Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jnien schreef:Ayasha schreef:En er is niemand die ziet dat het hoogste punt bij Totilas ongeveer in het midden van zijn hals ligt en dat hij met zijn kin haast tegen zijn hals op getrokken wordt?
Ik hoopte al dat ie niet zo fijn in zijn vel zat oid maar dit is dus Totilas op zijn "geweldig". Prima danHoop dat ie lang mag mee gaan want vond het paard an sich (de ruiter en zijn trixen effe daar gelaten) erg sympathiek over komen en dat geduld van dat dier lijkt eindeloos!
De piaffes waren inderdaad erg kort. Ik keek daar ook al bedenkelijk bij.Misschien is dat geduld toch niet zo eindeloos.
Daar heb je enigzins gelijk in. Vond in de kur dat hij wat kort werd in de hals.. maarre.... who cares.
Nee, alle gekheid op een stokje, waarschijnlijk weet Edward dit zelf ook al, maar daarnaast loopt dat paard gewoon magnifiek.
En zoals ik hierboven al schetste, als het perfect moet zijn, moet het een robot zijn.
Zo, nu ga ik mijn eigen knollie zadelen en hem in het oor fluisteren hoe geweldig Totilas wel niet is.... hopelijk wordt hij jaloers![]()
!
Jnien schreef:Ik ben er geweest en vond het geweldig. Kreeg echt kippenvel bij Totilas.
Vind het een beetje kort door de bocht opmerkingen als men gaat zeggen dat hij niet zo goed was..... tis een monsterpaard wat een monsterscore neerzet. En tuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar kom op hei.. het zijn ook levende wezens. Als het een robot zou zijn geweest, zou het waarschijnlijk perfect zijn geweest. Beste stuurlui staan aan w.. zitten op de barkruk.
Tis hetzelfde als ik over Adelinde zou gaan zeuren.. ik vind dat ze ietwat duwerig Parzival rijdt en wat vast aan de voorkant, maarrrrre...... ik tekende er meteen voor om zo te kunnen rijden!
Ik vond trouwens Ekwador, die schimmel van die poolse amazone een geweldig paard met veel potentie!
Tweetyj schreef:uhm, nee dat niet, miss in een andere topic en dan link hier zetten of links plaatsen in deze topic, als dat mag dan, ben vanochtend bij Ponyspringen geweest miss zit er bijmij nog wat moois tussen en is wel leuk om allemaa foto's van allemaal andere hoeken te kunnen bekijken denk ik
Dan ben je trouwens wel heel lang geweest zeg! nouja als het maar leuk was is het goed
marieminime schreef:Tweetyj schreef:uhm, nee dat niet, miss in een andere topic en dan link hier zetten of links plaatsen in deze topic, als dat mag dan, ben vanochtend bij Ponyspringen geweest miss zit er bijmij nog wat moois tussen en is wel leuk om allemaa foto's van allemaal andere hoeken te kunnen bekijken denk ik
Dan ben je trouwens wel heel lang geweest zeg! nouja als het maar leuk was is het goed
moet zeggen dat ik aardig last van mn kont heb van het zitten whaha, had nog wel kussentje mee om op te zitten, wist
de spierpijn van vorig jaar nog hihi
Ayasha schreef:Cayenne: Ik reageer enkel op iemand die op mij reageerde dus houd je ":(:)" maar voor je als je verder nergens mee kan komen.
0ojillo0 schreef:Helemaal mee eens!!! Totilas heeft gangen en een halshouding!! Daar kan geen ander paard tegenop!! En dan met de huldiging!! daar geniet ie gewoon van!! Blijft rustig naar het publiek staren!! Moet hij op de foto oortjes naar voren!! HEERLIJK PAARD!! Adelinde had ook super gereden maar de drafelementen van totilas zijn onverslaanbaar!!