Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zack schreef:@ceriadwen
Ik ga voor je kijken..
rijmaatje's paard heeft een enorme blessure dus hopen dat we volgend jaar meer geluk hebben
Zack schreef:Het ligt er vooral aan of ik dan mn eigen trailer al heb.
Ook gaan we al de 6de weg, heb je dan wel al plek geregeld?
Vandaag heb ik in me eentje even buitenrit gemaakt van 20km, en afgelopen donderdag dagrit met grote groep 33km. Ook in omgang tussen Tobbe en mij gaat zo super goed, echt heel fijn.Sandrina schreef:Esther: huur een paardentaxi. Kost wat maar dan kan je wel komen.
Jammer joh dat je dat nu moet overkomen.
Ik had Fralla kreupel lopen afgelopen week; bleek dat ze door het natte gras zachte voetzolen te hebben. De steentjes op beton deden haar zeer. Gisteren ijzers en nu maar hopen dat ze nu wel weer rad loopt.
Zaterdag hebben we voor het eerst een buitenrit gemaakt ja, dat had ik met haar nog nooit gedaan Eerst liep ze behoorlijk te dribbelen
Het was gewoon een totaal ander paard! Oortjes naar voren (en die KAN ze naar voren draaien
) Gelukkig konden we de hele rit op kop rijden wat erg goed ding!! Ze was wel wat strek maar later kon ze gewoon aan de lange teugel stappen. Ze ging zonder problemen langs bankjes en dikke boomstammen
. Ik hoorde dat ze niet stil kan staan tijdens het buitenrijden, dan komt ze op. In het begin heb ik het maar niet geprobeerd, ze was wat heet, later stond ze gewoon stil bij het oversteken van de straat!!