Weet iemand hoe dat daar gaat? Moet ik echt de eerste dag om 8 uur voor de deur liggen

En helpen ze je daar ook aan een goede maat? Ik weet namelijk alleen dat ik schoenmaat 39 heb en verder niks qua kuitmaat enzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floor_x schreef:Ik wil er eindelijk maar leren laarzen gaan halen!
Weet iemand hoe dat daar gaat? Moet ik echt de eerste dag om 8 uur voor de deur liggen?
En helpen ze je daar ook aan een goede maat? Ik weet namelijk alleen dat ik schoenmaat 39 heb en verder niks qua kuitmaat enzo
Floor_x schreef:Ik wil er eindelijk maar leren laarzen gaan halen!
Weet iemand hoe dat daar gaat? Moet ik echt de eerste dag om 8 uur voor de deur liggen?
dancer_ schreef:Sorry dat ik niet t hele topic doorlees, maar wat is nu de precieze datum van het tentenkamp?
Lous schreef:ShauniBef schreef:
Ergens anders toch wel..? Las ik hier ergens in t topic.... Een wannabe-tentenkamp
Ze heeft het over het Tentenkamp in Malle, aangezien ze uit Belgie komt en die 2 weken eerder is.
_Ananas_ schreef:Tegenwoordig drukken ze er geen P meer opHad chaps van Petrie en de P was eraf, dus ik dacht 'ik laat er een opzetten tijdens tentenkamp'. Kon ook, op speciaal verzoek
Opmerking van degene die het deed was wel 'eerder hadden we er altijd heel veel liggen maar nu mag dat niet meer'
![]()
Haha, lekker doorzichtig!
Lowara schreef:_Ananas_ schreef:Tegenwoordig drukken ze er geen P meer opHad chaps van Petrie en de P was eraf, dus ik dacht 'ik laat er een opzetten tijdens tentenkamp'. Kon ook, op speciaal verzoek
Opmerking van degene die het deed was wel 'eerder hadden we er altijd heel veel liggen maar nu mag dat niet meer'
![]()
Haha, lekker doorzichtig!
???? Erm... Op mijn splinternieuwe petries zitten toch echt wel die 'p' in het goud erop