[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:39

Connepon, het gaat er om dat ze het in het begin hadden over regionale selecties. Als ik uit Groningen kom en ik moet bijv. naar Gelderland voor een 'regionale selectie', dan is dat niet echt regionaal.

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:43

Nou ik vind het raar dat ze het regionale selecties noemen en dan eerst zeggen dat de volgende ronde over 3 provincies gaat en dan ineens het heel ergens anders doen en dan nog niet eens een beetje centrale lokatie.. ik denk dat ze een volgende selectie makkelijk over 3 provincies hadden kunnen doen en dan eerst daar nog weer een selectie van maken..

connepon85

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:07

Ja dat begrijp ik, maar ik snap ook wel dat ze het combineren. En helemaal dat ze het in het westen organiseren gezien de grote groep daar. Maar goed, ik hoop dat iedereen heengaat!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:33

Zo raar is dat niet Connepon dat er mensen vanuit bv het hoge noorden die bijna drie uur met de trailer moeten rijden niet gaan. Ze hadden gezegd dat er een tussenselectie in het Noorden kwam en die is er nu in ene niet meer. Wij gaan zoals het er nu uitziet niet. Het had beter geweest als ze een accommodatie in het midden van het land hadden uitgekozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:55

@Connepon Ik kom zeker wel en 40 euro dat doe ik ook wel, maar ik bekijk ook nog andere locaties..

Ik begrijp best dat sommige mensen niet blij zijn met de afstand, maar goed als je uiteindelijk door bent is het zonde om niet te gaan, zeker als je verder geselecteerd bent voor bijvoorbeeld de kwart finale, dan zul je ook veel verder moeten gaan reizen... Ik bedoel maar, iedereen wil aar de finale, Toch??

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 00:07

Natuurlijk willen we en iedereen naar de finale en hebben we er ook echt wel wat voor over. Maar als je dus de afgesproken tussenselectie had gereden en dan was je door dan heb je toch een grotere kans als dat nu iedereen weer gaat rijden die door is.. snap je..

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 06:15

Als er een regionale sectie voor 'noord' was geweest, dan had die ook in het zuiden van Noord Holland kunnen zijn, omdat NH bij Noord is ingedeeld. Dat was ook ver rijden voor de deelnemers uit Groningen en Friesland...(bv naar Aalsmeer..)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 07:16

@hanne; dat is zeker zo. Ook met een regionale selectie was de kans groot geweest dat je ver moet rijden. Ikzelf woon overigens in de kop van nh en dan ligt heerjansdam ook niet naast de deur. (maar ik moet nog selectie rijden en ik verwacht niet dat ik mij zal selecteren). We moeten wel bedenken dat dit het eerste jaar van de cup is en dan zullen er altijd wel wat dingetjes mis gaan of veranderd worden.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 07:45

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:22

Een leuk stukje hoor! En inderdaad ook goed tegen de "vooroordelen"! Mn complimenten voor het doorzettingsvermogen en geduld van de ruiter *\o/*

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 11:22

Ik vind het eigenlijk ook niet echt 'goed' dat veel mensen zich nu ineens af gaan melden. Dat had je van te voren moeten bedenken. Nu hadden mensen die niet door zijn eigenlijk wel door kunnen gaan omdat vele zich afmelden (zeg maar) Is toch jammer!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:05

Hadden ze van te voren moeten bedenken dat de tussenselectie's niet in de districten zouden zijn. Maar voor ons drie uur rijden en ook weer terug drie uur rijden. Beetje jammer is dat. En ja we hebben er echt wel wat voor over..

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:10

Kajanus, in welke klasse ben je geselecteerd? Gewoon nieuwsgierig :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:35

Maar als je doorgaat moet je erna toch ook verder rijden?
Had je dan ook afgezegd vraag ik me dan af?

Ben heel benieuwd naar vanavond

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:37

Succes vanavond Suus!

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:40

Ik ben het met je eens Kajanus. We hebben nu 1 selectie gehad en er zijn er idd heeel veel door dus er moeten er ook nog heeel veel afvallen. Toch blijf ik erbij dat die regioselecties per 3 provincies beter waren geweest. Scheelt voor iedereen een boel reistijd en denk zeker dat de mensen die daar door heen komen echt wel wat reistijd ervoor over hebben. Dan kan je toch je kansen misschien iets beter inschatten. Zelf denk ik dat ik er in de volgende ronde vast uit vlieg als ik de verslagen lees waar ze heel veel mensen de "hemel" in prijzen hoe ze reden en bij ons alleen de naam genoemd werd.. Ook vind ik het een beetje jammer dat een box huren zo duur is, ik heb gevraagt alleen voor overdag en ook dat is 40 euro!! Ik heb er ook echt best wel wat voor over maar 3,5 uur heen en 3,5 uur terug vind ik best wel wat eigenlijk. Dus ik twijfel nog steeds. Ook heb ik al 2 keer gemaild met de vraag hoe het is als je tussen door moet promoveren maar daar krijg ik van macrider zelf geen antwoord op.. Heb het hier al wel ergens gelezen maar is toch wel fijn als ze de mail gewoon beantwoorden..

