Indoor Brabant 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tweetyj

Re: Indoor Brabant 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:12

is dat gevaarlijk? :o :o :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:13

wat denk je zelf :+

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:13

ik hoop het niet, maar van die dingen heb ik echt geen verstand, maar ik gok dat als ie doorspringt het wel niet zal zijn :o

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 15:14

idd martingaal ja, hoort niet zo maar ik zag er geen levensbedreigende situatie in haha, anders was er ook wel afgebeld.
Iemand enig idee waarom er met dressuur gister iemand werd afgebeld, weet niet meer wie maar ik zat daar en tijdens de kur moest ze stoppen en wees de jury naar de mond van het paard en moest ze stoppen_

tweetyj: enig idee waar ik al mn fotos kan plaatsen?
was idd bij dressuur, was er al om 09:00 tot savonds met het springen

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:15

Super mooie ronde van Opium!!

Cayenne

Opium foutloos en geen bok gegeven :D
Hij reedt hem ook expres wel veel naar voren ivm de tijd dus hij kreeg ook niet de kans om te bokken :D

Lilliputter

Dat kreeg ik ook in de gaten :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:16

Jnien schreef:
Ayasha schreef:
En er is niemand die ziet dat het hoogste punt bij Totilas ongeveer in het midden van zijn hals ligt en dat hij met zijn kin haast tegen zijn hals op getrokken wordt? :=
Ik hoopte al dat ie niet zo fijn in zijn vel zat oid maar dit is dus Totilas op zijn "geweldig". Prima dan :') Hoop dat ie lang mag mee gaan want vond het paard an sich (de ruiter en zijn trixen effe daar gelaten) erg sympathiek over komen en dat geduld van dat dier lijkt eindeloos!

De piaffes waren inderdaad erg kort. Ik keek daar ook al bedenkelijk bij. ;) Misschien is dat geduld toch niet zo eindeloos.

Daar heb je enigzins gelijk in. Vond in de kur dat hij wat kort werd in de hals.. maarre.... who cares ;) .
Nee, alle gekheid op een stokje, waarschijnlijk weet Edward dit zelf ook al, maar daarnaast loopt dat paard gewoon magnifiek.
En zoals ik hierboven al schetste, als het perfect moet zijn, moet het een robot zijn.

Zo, nu ga ik mijn eigen knollie zadelen en hem in het oor fluisteren hoe geweldig Totilas wel niet is.... hopelijk wordt hij jaloers :D :D !

Lengte in de hals rijden is basis... Heeft niets met perfectie te maken. ;)
Maar je "who cares" geeft heel goed weer hoe het gaat in Nederland op dit moment... Inderdaad who cares, de jury niet, het publiek niet, dus zo lang niemand er om geeft zal t paard zo blijven lopen. :D

Degene die beweerd dat Totilas zijn aanleuning goed is, is trouwens een idioot. Hij heeft gisteren geen 3 passen in dezelfde aanleuning gelopen... :=

En dan komt "dressuur is show". Neen, dat is wat men er van aan het maken is... :n
Daarbij, Parzival zet ook fantastische dingen neer en nog correct ook. :D Het kán dus wel...

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:16

uhm, nee dat niet, miss in een andere topic en dan link hier zetten of links plaatsen in deze topic, als dat mag dan, ben vanochtend bij Ponyspringen geweest miss zit er bijmij nog wat moois tussen en is wel leuk om allemaa foto's van allemaal andere hoeken te kunnen bekijken denk ik :o
Dan ben je trouwens wel heel lang geweest zeg! nouja als het maar leuk was is het goed :P

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:17

Al 4 van de 5 door naar de barrage! Dat is best wel veel... als het een te grote barrage wordt, is het ook niet leuk. Maar wel goed van de Nederlanders tot nu toe!

Opium gedroeg zich best goed tijdens het parcours, trouwens. Ik zat al uit te kijken naar een paar van z'n beruchte bokken, maar ik zag er alleen eentje aan het einde.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:17

:(:) Ayasha.. Verder zal ik het maar negeren.

Nu al verzekerd van een spannende barrage, al hoop ik dat Gotha er straks ook nog bij zit :D

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:18

genoeg nederlanders, that's for shure :P

0ojillo0

Jnien schreef:
Ik ben er geweest en vond het geweldig. Kreeg echt kippenvel bij Totilas.
Vind het een beetje kort door de bocht opmerkingen als men gaat zeggen dat hij niet zo goed was..... tis een monsterpaard wat een monsterscore neerzet. En tuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar kom op hei.. het zijn ook levende wezens. Als het een robot zou zijn geweest, zou het waarschijnlijk perfect zijn geweest. Beste stuurlui staan aan w.. zitten op de barkruk.
Tis hetzelfde als ik over Adelinde zou gaan zeuren.. ik vind dat ze ietwat duwerig Parzival rijdt en wat vast aan de voorkant, maarrrrre...... ik tekende er meteen voor om zo te kunnen rijden!

