Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:31

Zo erg was de val niet hoor, want dat paard stond op en racete weer verder :) Was niets aan de hand gelukkig :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:32

Idd..Ik heb vrijdag ook Javi gezien en wat was dat paard boos zeg!! En ook zo vliegensvlug met het trappen!

Gister viel mn mond open van verbazing, dat ze zoveel drukte en mensen om zich heen kon verdragen zonder aan te vallen. Wel zag ik dat ze nog steeds zwiepte met dr staart en af en toe boos keek, maar ze was iig niet van plan aan te vallen.

Dat anderen een andere mening hebben doordat ze maar 1x dat paard hebben gezien, moeten misschien bij zichzelf te raden gaan dat 20 min. op zo'n evenement maar een momentopname is, wat ook blijkt als je hoort dat ze zo uit dr pan is gegaan met het trailerladen.

Hoe oud is Javi eigenlijk?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:34

Erg boeiend hoor, het `wilde beest` temmen. Dat ze dat ergens achteraf in een bijring hadden gedaan, ipv in de hoofdring, waar je na die dure kaartjes toch wel iets interessants verwacht. :roll:
Maar die fransman was natuurlijk geweldig!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:54

Als Javi 3 dagen uit haar pan was gegaan hadden de mensen (degenen die vinden dat ze daar niet thuis hoorde) gezegd: "zie nu wel, dat beest heeft 1 en al stress, zielig dat ze hier is".
Nu ging het super (vrijdag heeft ze nog wel 4a5 keer flink uitgehaald naar Annemarie), en nu was het dus (in hun ogen) geen wild paard.....

Annemarie zei ook later in de Boktlounge (waar waren nu de mensen met het commentaar??) dat ze het positieve voor het paard plaatste voor het spektakel voor de mensen. Ze zei ook dat ze best Javi over de rooie had kunnen helpen, maar dat wilde ze absoluut niet.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 14-09-09 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:03

Hoe was de Bokt-act van Stable Enable? En de freestyle competitie? Ik ben er nieuwsgierig naar maar heb er nog weinig over gelezen...

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:41

jameyskatje schreef:
vond trouwens het personeel vrij star/stug/onbeshoft op horseevent..

ben ik het helemaal met je eens,

Ik stond een een stand naar peesbeschermers te kijken, hoorde ik een vrouw achter mij
''we willen nog even verder kijken''

Zecht de verkoopster: Ja maar dat is niet de bedoeling, want het is nu al gepast enzo,
en als ze passen dan moet je ze ook kopen. (ging over schoenen)

Nou echt waar mijn mond viel bijna open van verbazing.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:51

Echt waar jockey_my? Schandalig, ik had gezegd dat ze die schoenen ergens hadden kunnen stoppen waar de zon niet schijnt ;).

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:54

Ook vreemd: bij de stand van vereniging eigen paard werd mij gevraagd of ik een eigen paard had, waarop ik "nee" antwoorde. Ik kreeg daarop een zeer verbaasde blik, en mevrouw liep weer weg... Terwijl ik gewoon wel erg benieuwd was naar de vereniging... Nou ja, laat dan maar zitten. Snap best dat het een vereniging is voor mensen met paarden, maar dan mag je toch wel informatie krijgen etc??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:02

ik denk dat de stands zelf niks met het personeel van HE te makne heeft.

De_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:12

Dat ben ik inderdaad met vonneke eens,HE staat los van de stand houders en de stand houders zijn ook nog afhankelijk van het personeel dus het ligt gewoon aan het personeel.

@ Laura 82: bij de stand bij eigen paard stonde maar amateurs buiten want ik wilde info en da meidje zo ja dit zijn de folders en binnen is meer info,.....:S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:13

Eleonoor schreef:
Ik was in de fokkerij wereld bij het KWPN onderdeel, hengsten keuze bij een merrie. Mijn merrie was als eerste in de ring.

Heb het paard in een vage blik gezien maar geen foto's. Zal het aan mijn collega vragen,.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:14

De_Rick schreef:
Als de jas dan leverbaar is:P
Maar dan komen we wel de jas daar halen en enkel bij jou hé :P

We houden er contact over!

Geniet in ieder geval van de warmte van deze jas. ;)

De_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:17

0ojannekeo0 schreef:
De_Rick schreef:
Als de jas dan leverbaar is:P
Maar dan komen we wel de jas daar halen en enkel bij jou hé :P

We houden er contact over!

Geniet in ieder geval van de warmte van deze jas. ;)

Haha dankje komt goed ;)
dat doen we zeker ik zal wel vaker op bokt zijn als vandaag :P en anders PB :P

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:19

0ojannekeo0 schreef:
Eleonoor schreef:
Ik was in de fokkerij wereld bij het KWPN onderdeel, hengsten keuze bij een merrie. Mijn merrie was als eerste in de ring.

