Peetjuh schreef:Ik geloof dat ik sinds de OS wel 200 berichten meer heb dan toen ik begon
Dag of 1-2 geleden had ik nog 3330 berichten. En nu, agja de OS is leuk om naar te kijken, maar nog leuker om daarna op bokt na te praten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peetjuh schreef:Ik geloof dat ik sinds de OS wel 200 berichten meer heb dan toen ik begon
K_im schreef:Oh sorry
Tellen deze berichten dan mee? Ik dacht van niet..
Ze hebben het, vind ik, verbazend veel over de dressuur op de NOS

TV kijkt vele male lekkerder dan dat blokkerige scherm hier..
K_im schreef:Haha.. Dan ben ik Anky heel dankbaarTV kijkt vele male lekkerder dan dat blokkerige scherm hier..
Flew schreef:Hambuechen is vandaag voor de 2e keer deze OS gevallen. Als hij dat nou ook bij de toestelfinale doet is dat gunstig voor Epke.
maar terecht we blijven voor Nederland
(nee, ik ben geen fan van zijn air) K_im schreef:Dat ze trouwens niet duizeligworden he, bij dat turnen (rekstok geval) Ik wordt de laatste tijd een misselijk tijdens het schommelen op een gewone schommel
Flew schreef:Ach, die Hambuechen heeft een ego waar je u tegen zegt, die kan daar wel tegen.(nee, ik ben geen fan van zijn air)
maar goed, mogen de beste winnen.
) Hij is overigens wel sportief, dat valt me altijd op, hij gaat gelijk feliciteren 
ik gister paard op gezadeld, ik ga de bak in (buitenbak) ik dacht nog, die wind overleven we wel!!
ja opzij, zodat zijn kont in de wind bleef staan!! Toen werden we na een tijdje wel heel erg nat, dus ik toch richting hek en afgestapt, is meneer een partij gepikeerd, want hij moest mee lopen!! Nou meneer stond vrijwel in piaffe naast mij!! (western paard
)
Tja hondsdagen 
helaas, had me wel leuk geleken. Flew schreef:Ze mogen endurance dan ook wel olympisch maken, net als voltige.
Flew schreef:Jammer, endurance is ook weinig aan om te kijken natuurlijk..
hand geweer schieten ofzo)
Flew schreef:Handgeweerschieten laten ze ook niks van zien, terwijl dat hartstikke leuk is!