Ik vond trouwens Ekwador, die schimmel van die poolse amazone een geweldig paard met veel potentie!

Helemaal mee eens!!! Totilas heeft gangen en een halshouding!! Daar kan geen ander paard tegenop!! En dan met de huldiging!! daar geniet ie gewoon van!! Blijft rustig naar het publiek staren!! Moet hij op de foto oortjes naar voren!! HEERLIJK PAARD!! Adelinde had ook super gereden maar de drafelementen van totilas zijn onverslaanbaar!!

Ayasha
Blogger

Cayenne: Ik reageer enkel op iemand die op mij reageerde dus houd je " :(:)" maar voor je als je verder nergens mee kan komen. ;)

Edit: Smiley werkend gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 28-03-10 15:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:19

Hee, hij reed eerst op zo'n ander kei mooi paard, de paarden zijn mooi van hem maar hij is zó lelijk :o (oepsie :o)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:19

Cayenne schreef:
Nu al verzekerd van een spannende barrage, al hoop ik dat Gotha er straks ook nog bij zit :D

Uh-huh! Hier nog eentje die hetzelfde hoopt :D

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 15:20

Tweetyj schreef:
uhm, nee dat niet, miss in een andere topic en dan link hier zetten of links plaatsen in deze topic, als dat mag dan, ben vanochtend bij Ponyspringen geweest miss zit er bijmij nog wat moois tussen en is wel leuk om allemaa foto's van allemaal andere hoeken te kunnen bekijken denk ik :o
Dan ben je trouwens wel heel lang geweest zeg! nouja als het maar leuk was is het goed :P

moet zeggen dat ik aardig last van mn kont heb van het zitten whaha, had nog wel kussentje mee om op te zitten, wist
de spierpijn van vorig jaar nog hihi :o

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:21

Zoer doet mee met Samurai, zie ik. Dat was toch z'n nieuwe? Daar ben ik ook wel benieuwd naar, dan... Heeft iemand hier dat paard al eens gezien?

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:21

marieminime schreef:
Tweetyj schreef:

moet zeggen dat ik aardig last van mn kont heb van het zitten whaha, had nog wel kussentje mee om op te zitten, wist
de spierpijn van vorig jaar nog hihi :o

Had je dan een passepartout? En tja, die stoeltjes zijn niet bepaald stoeltjes om de hele dag op te zitten, gelukkig kan je ook nog rondlopen :P

Had trouwens gevraagd voor prijzen van Halster, niets gevonden maar ze waren niet zo duur, dat viel nog mee (tenminste geen €90,- :+)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:22

Ayasha schreef:
Cayenne: Ik reageer enkel op iemand die op mij reageerde dus houd je ":(:)" maar voor je als je verder nergens mee kan komen. ;)

Neuh, dat maak ik zelf uit :) Je frustratie valt me gewoon iedere keer weer op.
Het is aan jou hoe je het opvat :j

Henk van de Pol valt me steeds meer up. Knappe ruiter is het!

Samurai is een heel best paard trouwens! Die verkiest ie nu al blijkbaar boven Uraya :D

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:23

Tweetyj schreef:
welke wil je zien?

Heb die van Edward, Adelinde en Imke gevonden.
Maar is die van Patrick Kittel met Scandic ook ergens te vinden?

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:23

Jee, dat is ook niet de dunste en jongste ruiter.. :o :o
sorry ben in een commentaar bui, hij doet het beter dan ik hoor daar niet van ;)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:24

Goeie, ouwe Hugo Simon!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:25

Als je daaruit frustratie leest zou ik toch nog een paar lesjes gaan volgen. :) Ben niet gefrustreerd. Integendeel, heb genoten van Adelinde haar kür, zelfs even met haar kunnen praten :D Vind Totilas IRL een ontzettend knap paard en de muziek staat hem op het lijf geschreven! Maar verder krijg ik het er niet koud of warm van, als jij dat frustratie noemt dan denk ik dat je eigen beoordelingsvermogen een beetje "bewolkt" is zeg maar.. :D

En ja, dat maak je helemaal zelf uit, maar als je zelf altijd de moraalridder uit te hangen en mensen aan te spreken op dergelijke zinnen vind ik het straf dat je nu zelf met zulke dingen komt... Maar goed... Niets menselijk is ons vreemd he? ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:26

0ojillo0 schreef:
Helemaal mee eens!!! Totilas heeft gangen en een halshouding!! Daar kan geen ander paard tegenop!! En dan met de huldiging!! daar geniet ie gewoon van!! Blijft rustig naar het publiek staren!! Moet hij op de foto oortjes naar voren!! HEERLIJK PAARD!! Adelinde had ook super gereden maar de drafelementen van totilas zijn onverslaanbaar!!

Jawel hoor:

Afbeelding
Afbeelding

Zoek de verschillen :Y)