welke kleuren hadden ze nog:P:P ik heb al een kreta blue maar toch even nieuwgierig;-)
_Steffie
Geplaatst: 03-04-10 16:58
laura1987 schreef:
Ik denk het ook steffie Net hadden ze nog erg veel kleuren anky pads
Haha vind dat zooooooooo jammer ANKY pads schuiven bij mij heel erg! Haadden ze daarnet ook nog veel scapa's en ES?!
Mandarijn
Geplaatst: 03-04-10 17:00
Ik ben vanmorgen geweest.
En zeker geslaagd, terug gekomen met:
-Vliegendeken. -Wollen uitrijdeken. -Zak snoepjes. -HV Polo dressuurshabrak sky/espresso. -2 paar bijpassende bandages met onderlappen. -3 Zweepjes (waaronder 2 knalroze, 1 voor bij de shet (dus eigenlijk voor de verzorgmeisjes) en 1 voor de grap voor mezelf, grapje met vriendin die mee was ). -HV Polo uitrijdeken black/terra, voor de Shet.
En alles past perfect, zelf de uitrijdeken voor de shet. Daar stond geen maat op dus het was gokken.
Was ook helemaal weg van de Anky Stone Grey, maar heb 'm toch maar laten liggen.
@nikita ik weet niet hoe ze allemaal heten maar er lag sowieso:
-wit of gebroken wi -lichtblauw -hortensia - banana geloof ik - een oranje/rood achtige weet niet welke het was. Er lag in iedergeval genoeg
@steffie scapa's heb ik niet gezien want ben via de uitgang naar binnen gelopen dus niet langs de dekens waar scapa ligt. ES hadden ze wel een hoop stripe ins van liggen. Multistripe weinig en waren allemaal vzh
@mandarijn Mooi paar spullen heb je gekocht! Fijn ook dat alles past. Waarom heb je trouwens 3 zwepen, deze waren toch 2 voor 5 en 1 voor 4,95? dan had je dus voor 0,05 een zweep extra gekocht.
de pad van stone grey heb ik al wilde alleen dolgraag de bandages maar ga het nu uit mijn kop zetten Heb nu de chocolate en paprika bandages gekocht. (die pads had ik ook al). Waarom heb jij hem laten liggen???
Ik krijg mijn foto vanaaf een vriendin heeft een pad mee genomen. Ik krijg de pad donderdag op school hopelijk past het in me locker anders mag ik heel de dag met een anky pad rondlopen:P:P
Welke heb je nikita??? Opgevouwen past hij wel denk ik
@mandarijn ik moest er inderdaad om vragen en toen werd hij zuchtend, met een chagerijnig gezicht gegeven. Maargoed het was al later in de avond, misschien waren ze wel gewoon moe en vergaten het Als ik moe ben ben ik ook iets minder klantvriendelijke
Primadonna heeft kreta blue meegenomen ik heb geen idee hoe hij er in het echt uitziet ben heel erg benieuwd heeft iemand nu al een foto,want op internet zie ik overal andere kleuren dus weet niet welke het best overeen komt.
hhaahha ik moet helaas een week wachten :/ Ik heb nooit een anky gehad dus ben benieuwd of ze wel blijven liggen Ik hoop dat ze heel lang meegaan(ik denk het wel).
R_obin
Geplaatst: 03-04-10 17:53
Ik zal zo wel even een foto voor je maken oke? (Ik heb ook de kreta blue gekocht gisteren).
_Steffie
Geplaatst: 03-04-10 17:54
R_obin schreef:
Ik zal zo wel even een foto voor je maken oke? (Ik heb ook de kreta blue gekocht gisteren).
Ben benieuwd
dravergekkie
Geplaatst: 03-04-10 17:56
Weet iemand of er nog veel shetdekentjes waren ? En dan voornamelijk vliegendekentjes ? Dan ga maandagochtend mischien nog ff.