Ik ben 30 maart een jaar samen met m'n vriendje. Haha, dus dan gaan we ook uiteten. Wel leuk hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben 30 maart een jaar samen met m'n vriendje. Haha, dus dan gaan we ook uiteten. Wel leuk hoor!
! Sita_ schreef:Ooh ik weet t al! Het is Milou die in Noorwegen zit... Haha..
Het is echt supermooi weer nu hier. Wel koud maar stralende lucht. Voor het eerst sinds bijna een maand de zon boven de bergen uit, daar krijg je weer energie van.
) en van de week ook maar eens een stukje langlaufen proberen. U2andI schreef:original schreef:Original | Nicky |
U2andI | Sanne |
Zucchero | Anne-Marie |
)
original schreef:Original | Nicky |
U2andI | Sanne |
Zucchero | Anne-Marie |
Sita_ | Conchita | Maar Sita is goed genoeg hoor..
Loetie84 schreef:Sita_ schreef:Ooh ik weet t al! Het is Milou die in Noorwegen zit... Haha..
Klopt! Paar dagen druk geweest en niet geinternet. Morgen een nacht het veld in en volgende week waarschijnlijk gezellig met de minister in een snowhole slapen en de volgdende dag wakskiienHet is echt supermooi weer nu hier. Wel koud maar stralende lucht. Voor het eerst sinds bijna een maand de zon boven de bergen uit, daar krijg je weer energie van.
Iedere dinsdag skiles (superleuk, dus misschien gaan de paarden wel de deur uit om mijn nieuwe hobby te kunnen bekostigen) en van de week ook maar eens een stukje langlaufen proberen.
Verder wel lange dagen hoor, minimaal 12 uur. Ondanks dat nog wel voldoende tijd voor leuke dingen!

Ik hoop dat uggs snel weer opknapt! Prisjee91 schreef:Original | Nicky |
U2andI | Sanne |
Zucchero | Anne-Marie |
Sita_ | Conchita | Maar Sita is goed genoeg hoor..
Venthe | Emma
CleovG | Cleo
Debbie | Debbie
Wanted2003 | Bo
Picassox | Penny
Coquette | Anke
Merel_Claire l Claire
Prisjee91 | Priscilla
heleenxx | heleen
pietiedecy | Pietie