Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
connepon85 schreef:Kajanus, in welke klasse ben je geselecteerd? Gewoon nieuwsgierig
Suus___ schreef:Maar als je doorgaat moet je erna toch ook verder rijden?
Had je dan ook afgezegd vraag ik me dan af?
romygic schreef:Ik ben het met je eens Kajanus. We hebben nu 1 selectie gehad en er zijn er idd heeel veel door dus er moeten er ook nog heeel veel afvallen. Toch blijf ik erbij dat die regioselecties per 3 provincies beter waren geweest. Scheelt voor iedereen een boel reistijd en denk zeker dat de mensen die daar door heen komen echt wel wat reistijd ervoor over hebben. Dan kan je toch je kansen misschien iets beter inschatten. Zelf denk ik dat ik er in de volgende ronde vast uit vlieg als ik de verslagen lees waar ze heel veel mensen de "hemel" in prijzen hoe ze reden en bij ons alleen de naam genoemd werd.. Ook vind ik het een beetje jammer dat een box huren zo duur is, ik heb gevraagt alleen voor overdag en ook dat is 40 euro!! Ik heb er ook echt best wel wat voor over maar 3,5 uur heen en 3,5 uur terug vind ik best wel wat eigenlijk. Dus ik twijfel nog steeds. Ook heb ik al 2 keer gemaild met de vraag hoe het is als je tussen door moet promoveren maar daar krijg ik van macrider zelf geen antwoord op.. Heb het hier al wel ergens gelezen maar is toch wel fijn als ze de mail gewoon beantwoorden..
snoeppig schreef:Weet iemand of het morgen op gras is in werkendam? Ik hoorde namelijk geruchten bij ons op stal dat dit zo zou zijn maar het is nergens terug te vinden en de manege en macrider zijn niet telefonisch bereikbaar.
Ik heb namelijk geen stiftgaten.....