Kan het weer eens niet vinden zoals altijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lioony schreef:Voor allround hoef je geen held te zijn hoor! Bij ons.vonden de meesten die verwachtte het wat eng te vinden, het juist ontzettend leuk! Je kan dat ook gewoon van te voren even helpen bij de instructie dan word je daar echt wel mee geholpen!
Zou t voor de pony wel superleuk vinden, hij is dol op springen etc..
Zit al jaren niet meer op school...
suikermeisje schreef:Ik kan niet naar de SGW week, dat is mijn laatste lesweek. Week daarna heb ik tentamens. Die week van 24 juni is mijn hertoetsweek, ik ga er vanuit dat ik geen hertoetsen ga krijgen en mezelf voor die week opgeven, en anders die toets het jaar erop herkansen.. Er is namelijk een kleine kans dat ik mijn toetsen moet herkansen. Dossiers en verslagen kan ik al eerder weer inleveren dus zijn ook geen probleem dan.
Ik ga dan dus toch naar allround ipv SGW... En dan doe ik als keuze les wel extra SGW.
Ga nog even hard nadenken
HTM schreef:suikermeisje schreef:Ik kan niet naar de SGW week, dat is mijn laatste lesweek. Week daarna heb ik tentamens. Die week van 24 juni is mijn hertoetsweek, ik ga er vanuit dat ik geen hertoetsen ga krijgen en mezelf voor die week opgeven, en anders die toets het jaar erop herkansen.. Er is namelijk een kleine kans dat ik mijn toetsen moet herkansen. Dossiers en verslagen kan ik al eerder weer inleveren dus zijn ook geen probleem dan.
Ik ga dan dus toch naar allround ipv SGW... En dan doe ik als keuze les wel extra SGW.
Ga nog even hard nadenken
Maar jij kan toch ook naar de weken tot 20 jaar.![]()
heb je ook geen last van mij

HTM schreef:suikermeisje schreef:Die zijn tegelijk met de ponyweken, heb daar echt geen zin in
Edit: gaan we gezellig samen?
![]()
wil je geen kinderoppas spelen
En samen naar week 5 dan?
Ik vind prima, maar we gaan niet in de zelfde lessen rijden, anders rijden we elkaar overhoop
Sita_ schreef:MartineC1711 schreef:Ik heb wel gelijk weer wat te mekkerenVind het namelijk wel een beeeetje jammer dat ze de prijs niet aangepast hebben op de accomodatie.. Ik bedoel, slapen in tenten??? Je zal maar heel de week regen en maar 10 graden hebben
Ik denk zomaar dat t wel luxe tenten zullen zijn, tenminste, als ik t zo lees.. Dus met een straalkacheltje..
(grapje!!)
!