leuke foto floor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie de KNHS instructieweken nou best wel vaak langs komen
En ik vroeg me af of dat als publiek ook leuk is om te zien? 
heb 't maar even afgespoten en ingesmeerd. Hij liep gewoon goed dus vermoed niets ergs, maar dat kun je vaak pas na een dag zien, of er zwelling ontstaat ofzo.
erg he, ik wil er nog niet mee rijden, zou 't zo zonde vinden als ie net zo vies wordt als m'n andere dekjes
dus ik wacht nog maar even tot het weer opgeknapt is.
Samen kunnen ze altijd heel idioot doen 
Hoop voor je dat de bak snel weer beter is maar met de weersvooruitzichten ben ik er bang voor. Met Cavella gaat het redelijk. Het is gelukkig geen peesblessure, was een overbelasting, maar ze moet naar de osteopaat. Ze heeft iets niet goed in haar schouder. Dus afwachten tot die langs is geweest.
Oh Eskadron bicolor mint/teak
Twijfelde elke keer en heb nu spijt dat ik hem niet gekocht heb van de zomer. Vind mijn vzh een heel fijn zadel, maar merk toch dat ik met springen meer steun heb dan met de dressuur. En ik wil dit zadel dan in dressuur versie. Maar nu me ouders nog overhalen. Ik heb daar ook al over nagedacht maar dan heb ik hetzelfde probleem de volgende keer, laat haar toch liever naar die Janek Vluggen gaan. Als er weer iets zou zijn, dan kan ze gewoon naar die andere man.
Had al een paar gevonden op facebook maar hebben zoals gewoonlijk een vriendin

Bij mijn huidige werk heb ik eerst stage gelopen en kon daarna blijven. Helaas wel niet met de uren die ik wou, maar val zoveel mogelijk in en als er ooit iets vrij komt, dan krijg ik die uren erbij.
Zadels haha
een bruine zal wel leuk staan op een fries
Ik wil een dressuurzadel erbij maar eerst eens sparen ervoor .... 
.
Over dik 4 maanden is het zover! Hoop zo dat ik mee kan! Ontzettend veel zin in.
snel sparen dan maar!
baal er wel van! We probeerden trouwens vorige week nog een hotel te boeken in Breda, maar echt ALLES zat vol
(ik woon in Den Haag, maar kom uit Brabant)
. Al heb ik wel het idee dat het carnaval steeds verder naar het noorden van Nederland trekt. Maar in Groningen doen ze er nog steeds niet aan, dus we kunnne dit weekend gewoon nog rustig de stad in.
(vanavond dus) dus kan ik lekker weer een keertje van me weekend genieten! Vanmiddag me hele kamer operuimt.. Weet nu weer waarom ik het nooit doe haha!