Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jameyskatje schreef:vond trouwens het personeel vrij star/stug/onbeshoft op horseevent..
Noah2006 schreef:Ik ben ook gister geweest, was een leuke dag! Ik heb voor het eerst gement, dat was erg pittig. Ik reed bijna een paar bomen omver, omdat ik te zacht met de teugel stuurde. Op een paard stuur ik meer met benen en zit, wel even anders als je erachter zit. De clinic van Lammert vond ik erg goed, die man is lekker nuchter en weet veel goede informatie te geven om in de praktijk toe te passen. Heb een dvd van hem gekocht. Jean Francios Pignon (goed geschreven?!
) vond ik ook goed om te zien, maar wel echt een showmannetje. Vooral dat hij voor zijn boek 50 euro durfte te vragen
en beweerde dat dit paard in de show bijna niet bereden was. (do not try at home! haha).
De standhouders waren bij een aantal stands id niet erg behulpzaam. Wel een gratis ontwormingskuur gekregen, toch weer het kaartje eruit haha.