Heb het paard in een vage blik gezien maar geen foto's. Zal het aan mijn collega vragen,.

Heel graag :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:21

Motje11 schreef:
Hoe was de Bokt-act van Stable Enable? En de freestyle competitie? Ik ben er nieuwsgierig naar maar heb er nog weinig over gelezen...

Heel leuk! Heb er stukjes van gezien vanuit de stand.

Had deze combi's ookal op andere evenementen gezien dus kende het al wel.

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:23

Ben gister geweest.
Vond t echt super leuk (vooral omdat we vrijkaartjes hadden gekregen...anders was ik niet gegaan :o)
Ben niet in de Bokt-tent geweest, vondt t veel te druk maar zag er super uit !
Heb weer veels te veel gekocht...

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:28

Ik ben ook gister geweest, en vond het super leuk om mee te maken!

Enne, het fototoestelletje kon ik niet thuislaten... dus hier kan je een kleine impressie vinden van mijn dagje Horse Event:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=176&t=1169875

Het leukste om te zien vond ik toch wel het rassendefile, maar er waren ook zoveel interessante clinics te zien, jammergenoeg kan je niet overal tegelijk zijn!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:34

Ik ben ook gister geweest, was een leuke dag! Ik heb voor het eerst gement, dat was erg pittig. Ik reed bijna een paar bomen omver, omdat ik te zacht met de teugel stuurde. Op een paard stuur ik meer met benen en zit, wel even anders als je erachter zit :D. De clinic van Lammert vond ik erg goed, die man is lekker nuchter en weet veel goede informatie te geven om in de praktijk toe te passen. Heb een dvd van hem gekocht. Jean Francios Pignon (goed geschreven?! ;) ) vond ik ook goed om te zien, maar wel echt een showmannetje. Vooral dat hij voor zijn boek 50 euro durfte te vragen := en beweerde dat dit paard in de show bijna niet bereden was. (do not try at home! haha).
De standhouders waren bij een aantal stands id niet erg behulpzaam. Wel een gratis ontwormingskuur gekregen, toch weer het kaartje eruit haha.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:39

Ik ben zaterdag geweest met mijn schoonzusje en mijn dochtertje van 4!
Het was vanuit Friesland met alle wegwerkzaamheden in het zuiden 2 uur en 3 kwartier rijden :o
Supergeslaagde dag gehad, heerlijk gelachen en genoten van Anky + ruiter, veel leuke dingen gezien daar en heb me ingehouden... heb slechts alleen een longeersingel gekocht :+

Mijn dochtertje vond het ook helemaal super!

Terugweg alleen geflitst woepsie!!! :oo

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:41

Die ontwormingskuur moet je eerst nog aanvragen he Noah2006, diegene die je meekrijgt is alleen de vorm, zitten geen werkzame stoffen in. (Waarschijnlijk weet je dat maar voor het geval dat :)) )

Sandeman

Ja ik vond de clinic met Anky ook errug leuk zaterdag. Erg gelachen. Beetje komisch duo.

buukske

Bedoel je die tabletten?
Daar zit geen ontworming in,is alleen om te proberen of je paard de smaak lust,anders moet je bij pasta blijven
Gratis ontworming mag niet uitgedeeld worden,omdat het op recept moet

Noah2006 schreef:
Ik ben ook gister geweest, was een leuke dag! Ik heb voor het eerst gement, dat was erg pittig. Ik reed bijna een paar bomen omver, omdat ik te zacht met de teugel stuurde. Op een paard stuur ik meer met benen en zit, wel even anders als je erachter zit :D. De clinic van Lammert vond ik erg goed, die man is lekker nuchter en weet veel goede informatie te geven om in de praktijk toe te passen. Heb een dvd van hem gekocht. Jean Francios Pignon (goed geschreven?! ;) ) vond ik ook goed om te zien, maar wel echt een showmannetje. Vooral dat hij voor zijn boek 50 euro durfte te vragen := en beweerde dat dit paard in de show bijna niet bereden was. (do not try at home! haha).
De standhouders waren bij een aantal stands id niet erg behulpzaam. Wel een gratis ontwormingskuur gekregen, toch weer het kaartje eruit haha.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:44

Sandeman schreef:
Ja ik vond de clinic met Anky ook errug leuk zaterdag. Erg gelachen. Beetje komisch duo.

Vond ik ook! was erg leuk :j :j zo lekker gewoontjes en een lolletje hier en daar :D

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:46

Vooral dat hij steeds ging "klikken" , kreeg echt de slappe lach. En het leuke commentaar van Anky erbij. Echt top.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 11:46

Ja idd :D :j :j