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 17:01

Weet iemand of het morgen op gras is in werkendam? Ik hoorde namelijk geruchten bij ons op stal dat dit zo zou zijn maar het is nergens terug te vinden en de manege en macrider zijn niet telefonisch bereikbaar.
Ik heb namelijk geen stiftgaten.....

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 17:47

Tussendoor promoveren op wedstrijden maakt voor de cup niks uit.

Wij zijn onderweg, suus staat in de rij bij de mac. en we zijn niet de enige.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:35

connepon85 schreef:
Kajanus, in welke klasse ben je geselecteerd? Gewoon nieuwsgierig :)

Iemand die mijn paard rijdt is door in het L
Suus___ schreef:
Maar als je doorgaat moet je erna toch ook verder rijden?
Had je dan ook afgezegd vraag ik me dan af?

Dan waarschijnlijk niet omdat er dan al heel veel minder deelnemers zijn en je kansen dus wat groter.
romygic schreef:
Ik ben het met je eens Kajanus. We hebben nu 1 selectie gehad en er zijn er idd heeel veel door dus er moeten er ook nog heeel veel afvallen. Toch blijf ik erbij dat die regioselecties per 3 provincies beter waren geweest. Scheelt voor iedereen een boel reistijd en denk zeker dat de mensen die daar door heen komen echt wel wat reistijd ervoor over hebben. Dan kan je toch je kansen misschien iets beter inschatten. Zelf denk ik dat ik er in de volgende ronde vast uit vlieg als ik de verslagen lees waar ze heel veel mensen de "hemel" in prijzen hoe ze reden en bij ons alleen de naam genoemd werd.. Ook vind ik het een beetje jammer dat een box huren zo duur is, ik heb gevraagt alleen voor overdag en ook dat is 40 euro!! Ik heb er ook echt best wel wat voor over maar 3,5 uur heen en 3,5 uur terug vind ik best wel wat eigenlijk. Dus ik twijfel nog steeds. Ook heb ik al 2 keer gemaild met de vraag hoe het is als je tussen door moet promoveren maar daar krijg ik van macrider zelf geen antwoord op.. Heb het hier al wel ergens gelezen maar is toch wel fijn als ze de mail gewoon beantwoorden..

Voor jou nog langer rijden.. ik snap dat je nog niet weet of dat je gaat.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:51

Ik vond het heel leuk en wat een enthousiaste vrouw :)

Wij zijn niet door, ze vond me een hele vriendelijke amazone en vond dat ik goed deed wat ze vroeg maar ze vond t plaatje niet geweldig (paard 176 en ik 168) en dat ik daardoor n beetje een onrustig been had. Jammer maar helaas :)

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:00

snoeppig schreef:
Weet iemand of het morgen op gras is in werkendam? Ik hoorde namelijk geruchten bij ons op stal dat dit zo zou zijn maar het is nergens terug te vinden en de manege en macrider zijn niet telefonisch bereikbaar.
Ik heb namelijk geen stiftgaten.....

Volgens mij is het bij Stal Brons, en daar hebben ze 2 mooie zandbanen, dus ik kan me niet voorstellen dat het op gras is :n

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:02

Het is bij de biesbosch ruiters als het goed is. Al hebben ze daar volgens mij ook een binnenbaan en buitenbaan.
We gaan het zien morgen!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:50

Was toch stal brons en het was binnen.

Was jammer dat het uitliep en m'n paard daardoor wat moe werd, maar we zijn toch door in het ZZ-zwaar :D
Op naar 16 juni!! Aardige mensen trouwens en er werd ook nuttig commentaar gegeven.
We zaten in een groep van 3 en we mochten alle 3 door aangezien er aardig wat wedstrijden waren geweest waar geen 1 combinatie in het ZZ-zwaar door was.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:04

Had t ook wel hueeeeeeeeel raar gevonden als jij niet door was!! Top hoor, gefeliciteerd!

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:06

Ik moet morgen rijden in de L , denk niet dat we erdoor komen maar ik heb zin in een leuke en leerzame dag ben wel benieuwd wat ze van de combi vinden /3