steeds verder naar het noorden van Nederland trekt. Maar in Groningen doen ze er nog steeds niet aan, dus we kunnne dit weekend gewoon nog rustig de stad in.

Leuke foto's van iedereen komen er voorbij!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:08

Jaa ging wel goed denk ik,
Ik had er een goed gevoel bij. Ik hoor volgende week wat dus duimen.

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 08:02

Heeyy lady's!!
Zoo daar ben ik weer... Zo raar kreeg ineens geen emails meer van bokt... Dus dacht zal maar een kijken hoever ze al zijn hihi! Laatste 2 pagina's terug gelezen..
Hopen dat je woordt aangenomen irj!!
Ik sla dit jaar carnaval mooi over.. Zo boeiend vind ik t eerlijk gezegt niet... Afgelopen week eel gewerkt en druk bezig geweest op stal.. Pfoee deze week maar een dagje vrij gevraagd :) (vanavond dus) dus kan ik lekker weer een keertje van me weekend genieten! Vanmiddag me hele kamer operuimt.. Weet nu weer waarom ik het nooit doe haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:28

Geniet lekker van je vrije dagje denise^^

De griep heeft door gezet helaas nu zijn wel allemaal ziek ik hier thuis.